השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

הוסאברג

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
הוסאברג

 

חברת הוסאברג היא חברה שבדית הנמצאת בטופ העולמי בתחום אופנועי השטח. החברה נמצאת בבעלות חברת האופנועים KTM וכלל דגמיה מיוצרים במפעלי חברת האם באוסטריה. 
 
היסטוריה
חברת הואסברג הוקמה בשנת 1987 על ידי אחד המהנדסים של חברת האופנועים הוסקוורנה השבדית שנמכרה באותה השנה. שנה מאוחר יותר ייצרה החברה אופנוע ראשון שנקרא FE501, אופנוע זה זכה באליפות אירופה שנה מאוחר יותר. מאז ומתמיד היו בעיות כספיות לחברה השבדית אך אלה לא פגעו בהישגיה במסלולי המרוצים, בשנות ה-90 זכתה החברה ללא מעט הצלחה בענף האנדורו. 
 
מיזוג עם חברת KTM
הבעיות הכספיות של החברה המשיכו להגיע ובשנת 1995 נמכרה החברה השבדית לענקית האופנועים KTM. החברה האוסטרית השתמשה במפעליה ובמחלקת המחקר של הואסברג כדי לבחון את האופנועים והמנועים החדשים לפני ייצור המוני. בשנת 2003 עברו פסי הייצור של הואסברג למפעלי KTM באוסטריה, אך מטה החברה נשאר בשבדיה. 
 
אופנועי שטח מצוינים
שיפורים טכנולוגים וטכניים במנועי הואסברג בשנים האחרונות החזירו את המותג למרכז הבמה העולמית. הואסברג הציגה אופנועי שטח חדשים עם מנועים גדולים ממה שהיינו רגילים לראות בעולם התחרויות בשנים האחרונות. כמו כן, המשיכה האוסברג לייצר אופנועים המתאימים גם לכבישים וללקוחות שאינם מתחרים. החל משנת 2009 מיובאים אופנועי האוסברג לישראל על ידי יבואן KTM. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר