ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אופל קרוסלנד X

image Opel
מחיר משוער: 119,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 18.5
יתרונות חסרונות
ביטחותית יכולות שטח נמוכות
מקומות איחסון
מרווחת מאוד
אופל קרוסלנד X
אופל קרוסלנד X
אופל קרוסלנד X
אופל קרוסלנד X
אופל קרוסלנד X
אופל קרוסלנד X– למה תמיד שווה לחכות לדגם חדש של אופל 
מידע בסיסי שכדאי לדעת על המיניוואן החדשה של אופל
קרוסלנד X של יצרנית הרכב אופל, הוא מיניוואן 5 מושבים קומפקטי שלא פעם גורם להרגיש שמדובר ברכב פנאי. הרכב מגיע עם מנוע 1.2 טורבו 110 כ"ס. אליו מצורפת רשימת אבזור מרשימה הכוללת מערכות בטיחות מתקדמות כפי שאנחנו רגילים לראות ברכבים שאופל משווקת. ניתן יהיה לרכוש את המכונית החל מ-114,900 ₪. כעיקרון, הדגם החדש יחליף את הדגם קרוס-וואן. הוא נועד להציע חוויית נסיעה מפנקת במיניוואן קומפקטי אך מרווח של 5 מושבים. 
 
חשוב לציין את הדמיון הרחב בין הקרוסלנד של אופל לבין המכלולים הקיימים בפיג'ו 2008. וזאת בעקבות שיתוף הפעולה בין שתי היצרניות, ג'נרל מוטורס (אופל) לבין PSA (פיג'ו-סיטרואן). למעשה, הקרוסלנד מהווה שילוב של מספר דגמים של אופל, חלקם עדיין פעילים ומשווקים, ואחרים הוחלפו ע"י דגמים משופרים המותאמים לדרישות של הציבור הישראלי, המעוניין בדגמי רכב כמו ג'יפונים המתאימים לנסיעות שטח, מאשר ג'יפים גדולים שהם גם זוללי דלק וגם עולים בהתאם.
 
כמה פרטים חשובים על המנוע של הקרוסלנד
המיניוואן המפנקת מגיעה עם מנוע 1.2 ליטר, 3 צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 110 כ"ס ועם מומנט מרבי של 20.9 קג"מ. יש להזכיר כי אותו מנוע מצוי גם ב-208 של פיג'ו. כסטנדרט המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והוא מספק נתוני תאוצה של 0-100 קמ"ש של 11.8 שניות ומהירות מרבית של 187 קמ"ש.

איכות הנסיעה וביצועים על הכביש
איכות נסיעה גבוהה היא אחד האלמנטים החשובים במכוניות שהחברה מייצרת. העמידה היציבה על הכביש מתבטאת גם ביציבות בזמן הנסיעה. הדגם החדש של המיניוואן קרוסלנד X מגיע עם מערכת בלימת חירום אוטונומית, זיהוי שלטים והצגתם על לוח המחוונים, מערכת התרעה המזהירה מפני עייפות הנהג, התרעת סטייה מנתיב, התרעה על רכב בשטח מת. האבזור העשיר והמושקע של קרוסלנד X תורם רבות לאיכות הנסיעה של נוסעיה. לא זו בלבד שהנהג נהנה ממערכות המתריעות מפני סכנות וזיהוי תמרורים, נהגים מרגישים בטוחים כאשר המערכות מתריעות מפני עייפות, שטחים מתים וסכנות נוספות האורבות לנהגים בכבישים עירוניים ובינעירוניים.

גם מהירה וגם חסכונית
אחד היתרונות הנוספים של קרוסלנד X היא צריכת הדלק החסכונית של רכב שהוא לא קטן. צריכת הדלק המשולבת של המיניוואן של אופל עומדת על 18.5 ק"מ לליטר. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. על אף שמדובר ברכב מיניוואן לא קטן, אפילו שהוא יותר קטן מאחיו, הקרוסלנד X נחשבת למכונית יחסית חסכונית עבור הממדים שלה, ואם לוקחים את המחיר של הרכב עצמו, החישוב הכלכלי ברכישת המיניוואן של אופל, הוא חישוב שבו הלקוח אינו יוצא מופסד.
 
מיד אפשר לראות שזהו דגם של אופל כשמסתכלים על העיצוב החיצוני
העיצוב החיצוני של המיניוואן של אופל משלב את כל הדגמים הקטנים של החברה. החזית מגיעה מהמוקה X, השליש האחורי מהאדם ומרכז מגיע מהמריבה. מקום נוסף שזוכה לתשומת לב מיוחד מצד היצרן, הוא העיצוב של תא הנוסעים בקרוסלנד. תא הנוסעים משלב אלמנטים עיצוביים מוכרים של שאר דגמי אופל ומהווה הכלאה מוצלחת בין האסטרה לבין המוקה X. מעבר לכך, האבזור של הדגם כולל מולטימדיה 8 אינץ' מהדור העדכני ביותר של חברת אופל, ואופציה לתאורה ראשית אדפטיבית בטכנולוגית לד. 
 
המידות הטובות של המיניוואן של אופל
המידות של אופל קרוסלנד X קטנות בהשוואה לדגם מוקה Xהעירוני של אופל. עם זאת, עדיין מדובר במכונית מרווחת כאשר עם מידות כמו: 4,212 מ"מ אורך, 1,764 מ"מ רוחב ו-1,588 מ"מ גובה. היתרון של קרוסלנד X לעומת מוקה X מצוי בתקרה האופקית של הקרוסלנד אשר מספקת ליושבים מאחור מרווח ראש משופר. אם מוסיפים לכך, את החלונות הגדולים מאחור ואת בסיס הגלגלים הארוך יותר בכ-50 מ"מ (2,604 מ"מ) מהדגם הבכיר, אפשר בהחלט לראות בכך שיפור במרווח בשורה האחורית של הרכב. חלוקה ביחס של 40/60 במושב בשורה השנייה תורם לנוחות הנוסעים ולתחושה של רווחה. המושב האחורי נע על מסילה באורך של 15 ס"מ וכאשר מזיזים את המושבים קדימה, אפשר לקבל תא מטען שצומח מ-410 ליטר עד ל-520 ליטר – נפח הרבה יותר גדול מהמקובל בסגמנט.
 
אבזור מתקדם ואפקטיבי
האבזור של אופל תמיד מפתיע לטובה וגם במקרה של קרוסלנד האבזור מושלם. 
אופל קרוסלנד X תשווק בשלוש רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית ENJOY תכלול בין היתר: חישוקי סגסוגת 16", מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ' עם דיבורית בלוטות' והרחבה לאנדרואיד אוטו, וגם אפל קאר-פליי, כניסת USB, שליטה מההגה, נקודת WIFI אינטגראלית, חיישני תאורה וגשם, מצלמה אחורית, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים ועוד. רמת הגימור השנייה, הרמה הבכירה, INNOVATION תכלול גם: חישוקי 17", גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת, מושבי בד בשילוב עור, צבע דו גווני וטעינה אלחוטית. רמת הגימור הנוספת, INNOVATION PRE מוסיפה מולטימדיה 8 אינץ' ותצוגה עילית.
 
מיניוואן מפנקת שהיא גם נוחה וגם בטוחה
מערכת הבטיחות של אופל קרוסלנד X היא כל מה שאתם מצפים מרכב שירד מפס הייצור של אחת החברות המובילות בתחום ואשר מתגאה במוצרים החזקים והאיכותיים שלה. מערכת הבטיחות כוללת התראה על שמירת מרחק, שמירה על נתיב הנסיעה, ניטור רכב בשטח מת, זיהוי תמרורים, מצלמת רוורס פנוראמית המעניקה זווית ראייה רחבה של 180 מעלות, בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ועוד. 
 
כמו כן, המערכת כוללת 6 כריות אוויר, מערכת המתריעה מפני התנגשות, התרעת ערנות לנהג ועוד. במבחני הריסוק של Euro NCAP הדגם זכה לחמישה כוכבי בטיחות, כאשר הוא מעניק הגנה של 84% לילדים, 85% למבוגרים ו-62% הגנה להולכי רגל. אבזור הבטיחות של הדגם זכה לציון של 57%. החשיבות של התקנת מערכות בטיחות איכותיות ברכב, מקבל משנה תוקף כשמדובר במכונית משפחתית שאמורה להסיע את נוסעיה בכל מיני דרכים שלא תמיד סלולות. הצטיינותה של חברת אופל בהתקנת מערכות בטיחות איכותיות במכוניות שלה היא אחד מהיתרונות שרבים מהנהגים בארץ מחפשים במכוניות משפחתיות, במיוחד כאלה שאמורות להיות שעות ארוכות על הכביש ולנסוע אלפי קילומטרים בחודש.
 
ולסיכום: מכונית איכותית שאפשר לסמוך עליה
אפשר להבין לפי הפרסומים ואופן השיווק המושקע של היצרנית, כי הקרוסלנד עומדת להחליף את הדגם הקודם, מוקה X. החברה שואפת להיכנס חזק בתחום של רכבי השטח המשפחתיים ומכוונת לקהל יעד ספציפי, שמחפש מכוניות בגודל של הקרוסלנד הקומפקטית המשלבות אבזור מתקדם, נוחות בישיבה לכל הנוסעים, ועיצוב מודרני. כעיקרון, מדובר במיניוואן מרווחת, נוחה, מאובזרת בצורה מרשימה, שמעניקה לנוסעיה תחושה של רכב פנאי עם בונוס נוסף, המחיר שהוא מאד אטרקטיבי במיוחד כשמדובר במותג אופל. בעלות שבין 115 אלף ₪ עד 125 אלף ₪ אם קונים את הדגם ברמת האיכות הגבוהה ביותר עם כל השכלולים, עדיין מדובר בעסקה משתלמת עבור הצרכן הישראלי, שמקבל לידיו מכונית מעוצבת באופן מודרני וייחודי, מאובזרת ברמת האבזור הגבוהה ביותר, עם מערכות בטיחות מתקדמות, וכאן כדאי להזכיר את הציונים הגבוהים של מבחני הריסוק, וכמובן, מדובר ברכב של יצרנית רכב ששמה הולך לפניה. 
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אופל קרוסלנד X, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות