השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

דוקאטי

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
דוקאטי

 

חברת דוקאטי היא יצרנית אופנועים איטלקית הידועה בייצור ותכנון אופנועי כביש כבדים ואופנועי ספורט. תחילת דרכה של דוקאטי החל בשנת 1926 בעיר בולוניה באיטליה על ידי שלושה אחים למשפחת דוקאטי. אופנועי דוקאטי נחשבים לאופנועים מהירים ביותר וההצלחה הגדולה של האופנועים בתחום הספורט המוטורי נותנת לה מוניטין של חברה מקצועית וטובה. 
 
היסטוריה
לאחר מלחמת העולם השנייה איטליה הייתה במצב קטסטרופלי והיה צורך חזק מאוד לכלי רכב שונים שיקלו על חייהם של האיטלקים. דוקאטי בנתה מנוע קל ובעל כוח סוס אחד בלבד המורכב על שלדת אופניים, זה היה האופנוע הזול והפשוט ביותר שיוצר אי פעם והצלחתו הייתה גדולה ביותר. לאורך השנים מנועי דוקאטי השתכללו ונוספו שיפורים מסוימים שהניבו תוצאות טובות של מהירות ויעילות המנוע. דגם אפולו של דוקאטי בשנת 1963 הכיל בתוכו כבר שיפורים טכנולוגים מרשימים. 
 
אליפויות סופרבייק לדוקאטי
בשנות ה-90 החלה דוקאטי להשתתף באליפויות אופנועי מרוץ והצליחה לזכות 8 שנים מתוך העשור בתחרויות הסופרבייק השונות. העיצובים של דגמי שנות ה 90 בדוקאטי היו המוצלחים ביותר וכללו מראה ספורטיבי חד מאוד עם כיסויי פלסטיק המסתירים את מנועי העל של האופנועים. 
 
החלפת בעלות של דוקאטי
אופנועי דוקאטי הוכיחו את עצמם בכל הנוגע לבטיחות, אמינות ומקצועיות. אם אתה רוכב מנוסה המחפש להיכנס לליגה של האופנועים הגדולים באמת תנסה את דוקאטי. החל מאמצע שנת 2012 חברת דוקאטי נמצאת בבעלות חברת פולקסווגן, עלות הרכישה של דוקאטי עלה לענקית הרכב הגרמנית יותר מ 700 מיליון אירו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר