עד לא מזמן נמכרה האסטרה עם מנוע קטן יותר, 1.4 טורבו עם הספק של 140 כ"ס. הברלינה 1.6 טורבו הוצגה בישראל והעלתה את רף הסטנדרט והציפיות עם 180 כ"ס. למעשה מדובר במשפחתית חזקה במיוחד עם אחיזת כביש מצויינת. לצערנו הברלינה מצויידת בתיבת הילוכים מעט מיושנת שעושה את העבודה הרבה פחות טוב מהתיבות החדשות בשוק.חבל שיש חסרון שפוגע במומנטום של יחידת הנעה חזקה כל כך.
אופל אסטרה ברלינה מציגה עיצוב מושלם עם איכות גרמנית
אופל אסטרה ברלינה מציגה עיצוב מושלם עם איכות גרמנית

אחיזת כביש ואבזור
מדובר בחומרי גלם טובים ובאיכות הרכבה נהדרת. שליטה די נרחבת מההגה על מגוון מערכות ברכב וגם על דיבורית הבלוטות', בסך הכל הרגשה נעימה וטובה עם אבזור מפנק יחסית ושלל תאי אחסון פרקטיים. ההגה מאוד מדוייק וחד בתגובות והברלינה מגהצת לא רע בכלל את המהמורות של העיר הישראלית. מחוץ לעיר תהנו מנוחות והתנהגות כביש מקסימליות. ברגע שיוצאים מהעיר נהנים מנסיעה חלקה ושקטה ומבינים שזה מגרש הבית של הברלינה.

מנוע וצריכת דלק
היתרון הגדול של המנוע הזה הוא האצות ביניים לעקיפות או כמובן לעליות ופיתולים. החסרון הבולט הוא שבסל"ד נמוך הטורבו לא עובד והכוח מאוד מוגבל, ברגע שהטורבו נפתח הרכב "מתרומם" כמו שצריך ומעלה חיוך קל. זמינות הכוח פה היא מעולה בנסיעה בקצב טוב של בין 60-90 קמ"ש, לא תרגישו באף שלב שחסר לכם כוח ותמיד תוכלו להאיץ בעלייה או לצאת לעקיפה ולקבל את הכוח בשקט יחסי ובהתנהגות כביש נהדרת תודות לשלדה מעולה. צריכת דלק בנסיעה רגועה וסבירה היא סביב ה-10 ק"מ לליטר.
רכב מנהלים / משפחתי אולטימטיבי
רכב מנהלים / משפחתי אולטימטיבי

ברלינה בישראל
אנחנו חושבים שהשוק הישראלי רעב למכונית כמו הברלינה. המחיר סביר יחסית למתחרות ונתוני המנוע, השלדה, האבזור ונוחות הנסיעה – מרשימים ביותר יחד עם עיצוב שמעמיד אותה בין משפחתית למנהלים קלילה . בקיצור, כמו שאומרים באופל, איכות גרמנית בהישג ידך. רוצים לקבל הצעה משתלמת על הברלינה? השאירו פרטים במערכת 'אוטו1' ואנחנו נדאג שיחזרו אליכם עם הצעות משתלמות
מאמרים נוספים אודות אופל ברלינה:
אסטרה ברלינה עם מנוע חזק,
אופל מפתחת מנועים חדשים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר