ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

קיה סול

image KIA
מחיר משוער: החל מ 122,900
שנות אחריות: 7 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.8
יתרונות חסרונות
מרחב פנימי רעש
איבזור מיתלים
היגוי ראות
קיה סול
קיה סול
קיה סול
קיה סול
קיה סול
קיה סול
קיה סול- רכב איכותי עם נשמה
אחד הדגמים המיוחדים ביותר המוצעים כיום בעולם הרכב הוא דגם הסול מבית היוצר של יצרנית הרכב קיה, מצוי על הגבול הדק שבין קטגוריית המיניוואן לקטגוריית הפנאי קטני המימדים, הוצג בדורו השני בשלהי שנת 2013 המבוסס על הפטפורמה המוצלחה של דגם הסיד, הדור החדש כולל שורה ארוכה של תוספות ושדרוגים משמעותיים ובכללם שיפור בטיחותי ניכר אשר בא לידי ביטוי בהקשחת המרכב, החלפת המתלים שהביאה ליכולות נסיעה נינוחה ושקטה הרבה יותר מבעבר, עדכון מקיף של רשימת האבזור והתוספת באופן שהפך אותה לשימושי ומהנה הרבה יותר לנסיעה וכמו כן החלפתה של יחידת ההנעה המוצעת אשר הביאו לשיפור ניכר בצריכת הדלק. דגם הקיה נחשב לתשובה הראויה והטובה למדי של קיה לדגמים מובילים לרבות הסקודה רומסטאר, טויוטה ספייס ורסו, ניסאן נוט, סיטרואן C3 פיקאסו ועוד. בשנת 2017 הציגה קיה את הגרסה המעודכנת של דגם הסול אשר נחשב למעודכן ומשודרג אף יותר. 
 
יחידות הנעה חזקות ואמינות
קיה סול משווק עם מספר יחידות הנעה חזקות ואיכותיות ביותר, הגרסה הראשונה כוללת מנוע בנפח של 1.6 ליטר GDI המספק 132 כוח סוס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות אשר יחד יוצרות כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.7 שניות בלבד. הגרסה השנייה כוללת יחידת הנעה בנפח זה הנבדלת בהיותה בעלת מנוע דיזל המספק 136 כוח סוס המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית או לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית בעלת 7 הילוכים. במסגרת העדכון הגרסה האחרון של דגמי 2017 התווסף דגם נוסף בנפח זהה של 1.6 ליטר T-GDI עם הספק מרבי גבוה יותר של 201 כוח סוס, יחידת ההנעה המחודשת משודכת לתיבת 7 הילוכים בעלת מצמד כפול DCT החדשה מבית היוצר של קיה. השילוב בין היחידה המנועית החדשה והעוצמתית עם תיבת ההילוכים המתקדמת יוצרת כושר האצה מרשים מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.7 שניות בלבד ומהירות מרבית של 196 קמ"ש, נתון מדהים ביחס לרכבים בסדר גודל כזה.
 
נתוני צריכת דלק נאים
יצרנית הרכב קיה מצטרפת בשנים האחרונות למגמה ההולכת ומתחזקת לייצור רכבים חסכוניים בצריכת הדלק, מגמה אשר באה לידי ביטוי גם מסגרת הגרסאות החדשות של דגם הסול המציג נתוני צריכה רשמיים של 13.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידה ניכרת ועומדת על כ-9.8 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה. נתוני צריכת דלק סבירים אלה מתקבלים הודות לתיבת ההילוכים המתקדמת אשר יוצרת העברת הילוכים מהירה וחלקה תוך מתן תגובה מהירה לפקודות הנהג השונות ללא משיכה מיותרת של ההילוך ובכך יוצרת היא חיסכון משמעותי בצריכת הדלק.
 
יכולות נסיעה ונוחות על גבי הכביש
נסיעה  ב קיה סול מספקת לנהג תחושת דינמיות רבה אשר אופיינית לרכבים משפחתיים קלאסיים, הוא מציג יכולות אחיזה גבוהות, היגוי קל אך מדוייק בכל אחד משלושת מצבי הכיול האפשריים שלו, הבלמים עושים את עבודתם נאמנה ורעשי החוץ הנובעים מפעולת המנוע או מהרוח נחסכים מיושבי הרכב באופן מלא. במסגרת עדכון הדור החדש השתפרה משמעותית נוחות הנסיעה, זוית הראיה ממושב הנהג מעולה, כיול המתלים נוקשה אך חוסך מנוסעי הרכב את זעזועי ופגעי הכביש בעת נסיעה עירונית או בנסיעה בינעירונית, ריסון המרכב טוב מאוד באופן המספק לנהג את מידת הביטחון הרבה לה הוא נדרש.  
 
עיצוב חיצוני מעניין ומיוחד 
בכל הנוגע לעיצובו החיצוני של דגם הסול אין ספק שמדובר בדגם ייחודי, חריג במחוזותינו, אשר גורם לא אחת להרמת גבה של תמיהה, מידותיו נעמדות על 4,140 מ"מ אורך, 1,800 מ"מ רוחב ובסיס גלגלים אשר נמתח על 2,570 מ"מ. עיצובו רבוע מאוד, זקוף וגבוה ביותר בחלקו האחורי ואילו מעודן יותר במידת מה בחלקו הקדמי. בחלקו הקדמי של הרכב מצוי פגוש קדמי גדול מימדים אשר כולל את גריל "אף הנמר" המוכר מדגמי קיה ומשתלב בצורה מרשימה עם יחידות התאורה החדישות. בצידי הרכב מתוחות חצאיות צידיות ובתי הגלגלים נחשבים לתפוחים. חלקו האחורי של הרכב כאמור, מרובע מאוד, בעל זויות חדות וחלון אחורי גדול עם זווית ראיה טובה. חלקו העליון של הדגם מיושר מאוד באופן אשר משלים את המראה הקופסאתי המתקבל.
 
תא נוסעים גדול ושימושי למדי
עיצובו החיצוני הרבוע של דגם הסול משפיע באופן ישיר על מרווח הפנים הגדול של תא הנוסעים, מדובר בתא נוסעים מרווח מאוד המאפשר ישיבה של חמישה נוסעים בנוחות רבה במושבים הקדמיים והן בספסל האחורי. חלקו הקדמי של תא הנוסעים עוצב על ידי אלמנטים מיוחדים דוגמת הרמקולים ה"מרחפים", פתחי אוורור בעלי צורה מעוגלת והכפתורי התפעול מעוגלים ביותר. איכות הפלסטיקה גבוה ביותר וכך גם איכות ההרכבה אשר יוצרים מראה נאה ואיכותי ביותר עם שילובים של אלמטים מבריקים ומטים. תא המטען בדגם הסול הוגדל בכ-14 ס"מ ועומד סך הכל על 354 ליטר הניתנים להגדלה של עד כ-994 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רמות אבזור עשירות ומכובדות
קיה סול משווק עם מספר רמות אבזור מכובדות ביותר אשר כוללות רשימת אבזור ארוכה ונאה אשר הופכת את השימוש ברכב לאיכותי ומהנה ביותר, רשימת אבזור זו כוללת, בין היתר, כבר ברמת האבזור הבסיסית דיבורית בולוטוס מובנת, מערכת שמע מקורית הכוללת שישה רמקולים הפזורים בכל חלל תא הנוסעים, מערכת בקרת אקלים מתקדמת, חיבורי USB ו-AUX, מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל של 4.3 אינץ' ועוד. רמת הגימור הבכירה יותר כוללת אבזור נוסף הכולל גג פנוראמי פתוח ומהנה ביותר לנסיעה חוויתית, מערך חישוקי סגסוגת בקוטר של 18 אינץ', מראות צד המתקפלות חשמלית, שמשות כהות בחלונות האחוריים של הרכב ועוד.
 
רמת בטיחות מובילה
דגם הסול משווק עם רשימת אבזור בטיחותי עשירה ביותר המגיעה כסטנדרט בכל רמות האבזור וכוללת תוספות כגון מערך מתקדם בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם במושב שליד הנהג, עיגוני איזופיקס במושבים האחוריים להתקנה בטיחותית של מושבי ילדים, פנסי ערפל מתקדמים, מערכת בקרת שיוט איכותית ועוד. בנוסף עמוד דגם הסול במבחני בטיחות מחמירים ביותר אשר העניקו לו לציון איכותי של 4 כוכבי בטיחות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר, ציון של 75 אחוז במבחן ההגנה על מבוגרים, ציון של 82 אחוז במבחן ההגנה על ילדים וציון של 59 אחוזים מבחן ההגנה על הולכי רגל, מדובר בציונים איכותיים ביותר אשר מעידים על הסול כרכב בטיחותי ואמין למדי.
 
יתרונותיו הברורים של דגם הסול
דגם הסול מציע אלטרנטיבה טובה ביותר לסגמנט המשפחתיות הקלאסיות הן בשאלת השימושיות, הן בהתייחס לעיצוב הייחודי והן בהתייחס לתג המחיר האטרקטיבי אשר נע סביב 117,000 ₪- תג מחיר אטרקטיבי למדי בעיקר ככל שמצוי הוא על הגבול שבין רכב משפחתי לרכב פנאי איכותי. דגם הסול מתאים ביותר למשפחות המחפשות אחר רכב גדול, יציב, בטיחות ואיכותי אשר יעשה את עבודתו נאמנה לאורך שנים, כמו כן מתאימה היא לקהל הנהגים המבוגרים אשר אינם מעוניינים להתפשר על פחות מהרכב הטוב ביותר בעיצוב המרשים והמיוחד בעל הנוכחות היוצאת דופן על גבי הכביש.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש קיה סול, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
חביב
זבל של אוטו שקרניים בפרוספקט של האוט עושה 1 ל 18 האוטו עושה 1 ל 5 צריכת דלת משמעותית לא נורמאלית איכות חומריים זבל ...   [המשך..]
דורון
בס"דAאנו מאד מרוצים מהרכב ברוך השם. הייתה לנו מזדה בעבר. יש הבדל עצום. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות