השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

אפריליה

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
אפריליה

יצרנית האופנועים אפריליה היא חברה איטלקית הנמצאת בבעלות של יצרנית הענק פיאג'ו. תחילת דרכה של אפריליה הייתה כיצרנית קטנועים אך בשנים האחרונות ידועה יותר בתור יצרנית אופנועי כביש חזקים וכבדים. 

היסטוריה
חברת אפריליה נוסדה אחרי מלחמת העולם השנייה על ידי קאבלירי אלברטו באג'יו כחברת אופניים בעיר ונציה באיטליה. בשנת 1968 בנו של קאבלירי בנה אופנוע 50 סמ"ק שהיה בעצם הכלי הראשון של החברה. עד שנות ה-80 יוצרו על ידי אפריליה אופנועים נוספים מסוגים שונים כשהאופנועים החשובים ביותר שלה זכו בתחרויות מרוץ באיטליה. בשנת 1985 החלה אפריליה לייבא מנועים מחברה אוסטרית בשם רוטקס ובכך היה לצוות המתכננים זמן לתכנן מודלים נוספים של האופנועים. 
 
אופנועי מרוץ בעלי מוניטין גבוה
אפריליה ידועה בתור חברת אופנועים בעלת אמינות גבוהה והיא היצרנית המובילה במספר הזכיות של תחרויות הגראנד פרי עם מגוון אופנועים בנפחי מנוע שונים. ההצלחות במסלולי המרוצים לא פסקו שם ועברו מהר מאוד גם לשוק האופנועים הפרטי, כשמספר רב של רוכבים רוצים להרגיש בידם את כוח האופנועים הכבדים.
 
אופנועי אפריליה בישראל
אופנועי אפריליה נחתו בישראל כבר לפני מספר עשורים, אך ייבואם של אופנועי אלה הופסק בראשית שנות ה2000 וחזר אלינו בראשית 2009 על ידי היבואנית עופר אבניר. היבואנית מציעה מגוון רחב של אופנועי אפריליה בעלי נפחים שונים, הדגם המובחר ביותר של אפריליה בישראל הוא דורסודורו 750A, זהו אופנוע עם מנוע 750 סמ"ק בעל טכנולוגיות מתקדמות ביותר המאפשרות רכיבה נוחה ורציפה ובשימוש יומיומי.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר