ניסאן ג'וק החדש הגיע לישראל והשבוע החל השיווק של הדגם באופן רשמי. כשנה אחרי שהוצג באירופה נחת בשוק המקומי שלנו המלך הבלתי מעורער של קטגוריית הפנאי העירונית בישראל. העיצוב החיצוני של הדגם אינו השתנה בצורה מהותית ומלבד לעיצוב חדש של פנסי הרכב והגריל הקדמי אין הרבה שינוי בדגם. השינוי העיקרי של הדגם היה אמור להגיע בגזרת המנועים עם מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר חזק וחסכוני אך לצערנו הג'וק מגיע עם מנוע 1.6 ליטר בנזין שאותו אנחנו כבר מכירים.
הג'וק החדש אינו מתאים יותר לתחרות
הג'וק החדש אינו מתאים יותר לתחרות
ניסאן ג'וק מוצלח מאוד בישראל
ניסאן ג'וק זכה להצלחה ענקית בישראל וישראלים רבים מצאו בו את הבשורה החדשה של תעשיית הרכב, שילוב של מכונית מעוצבת ומיוחדת עם מרחב פנימי נוח ומידות קומפקטיות. ככל שעברו השנים הצלחה של הג'וק הלכה וגדלה צצו להן מתחרות איכותיות לא פחות אשר העניקו את אותה התמורה עם תג מחיר נמוך הרבה יותר שבהרבה מקרים עמד על פחות מ 100 אלף שקלים. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מחיר גבוה לניסאן ג'וק
אפילו ניסאן ג'וק עצמו נמכר עם תיבת הילוכים ידנית ומנוע 1.6 ליטר בעל הספק נמוך של 94 במחיר שהיה בטווח של 100 אלף שקלים. ריבוי המתחרים בקטגוריה החמה הורידה את המחירים של הדגמים השונים בצורה מרשימה בשנים האחרונות וכעת יש לניסאן בעיה של ממש. מחירו של הג'וק החדש מתחיל ב 129,990 והגרסה הבכירה ביותר יכולה להגיע עד ל 139,990 שקלים, מחיר גבוה מאוד ביחס לקטגוריה. 
 
התחרות גוברת בשוק והג'וק נשאר מאחור
לצורך ההמחשה לבעיית התמחור ניתן לראות את קיה ספורטאז' אשר כלל לא מתחרה עם הג'וק באופן ישיר בקטגוריה מתומחרת במחיר של 135 אלף שקלים בגרסה הבסיסית ביותר. הספורטאז' עדיפה על הג'וק כמעט בכל פרמטר. גם סובארו XV אשר מציעה יכולות שטח של ממש מתומחרת במחיר של 129,990 שקלים. וזה אפילו בלי להזכיר את דאצ'יה שמציעה רכב 4X4 אמתי במחיר של 126 אלף שקלים.