ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אופל גרנדלנד

image Opel
מחיר משוער: 149,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 19.2
יתרונות חסרונות
צריכת דלק ביצועים
בטיחות מתקדמת מחיר גבוהה יחסי
מראה חדשני
אופל גרנדלנד
אופל גרנדלנד
אופל גרנדלנד
אופל גרנדלנד
אופל גרנדלנד
גרנדלנד X – רכב קומפקטי, חדיש ובעל חוויית נסיעה איכותית
אופל גרנדלנד הינו דוגמה נוספת לרכב קומפקטי ובדומה לרכבים אחרים גם בו נעשה שימוש ברצפת EMP2, הרכב יצא לשוק בשנת 2017 וצבר הצלחה רבה מאז. המודל מציע מראה שמרני של הרכב כמקובל אצל אופל. ברמה החיצונית המראה שלו סטנדרטי ודומה לדגמים הקודמים לו וברמה הפנימית הרכב מעוצב בשמרנות תוך שימוש באבזור מגוון.  חווית הנסיעה ברכב הינה של נוחות עם יכולת להכיל את כלל השיבושים בכביש וכן עם יכולת ריסון של הרכב ברמה גבוהה על ידי הנהג. הרכב מציע מגוון איבזורים איכותיים ברמה גבוהה אשר מייעלים את איכות הנהיגה עבור הנהג ולנו כנוסעים משפרים את חווית הנסיעה. צריכת הדלק במודל זה הינה בין המעולות אשר קיימות ולכן הדבר משפר את תפיסתנו באשר לנכונות רכישת הרכב. 

הספק המנוע וביצועיו 
המנוע הינו מנוע 3 צילינדרים טורבו עם נפח מנוע של 1.2 ליטר, מדובר ברכב אשר ההספק המרבי שלו עומד על 130 כ"ס זאת ב 5,500 סל"ד ומדובר במומנט מרבי של 23.4 קג"מ במצב של 1,750 סל"ד. הביצועים בהחלט מעולים וניתן לדבר על מהירות של 100 קמ"ש הנצפית תוך 10.9 שניות, כל זאת בהפעלת מערכת הכוללת 6 הילוכים. חשוב לציין כי בדגם זה ההנעה הינה קדמית בלבד ולחלק מהדגמים החליטו באופל לצייד במערכת המכונה: גריל קונטרול אשר דומה לרכבי קרוסאובר אחרים המציעים שליטה על מערכת הבקרה המצויה ברכב וזו מסייעת גם באחיזה על הכביש. 
 
נסיעה נוחה, שקטה ונעימה
הנסיעה ברכב כל כך כייפית, הישיבה נוחה הן מלפנים והן מאחור, ובמהירות גבוהה ובנסיעה מחוץ לעיר הנסיעה ברכב הייתה אף יותר מענגת ויותר כיפית. אז החשש מהרעשים התפוגג לו מהר וניכר כי  הבידוד מבחוץ היה אידאלי וכמעט ולא נשמעו רעשים של הרוח. כמו כן, היכולת הדינאמית של הנהג הייתה מעולה ויכולת השליטה על ההגה הינה מקסימאלית וההגה חד ומדיוק שאין כדוגמתו. כמו כן, חשוב לציין כי בדגם זה יש מרווח גחון של 22 ס"מ אשר מאפשר נסיעה נוחה וזורמת גם בשבילים ובכבישים עירוניים, כך שלמעשה איך שלא בוחנים את הנסיעה היא נוחה ונעימה לכל היושבים בה מקדימה ומאחור תוך ידיעה כי השליטה על ההגה הינה מקסימאלית ותחושת יציבות. 

צריכת דלק נמוכה 
אין ספק שאם יש פרמטר חשוב כאשר אנו רוכשים רכב, זו המחשבה על צריכת הדלק אשר מתווספת סופו של דבר לעלות. אז אופל חשבה על זה וצריכת הדלק ברכב זה הינה לא פחות מאשר מעולה וזה אומר 11.9 ק"מ לליטר כאשר לפי היצרן, מה שמאפשר לנהג נסיעה ארוכה ללא מחשבה על תחנת הדלק הקרובה, רכב קומפקטי עם תצרוכת דלק אך כמו זו של רכב קטן. 
 
מראה שמרני, אך מהודר 
אז אופל כאופל דוגלת במראה שמרני, וכך גם דגם זה, אופל מדגישה כי היא שומרת על מראה קלאסי וכל זאת בעטיפה אשר אינה מדגישה אולי דבר מסוים, אך אינה מתפשרת על הדברים האחרים ברכב, כולל נוחות, מרווח ועוד. במבט חיצוני על הרכב ניתן להבחין במגני פלסטיק ובגג השחור. אורכו של הרכב עומד על 4.47 מ' ורוחבו הינו 1.85 מ' בשילוב גובה של 1.60 מ'. סך הכל, ניתן לומר כי המראה הינה דינאמי והרמוני, החלקים מתחברים בצורה מקצועית ולמראית עין אף מושכים מאוד. הרכב מעוגל ומכל זווית הוא נראה מהודר, עם רמת גימור מקצועית. המראה הינו קלאסי, שמרני כאמור וכך אופל רוצה שנחשוב, שמרני אך דינאמי, קלאסי אך מתפרץ.  
 
הפנימיות – מחשבה על כל הפרטים הקטנים
העיצוב הפנימי מושפע מדגם אחר של אופל והיא האסטרה, ברכב לא בולטים צבעים רבים והוא נשלט על ידי הצבע השחור, הישיבה ברכב נוחה למדיי, עטופה בריפוד עור עם מרווח בין הנהג ליושב לידו ומרווח גם לכל מי שיושב מאחור. חשוב לציין את תא המטען הענקי אשר מכיל 514 ליטר, מה שיכול לספק כל משפחה אשר נוסעת לקמפינג לכמה ימים. איכות החומרים כיאה לאופל הינה טובה וקיימת בה קונסולה מרכזית אשר משם שולט הנהג על כלל האבזורים המוצעים ברכב זה. כל מי שנסע ברכב מדווח על ישיבה נוחה הן מקדימה והן מאחור, ישיבה מרווחת בה יכול כל נוסע לשבת בנוחות וליהנות מהנסיעה. 
 
ומהם האבזורים אשר קיימים בגרנדלנד X 
אין ספק שכמו כל הרכבים גם אופל עומדת ביעדים אשר הציבה לעצמה וזה איבזור רכבים ברמה גבוהה אשר מסייעים לנהג ומשפרים את חווית הנהיגה בו. רכב זה כולל איבזורים רבים כגון:  בקרת ערנות נהג,  תאורה אדפטיבית, התראות שטח, מערכת זיהוי תמרורים, חיישני גשם הן מקדימה והן מאחור, משטח הטענה אלחוטי, ויש לציין כי מי שיושב מאחור יש לו שקע יו.אס.בי נפרד וכן פתחי מיזוג נפרדים, דבר החשוב מאוד במזג האוויר הישראלי בו מי שנוסע מאחור חייב לא אחת לחוש את המזגן, אם לקור או אם לחום. כמו כן, ברכב יש בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי 18 אינץ' מאחור, מגע מסך 17 אינץ', בקרת שיוט וכמובן מצלמת נסיעה לאחור. כלומר כמות האיבזורים הינה רבה כזו המאפשרת לנהג להיות ממוקד בנהיגה ובעת הצורך להיעזר בבקרות ובמערכות הרלוונטיות. בנוסף, קיימת ברכב זה 6 כריות אוויר אשר הן חלק בלתי נפרד מהמערכות התורמות גם לרמת הבטיחות של רכב זה. 
 
רמת בטיחות גבוהה – 5 כוכבים במבחן אירופאי
אין ספק שמדובר ברכב המציע גם חווית נסיעה וגם תחושת ביטחון. המודל זכה במסד הבטיחות האירופאי לציון 5 כוכבים במבחן האירופאי, דבר אשר אין להקל בו ראש. הרכב המהודר והשמרני מצד שני מציע לנו נסיעה בטוחה, דבר אשר חשוב מאוד לנהג וליושבי הרכב יותר מכל ממד אחר ואת זה אופל יודעת. ואם לא ציינו קודם לכן, אז ברכב יש מערכות שונות המסייעות גם הן בהעלאת רמת הבטיחות ברכב כגון: זיהוי אופנועים ואופניים, ניטור מרחק מלפנים, בלימה אוטומטית בשעת חירום ומערכת אקטיבית לסטייה מהכביש. 
 
אופל גרנדלנד X – יפה, חסכונית ובטיחותית! 
אז מה מציע לנו היצרן ? קודם כל רכב יפה, עם מראה קלאסי ומהודר וכל זאת לא על חשבון הבטיחות. הרכב בטיחותי והדבר בדוק והוא מאובזר במערכות שונות אשר רק מסייעות לנהג לשמור על בטיחותו ובטיחות הנוסעים עמו. לא מדובר ברכב השופע צבעים, מדובר ברכב אשר הכל מרוכז מלפנים, בצורה מאורגנת ונוחה לנהג כאשר כל מי שיושב ברכב, זוכה לנסיעה נוחה וחווייתית. אם תרצו להאיץ אז ניתן ואם תשבו מאחור ותרצו קצת זרימת אוויר רק לכם הדבר אפשרי, שוב בשל המערכות אשר על כל אחת מהן השקיעה אופל מחשבה. זהו רכב אשר נבנה על הדגמים הקודמים לו תוך שימוש במה שהיה טוב ושיפור כל מה שאפשר. אין ברכב זה משהו לא טוב, יש רק מה שופר ושודרג. מערכות בטיחות, נסיעה כיפית, תא מטעו ענקי לטובת כל המשפחה, איבזור מגוון לשימושו של הנהג ובכלל, אז הרכב הקלאסי הוא האידאלי למשפחה, כי כל מה שצריכים כבר קיים. 
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אופל גרנדלנד, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות