
זמן הקפה חסר תקדים במסלול שמשמש בשנים האחרונות את יצרניות הרכב האקזוטיות בתור אמת מידה באשר למיקום דגמים חדשים ביחס למתחרים. כבר בשנת 1996
ניסאן קבעה זמן שיא במסלול ה'נורבורגרינג' עם הסקיי ליין GTR המפורסמת שהדיחה מתחרות גדולות כמו פורשה.

אם זה לא מרגש, אז מה כן?
יצור סדרתי, סטנדרטים של מסלול
כבר 6 שנים שניסאן משפרת את הדגם המקורי משנה לשנה ושומרת על מיקום טוב מול המתחרות, חטיבת הספורט של ניסאן מציגה בגאווה רבה את הניסמו. הדגם החזק ביותר שהציגה עד היום לייצור סדרתי שקובע זמן הקפה של 7:08. זמן ההקפה המדהים ממקם את הניסמו במקום השני אחרי ה918 ספיידר של פורשה .
נתונים רבותי נתונים
ה- GT-R nismo מצויידת במנוע שישה צילינדרים בתצורת וי ונפח של 3.8 ליטר. המנוע צוייד בטווין טורבו ומערכת הזרקת דלק מתוחכמת ששולטת על כל צילינדר בנפרד . כל זה מביא את המנוע להספק של 600 כ"ס . מערכת הנעה כפולה חכמה דואגת לניצול מקסימלי של הכוח האדיר הזה ודואגת לזמן האצה מדהים של כ-2.5 שניות מעמידה למאה קמ"ש, נתון שקצת מעורר חשד למען האמת.
יוטיוב1
אחיזת כביש מדהימה
מערכת ההנעה הכפולה של ניסאן ויחידת המנוע החזקה , יכולות לגרום לכל מכונית על עם הנעה אחורית להתבייש. בנוסף לכל זה, ציידה ניסאן את הניסמו במערכת מתלים שלא רחוקה מגרסת המסלול עם בולמים שיוצרו במיוחד בשביל הדגם הזה מבית בילשטיין וקפיצים קשים במיוחד, חישוקי 20 אינץ' וצמיגי דנלופ שגם הם פותחו במיוחד בשביל הניסמו . בשביל המהירויות הגבוהות ישנו ספויילר אחורי חדש שדואג לאחיזה נוספת במהירויות גבוהות.