השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

קוואסאקי

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
קוואסאקי

חברת קווסאקי נוסדה בשנת 1878 כחברה לספנות, ומאז ועד היום הפכה ליצרן מוצרים לתעשיית הספנות, הרכבות והתחבורה, התעופה, תחום הכרייה ועוד. האופנועים של קווסקי משלבים את הטכנולוגיה, האיכות והספורטיביות בתוך כל דגם. חברת תעשיות כבדות קווסקי היא קונגלומרט (תאגיד) בין לאומי שמשרדיו הראשיים שוכנים ביפן, אשר כבר משנת 1896 מייצר טרקטורים, ציוד תעופה ולחלל, טרקטורונים וגם אופנועי ים, אופנועים ואופנועים. בראשיתן של שנות ה-20 החלה החברה לייצר גם רכבות ואף נכנסה לייצור תשתיות לאחר סיום מלחמת העולם הראשונה. פיתוחו של האופנוע הראשון החל בשנת 1949והייצור כשלוש שנים לאחר מכן, השיווק המסחרי נפתח בשנת 1953. בשנת 1065 קווסקי החלה לייצר מנועי ארבע פעימות וייצרה אופנוע 125 סמ"ק שהשתתף במרוץ גרנד פרי משנות ה-70.

יבואנית אופנועי קווסקי בישראל
בישראל, יבואנית אופנועי ואופנועי קווסקי היא מטרו מוטור, המייצגת עוד שניים מהמותגים שמובילים בעולם – ימאהה אופנועים וגם אופנועים וסאן יאנג. כמו כן, החברה מספקת גם כלים תפעוליים, מוסך מורשה ושירותים שונים עבור קהל האופנוענים. במקביל, ניתן לעשות ליסינג או לקבל לרכב חדש תנאי מימון אטרקטיביים.

אפשרות לקבל אופנוע בתנאי מימון נוחים
ממש כפי שרכבים פרטיים זוכים לתנאי מימון נוחים ברכישה, כך גם האופנועים והאופנועים של קווסקי. ישנן סוכנויות ליסינג והשכרות רכבים שמציעות עסקאות לרכבים דו גלגליים של המותג, כשמשלמים את המקדמה ולאחריה מוסיפים את היתרה בתשלומים.

דגמים של אופנועי קווסקי שמיובאים לישראל
למעשה, לחברת קווסקי אין דגמי קטנוע המשווקים בישראל. חברת מטרו מוטורס שמה לעצמה למטרה לשווק יותר אופנועים של המותג, מעבר למכירות של אופנועים מגה – מנהלים. בנוסף, ישנו תמריץ: חוק הספורט המוטורי אמור לתמרץ את הייבוא של אופנועים אלו שמשתתפים גם בתחרויות מוטוריות. המלאי מוכן כבר באירופה ומתעתד להגיע במשלוח לישראל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר