זהו, הקיץ אתנו באופן רשמי, ויחד אתו הגיעה פריחתם של הג'יפונים הקטנים שכיף להבריק אותם ולנסוע ברחובות תל אביב בדרך לחוף הים, או אפילו סתם לאבק אותם בשביליי הכורכר של ארץ ישראל על רקע פריחת הסביונים.

אופל מוקה החדשה
מתחרים לכתר
למרות שה
אופל מוקה יוצרה במפעליה של אופל כבר בשנת 2012, משום-מה לקח לה שנתיים לנחות במחוזותינו הכחולים-לבנים. במהלך השנתיים האלה המיני-ג'יפונים האחרים השתלטו על השוק ויצרו עדיפות בקרב הקהל הישראלי. אחד הג'יפונים, שאפשר לומר שגרף את השוק, הוא ה
ניסאן ג'וק, שבמרוצת השנים הצטרפו אליו מתחרים נוספים כמו ה
שברולט טראקס. האופל מוקה, מוכרת לנו משנת 2014 ולא צלחה במיוחד בשוק הישראלי עקב המחיר הגבוה שלה. למעשה, מחירה נושק את המחירים של הקטגוריה בגבוהה יותר ומציב את המוקה כרכב המיני-ג'יפון היקר ביותר.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
על מה מדובר?
האופל מוקה הוא רכב די זריז לעומת המתחרה התאום שלו, השברולט טראקס. מדובר במנוע קטן בנפח 1.4 ליטר מוגדש בטורבו, המפיק 140 כוחות סוס ו-20.5 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שש מהירויות שמגיבה לא רע לדוושת הגז. המוקה תאיץ מ- 0 ל- 100 ב 9.82 שניות ותגיע למהירות מירבית של 190 קמ"ש, עם צריכת דלק ממוצעת של 12 קילומטרים לליטר אוקטן 95.
לא רע ביחס למתחרים
תא הנוסעים של המוקה מרווח ביחס למתחרים. הוא לא גימיקי במיוחד. מציע שפע תאי אחסון ועשוי משילוב של חומרים פשוטים אך איכותיים. מתלים מעט נוקשים, שיכולים לעזור קצת בסיבובים במהירות גבוה מעל הממוצע ומשרים הרגשה של יציבות. חרטומה של המוקה מעט נמוך, מה שימנע מהבעלים שלה להכניס אותה למסלעה אכזרית, אך מספיק גבוה בכדי לטייל בשבילים הפתוחים של הצפון.
לסיכום
אופל מוקה הוא מיני-ג'יפון הקטן והיקר בקטגוריה. למרות זאת, מדובר בג'יפון גרמני שמספק מעל למצופה. מה שמוכיח את הבטיחות שהוא נותן לנהג ולנוסעים בו. הוא מגיע עם שבעה כריות אוויר, חיישן לחץ אוויר לצמיגים ומערכת עזר לבלם. אם אתם מחפשים ג'יפ שטורף הרים וגורס סלעים, זה לא הכיוון. אבל, אם בא לכם לקנות מתנה לילד/ה שלכם, ויש לכם 135,000 ₪ שאין לכם מה לעשות איתם, אופל מוקה זה אחלה פיתרון.