השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

KTM

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
KTM

חברת KTM היא חברה אוסטרית שנוסדה בשנת 1934 והיא מייצרת אופנועי כביש ושטח. החברה נחשבת לחברה מקצועית ביותר והיא יצרנית האופנועי שטח הלא יפנית הגדולה בעולם. הישגיה הגדולים של החברה הם זכיות רבות בתחרויות שונות מסביב לעולם כשההישג הגדול ביותר הוא 8 זכיות במרוץ ראלי דקאר הקשה. 

 
היסטוריה
החברה הוקמה בשנת 1934 אך אופנועים היא החלה לייצר רק בשנת 1953, במהלך השנים גם החלה החברה לייצר אופניים ונחשבת למצליחה גם בתחום זה. במהלך השנים KTM הייתה המובילה בתחום הטכנולוגיה בענף האופנועים ובשנת 1982 הייתה לחברה הראשונה שעשתה שימוש במנוע 4 פעימות המקורר באמצעות מים. ובשנת 1986 הייתה הראשונה שהציגה דגמי אופנועים עם בלמי דיסק מלפנים ומאחור. 
 
מקצועיות לניצחון
חברת KTM מייצרת יותר מעשרים דגמים של אופנועי כביש ושטח המגיעים בנפחי מנוע של 50-1190 סמ"ק. כמו כן גם מייצרת החברה טרקטורונים המיועדים לנסיעת שטח. החברה שמה לעצמה למטרה להיות המקצועית ביותר ולבנות דגמים דומים ככל הניתן לדגמי אופנועי המרוצים.  
 
KTM בישראל
יבואנית אופנועי KTM בישראל היא חברת ד.ל.ב מוטוספורט שהחלה את ייבוא האופנועים האוסטרים בשנת 2001. בין הדגמים שניתן למצוא בישראל הם אופנוע הכביש 990Adventure  המגיע עם מנוע 1000 סמ"ק המייצר 115 כוחות סוס. זהו אופנוע גדול מאוד המתאים לטיולים ארוכים ומאפשר רכיבה לזמן ממושך ונוחה.  

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר