ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אודי A5

image AUDI
מחיר משוער: החל מ 304,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.9
יתרונות חסרונות
מעוצבת לא מרווחת
מאובזרת היגוי
איכות בניה
אודי A5
אודי A5
אודי A5
אודי A5
אודי A5
אודי A5
מכונית המנהלים האולטימטיבית
אאודי A5, רכב המנהלים עתיר השבחים מבית היוצר של יצרנית הרכב הגרמנית, נחשבת לגולת הכותרת ופאר היצירה הן בעיצובה המרהיב והקלאסי והן ביכולותיה המוטוריות והביצועיות. את ה- A5 עיצב מהנדס הרכבים הידוע וולטר דה-סילבה, שבשיתוף פעולה נדיר עם החברה נבחר לעצב את מכונית המנהלים שעתידה היתה להוביל את קטגוריות המנהלים העולמית. במשך שנים טען דה סילבה בתוקף כי ה- A5 היא המכונית היפה ביותר שעוצבה על ידו, והיא אכן יפה, אלגנטית ופרקטית ביותר. בראשית דרכה יוצרה ה A5 כמכונית במרכב קופה המבוססת על הפלטפורמה המוכרת של ה-A4, עד מהרה זכתה היא להצלחה אדירה ולביקוש רב, אך היא התמודדה עם חסכון משמעותי בכל הנוגע לגודל, מרחב ונוחות. במטרה להביא לפתרונה של בעיתיות זו נולדה ה- A5 ספורטבק, בעלת 5 דלתות ובסיס גלגלים רחב יותר. במרוצת השנים הציגה החברה גם את גרסת הקוואטרו החזקה אשר נחשבת לגרסה הבכירה של הדגם. 
 
גרסה חדשה ועדכנית ל- A5
בתחילת שנת 2017 עתידה החברה להשיק את הדגם החדש של ה- A5, מדובר בדור השני שלה אשר כולל שדרוג הנוגע לפן החזותי, להיצע המנועים, ולתיבות ההילוכים החדשות מבית היוצר של החברה. שיפור ניכר הוכנס גם בכל הנוגע לזיהום האויר ונתוני צריכת דלק המשופרים. מבחינה עיצובית, נותר ה A5 דומה לגרסתו הקודמת למעט הוספתן של יחידות תאורה צרות שהתווספו ומכסה מנוע מעודכן. תא הנוסעים עודכן משמעותית גם הוא, התווסף צג דיגיטאלי בגודל של 12.3 אינץ' אשר החליף את לוח המחוונים האנלוגי ומאפשר את הצגתם של הנתונים המשתנים, בנוסף הותקן מסג מגע בגודל של 8.3 אינץ' במרכזה של קונסולת הנהג הנשלטת על ידי מערכת MMI  ובעלת אפשרות לצימוד מלא ל- Apple CarPlay או Android Auto. כמו כן הוצבו פתחי אוורור חדישים לרוחבה של הקונסולה ובורר ההילוכים קיבל עיצוב מחודש המזכיר במידת מה את מצערת המטוס.
 
היצע מנועים עשיר ומתקדם
הדור השני של ה- A5 מציע היצע מנועים חדיש ומתקדם החזקים יותר בכ-17% וחסכונים בכ-22%  מהמנועים הקודמים. למחוזותינו עתיד להגיע מנוע בנפח של 2.0 ליטר טורבו בנזין בעל שתי רמות הספק אדירות, הגרסה הבסיסית יותר המספקת 190 כח סוס והגרסה הבכירה, המספקת 250 כוח סוס. שתי גרסאות המנוע ישודכו לתיבת הילוכים בעלת מצמד כפול והנעה קדמית בלבד לעומת הדור היוצא שהציע תיבת הילוכים מולטיטרוניק רציפה בנפח של כ-1.8 ליטר והנעה כפולה בעלת מקצב קבוע בגרסת הקוואטרו במנוע בנפח 2.0 ליטר. בנוסף מציעה יצרנית הרכב הגרמנית גרסה ספורטיבית ל A5 בעלת מנוע V6 טורבו בנפח אדיר מימדים של כ-3.0 ליטר המספק 354 כוח סוס המשודך לתיבת הילועים בת שמונה מהירויות אוטומטית פלנטרית בעלת מצמד כפול. הגרסה הספורטיבית מציגה נתונים משופרים לרבות כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-4.7 שניות, נתון מרהיב גם בהשוואה למכוניות ספורט מקצועיות. נתונים מרהיבים אלה מתקבלים הודות לדפרנציאל האחורי האקטיבי המאפשר חלוקת כוח משתנה בין צמד הגלגלים האחוריים דבר המצמצם במידה ניכרת את את תת ההיגוי והגה עם יחס העברה המשתנה. 
 
נתוני צריכת דלק משופרים
כחלק בלתי נפרד ממגמת השיפורים שנעשתה בדור השני של ה A5, הופחתו למעלה מ60 ק"ג ממשקלה של הגרסה הקודמת, מהלך שהתאפשר הודות לשימוש הנרחב והחלפתם של חלקים רבים ממרכב הרכב ביחידות אלומניום קלות הרבה יותר. השימוש הנרחב באלומניום מקנה לרכב את מקדם הגרר הנמוך ביותר הקיים בקטגורייה הועמד על כ- 0.25cd ועל כן צפויה לרדת במידה משמעותית צריכת הדלק הממוצעת. אלמנט נוסף שהוכנס בדור השני שעתיד גם הוא לשפר במידה ניכרת את צריכת הדלק הוא מערכת עצור וסע המתקדמת, שתפקידה הוא להביא להפסקה מלאה של פעילות המנוע בעת עצירת הרכב באופן אטומטי והפעלתו מחדש על ידי חיישן מתקדם ובכך לחסוך במידה ניכרת את צריכת הדלק השוטפת לה המנוע נדרש.

נוחות נסיעה ללא מתחרים
על אף שהדור היוצא של ה A5התאפיין בנסיעה נוחה, אחיזת כביש גבוה ותחושת ביטחון גבוה, ניכר כי הוא התמודד עם  נוקשות מסויימת שהאיבה את יכולת התמרון בעיקר כאשר מדובר היה בנסיעה עירונית, הדור החדש מספק פתרון יעיל לבעיה זו, המתלים הוחלפו במערכת מתלים מתקדמת המונעת באופן מושלם את חדירתם של רעשים ומהמורות הדרך לתוך תא הנוסעים ומספקת חווית נסיעה ללא תחרות מה שמגביר את תחושת הביטחון של הנהג ומאפשר לו לצלוח בקלות ולתמרן במהירות ובנוחות גם נסיעה ברחובות העיר הצרים והפקוקים.

בטיחות ברמה גבוה
בשנים האחרונות עברו יצרניות רכב רבות, ואודי בינהן, מהפכה של ממש בכל הקשור לשמירה על בטיחות הנוסעים ושיפור הביטחון הכללי בעת נסיעה, מהפכה זו באה לידי ביטוי בעיקר על ידי הוספתן של מערכות ואביזרים רבים שתפקידם לשפר ולייעל את את הנסיעה. הדור השני של ה A5 זכה גם הוא לאבזור עשיר הכולל מערך של כ-6 כריות אויר ומתג ייעודי לניתוקם, חיישני חניה אחוריים לחניה בטוחה, מערכת ייעודית להפעלת אורות וכיוונם בהתאם לרמת החשיכה באופן  אוטומטי, מגבים בעלי כושר הפעלה אוטומטי על פי ראות הגשם, פנסי  ערפל, התראה על ירידה בלחץ האויר בגלגלים, התראה על סטייה מנתיב, מערכת ABS, מערכת בקרת סחרור גלגל ועוד שלל מערכות שבהתקיימם נחשבת הנסיעה לבטוחה הרבה יותר.
 
אבזור מתקדם לשיפור חווית הנסיעה
מלבד האבזור הייעודי שנועד לשיפור חיוני של הבטיחות בעת נסיעה ברכב, מצוייד הדור החדש של ה A5 בשלל תוספות ואביזרים שנועדו לשפר ולשדרג את חווית הנסיעה וכוללים הם ציפיי עור משולבים וריפודי עור למושבים, מושבים חשמליים ברי יכולת תמיכה בגב התחתון, משענת יד בעלת מקום לאחסון ציוד, חישוקי אלומניום בעיצוב 5 צלעות , תאורת LED מתקדמת ועוד. כמו כן התווספו שלל תוספות המשווקת עם ה A5 כסטנדרט הנוגעות למערך התפעול השוטף של הרכב לרבות מערכת שמע מדגם Concert בעלת מסך TFT צבעוני, קורא קבצי MP3, מערך מיזוג לנוסעים במושב האחורי, שמשה קדמית מבודדת חום, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם ועוד. אין כל ספק כי הוספתם של אבזרים אלה הופכת את הנסיעה ב A5 לחוויה אדירה ובלתי נשכחת.

למי מתאים דגם ה A5 החדש?
ה A5 הוא רכב המנהלים האולטימטיבי, הוא גדול ומרווח כנדרש מרכב מנהלים כהלכתו, הוא מעוצב בצורה קלאסית ומתונה אך גם עשירה ומרהיבה ביופיה, הוא מאובזר בשלל תוספות ושדרוגים וכמובן מספק ביצועי כביש שאינם מביישים אף רכב ספורט מקצועי. ה A5 מושלם לאנשי עסקים הנדרשים לרכב איכותי אך גם למשפחות שאינן מתפשרות על חווית הנסיעה המושלמת, הוא מתאים לנהגים הנדרשים לנסיעות בינעירוניות ארוכות וגם לאלה שמרבית נסיעותיהם הן דווקא בתוך העיר, על כן ניתן לומר כי ה A5 מתאימה לקשת רחבה ועשירה של קהלי יעד שונים. ה A5 משווקת בתג מחיר ממוצע בהשוואה לרכבים המשתייכים לקטגוריה שלה לרבות המרצדס S קלאס, ב.מ.וו סדרה 4, וולוו V70, אינפיניטי G37 ועוד ועל כן נחשבת היא לאטרקטיבית למדי.
 
2016
2015
2012
0
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אודי A5, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
צחי
מכונית אש! חזקה מאוד עם מנוע טורבו 3.2 ליטר הנעה כפולה, 265 כוחות סוס ואבזור שחבל על הזמן. אחלה אחלה אחלה מכונית. Aא ...   [המשך..]
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות