ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ניסאן אלטימה

image Nissan
מחיר משוער: החל מ 174,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 13.3
יתרונות חסרונות
איכות חומרים מחיר
עיצוב נוחות בעיר
מנוע אבזור
ניסאן אלטימה
ניסאן אלטימה
ניסאן אלטימה
ניסאן אלטימה
ניסאן אלטימה
ניסאן אלטימה החדשה
ניסאן אלטימה - משפחתית גדולה ומרווחת במיוחד
נציגתה הרשמית של יצרנית הרכב ניסאן בקטגוריית המשפחתיות הגדולות עם השקה לקטגוריית המנהלים, היא אלטימה המרשימה אשר נחשבת בשוק האמריקאי למכונית "Mid-Size" משווקת בארץ בדורה ההחמישי אשר נחשף לעולם כבר בשנת 2012 והגיע אלינו באיחור אופנתי רק בשנת 2014. דגם האלטימה נחשב לתשובה הראויה והטובה ביותר מצידה של ניסאן לפלח שוק מבוקש אשר כולל דגמים מובילים ובכללם דגם המאליבו של שברולט, דגם האקורד של הונדה ודגם הקאמרי של טיוטה. במקור יוצר דגם האלטימה לשוק האמריקאי נפח המנוע האדיר שלו וכמו גם מידותיו הגדולות והמכובדות נחשבות לעדות לכך, שכן בדורו החמישי עומד רוחבו על 183 ס"מ, אורך של 486 ס"מ, גובה של 147 ס"מ ובסיס גלגלים של 277.5 ס"מ. בשנת 2016 הציגה ניסאן את דגם האלטימה בגרסתה החדשה אשר הציגה שורה ארוכה של שיפורים ובכללם עיצוב חיצוני מחודש ומעודכן, רשימת אבזור מעודכנת ומתקדמת, רמת בטיחות מובחרת ורמת צריכת דלק חסכונית יותר מבעבר.

יחידת הנעה עוצמתית וחזקה ביותר
על אף השדרוגים שעבר דגם האלטימה בשנים האחרונות נותרה יחידת ההנעה בעינה וכוללת היא גרסה מנועית בודדת בנפח של  2.5 ליטר המספק 182 כוח סוס ו-24.8 קמ"ג כבר ב-4,000 סל"ד עוצמתיים למדי. המנוע האיכותי וגדול המימדים משודך לתיבת הילוכים רציפה CVT הנחשבת למתקדמת ומציעה, בשילוב עם יחידת הכוח, כושר האצה נאה ביותר מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.6 שניות בלבד. בשוק האמריקאי משווק דגם האלטימה עם יחידה מנועית נוספתאשר תואמת את הצרכים האמריקאיים במיוחד אשר טרם הגיעה למחוזותינו וכוללת מנוע V6 בנפח של 3.5 ליטר המספק 270 כוח סוס ו34.8 קמ"ג עוצמתיים במיוחד. 

נתוני צריכת דלק משופרים ביותר
במסגרת עדכון הדור החמישי שופרה במידה צריכת הדלק של דגם האלטימה אשר עומדת, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים על צריכה של 11.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ממוצעת, 16.1 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ממוצעת ונתונים משולבים של 13.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. בעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר במידה ניכרת ועומדים הם על כ-9 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה. נתונים אלה נחשבים למשופרים ביחס לדור היוצא אך אינם עומדים בקנה אחד עם המתחרות הרבות והחסכוניות יותר לקטגוריה אשר מציעה רכבים איכותיים חסכוניים הרבה יותר. 

איכות נסיעה גבוה עם נוחות מרבית
כבר מרגע התנעתו הראשונית של דגם האלטימה ניכר כי המנוע עולה בגמישותו על הנתונים היבשים שמציגה ניסאן, ביצועי הכביש טובים מאוד, היא צולחת ללא כל בעיה כל עקיפה מהירה או טיפוס תלול אשר נדרש במהלך הנסיעה. תיבת ההילוכים תורמת גם היא ליחידת הכוח את עבודתה היעילה לאיכות הנסיעה הגבוה ויחד מספקות הן יכולות כביש גבוהות ודינמיות ביותר. המתלים בדגם האלטימה מכויילים על צידם הרך, צולחים בקלות רבה את עבודת שיכוך הזעזועים ופגעי הכביש השונים, יחד עם זאת ניכר כי מדובר על מכונית רגועה לחלוטין אשר אינה בנויה מצבי קיצון או לתזזיות מיותרת. 

עיצוב חיצוני קלאסי אך ייחודי ומעניין
בעיצובו החיצוני של דגם האלטימה בולטים מאוד הפרופורציות הנכונות שהוענקו לו, פרופורציות אלה מתקבלות ככל הנראה מהגג המעוקל והמימדים המרשימים. בגרסתה מתוחת הפנים זכתה האלטימה לעיצוב אגרסיבי יותר מבעבר באופן המהווה ייתרון של ממש מבחינה אווירודינמית ובכלל זה הפחתה של מקדם גרר הרכב אשר הוביל להפחתה של ההתנגדות לרוח והתוספת של הסבכה הקדמית האקטיבית אשר יוצאת פתיחה וסגירה אוטומטית בהתאם לצרכי הקירור המשתנים של המנוע. חזית הרכב מתהדרת בכיסויי ניקל מרשימים ביופיים ואילו בצידי הרכב מתוחים קווים ברורים אשר מעניקים לו מראה הרמוני מעניין לעין. עיצובו החיצוני של דגם האלטימה נחשב הוא לייחודי אך בסיסי ביותר כך שאין כל ספק שהאלמנט העיצובי הוא אחד מנקודות החוזק העיקריות שלו. 

תא נוסעים מרווח ומעוצב בקפידה
עיצובו של תא הנוסעים ממשיך את מגמת הסולידיות והקלאסיות הכללית המאפיינת את דגם האלטימה בכללותו. הצבע השולט והעיקר בתא הנוסעים הינו בהיר ומרגיע והעיצוב נקי ונעדר אלמנטים בולטים ומתחכמים במיוחד, איכות החומרים גבוה וכך גם איכות ההרכבה כך שיחד מתקבלת תחושה מעולה של שלמות נקיה ביותר. הקונסולה הקדמית מרשימה מאוד למראה, כוללת לוח שעונים גדול ויוקרתי אשר משתלב היטב עם פתחי האיוורור ומסך המגע הגדול באמצעותו ניתן לשלוט בצורה נוחה על פונקציות הרכב השונות. המושב האחורי מרווח ביותר, מאפשר ישיבה נעימה של שלושה נוסעים מבוגרים ללא תחושת צפיפות כלל ומרחב רב לברכיים ולראש. תא המטען של דגם האופטימה גדול, נוח ונעים לשימוש כולל 436 ליטר רחבים עם שלל פתרונות אחסון אטרקטיביים אשר מקלים מאוד את מלאכת האיחסון ומאפשרים אחסון של ציוד רב וגדול.

רמת גימור גבוה, אטרקטיבית ומהנה לנסיעה
ניסאן אלטימה האהוב משווק עם רמת גימור אחת בלבד אשר נחשבת למפנקת ומהנה למדי, היא כוללת רשימת גימור SV אשר מציגה, בין היתר, מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית בעלת מסך מגע בגודל של 8 אינץ' עם וייז ומובנה, דיבורית בלוטוס המאפשרת שליטה מלאה מגלגל ההגה, כניסות אודיו שונות, מפתח חכם , מערכת בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי סגסוגת בקוטר של 17 אינץ', מערכת שמע אשר כוללת 9 רמקולים מבית BOSE ועוד שלל תוספות ואביזרים ייחודיים אשר הופכים את הנסיעה לבלתי נשכחת. 

בטיחות כעקרון עקרי ומוביל
דגמי ניסאן בכללותם נחשבים לרכבים בטיחותיים ביותר, שכן ניסאן משקיעים אנרגיה ומשאבים רבים באבזור הבטיחותי וברמות הביטחון המוצעות. הדבר נכון ותקף גם ביחס לדגם האלטימה אשר נחשב לרכב בטיחותי ואמין ביותר אשר כולל רשימת אבזור בטיחות ארוכה אשר מציעה מערכת בקרת שיוט מתקדמת, חיישני תאורה איכותיים, מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית,  מערך בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותן בעת הצורך, מערכת התראה על שטחים מתים, התראה טרם התנגשות, שלל מערכות סיוע לבלימת חירום, מצלמות רוורס מתקדמות ועוד שלל אביזרים. לאור העובדה כי האלטימה כמעט ואינה משווקת בשוק האירופאי היא לא עמדה ממבחני הריסוק המחמירים אך ניכר כי מדובר ברכב בטיחותי ביותר. 

רכב איכותי לשימוש נעים ונסיעה רגועה
דגם האלטימה נחשב כאמור לרכב קלאסי ונינוח לחלוטין, הוא מספק ביצועי כביש טובים ואטרקטיביים ביותר, עיצובו מרשים אך נעדר סממנים בולטים אשר חורגים מהנורמה השגרתית, תא המטען שלו מרווח ומעוצב אך אינו מנקר עיניים ועל כן ניתן לומר כי הוא אינו מתאים לחובבי הרכבים הקיצוניים אשר מעוניינים ברכב המספק ביצועים החורגים מגדר הרגיל בביצועיהם ובולטים על פני השטח בהקשר העיצובי. דגם האלטימה נחשב לרכב המושלם למשפחות, הוא משלב אלמנטים בטיחותיים אטרקטיביים למדי עם מרווח רב וחיסכון ניכר בצריכת הדלק , אך הוא עונה בהחלט גם על צרכיהם של מנהלים המחפשים אחר רכב קלאסי ויוקרתי שאינו נופל ברמתו מרבים מדגמי הפרימיום הקיימים. יתרון נוסף ומשמעותי של דגם האלטימה הוא תג המחיר האטרקטיבי ביותר עימו הוא משווק אשר עומד על כ-175 אלף ₪ לערך ובהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריה מדובר בתג מחיר נמוך וכדאיי.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ניסאן אלטימה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
איתי בהונק
האוטו טוב כך ש....AAהוא יפה נוח מהנה חזק חסחוני אבל יש בעיה אחת שיש בכל רכב בקטגוריה הזאת מחיר 224,000 קשה להאמין אבל המ ...   [המשך..]
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות