ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיאט ארונה

image Seat
מחיר משוער: 110,000 משוער
שנות אחריות: שנתיים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 20
יתרונות חסרונות
אבזור ביצועים
עיצוב פנימי וחיצוני איכות נסיעה
מחיר מרווח פנימי
סיאט ארונה
סיאט ארונה
סיאט ארונה
סיאט ארונה
סיאט ארונה
ג'יפון סיאט ארונה
סיאט ארונה - ג'יפון עירוני קטן ונוח 
יצרנית הרכב סיאט ממשיכה במגמת ההתחדשות הבלתי פוסקת ומציגה, כשנתיים לאחר השקת רכב הפנאי הראשון שלה- האטקה, את דגם הארונה, רכב פנאי חדיש אשר מבוסס על הפלטפורמה המנצחת של דגם האיביזה החדש ומהווה מתחרה ראוי מצידה של איביזה לדגמים מובילים דוגמת הניסאן ג'וק, סוזוקי ויטארה, פיג'ו 208 ועוד. דגם הארונה הינו הרכב השני מבית היוצר של סיאט אשר מבוסס על שלדת ה-MQB A0, הוא כולל מידות מכובדות ביחס לדגם האיביזה עם תוספת של 8 ס"מ באורך ו10 ס"מ משמעותיים ביותר בגובה אשר ממצבים אותו במקום אחד עם מיטב הג'יפונים העירוניים. דגם הארונה פונה אל קהלי יעד מגוונים למדי ובכללם משפחות הנדרשות לרכב בטיחותי ביותר המספק ביצועי כביש נאים, לציבור הנהגים הצעיר אשר מחפש אחר רכב איכותי עם היצע יחידות כוח עוצמתי ועיצוב מרשים בעל קריצה ספורטיבית ואף לציבור הנהגים המבוגר אשר נדרש לרכב אמין לנסיעות נוחות לפרקי זמן ארוכים עם תנוחת ישיבה גבוה המספקת ביטחון מלא וזמינות כוח טובה. 
 
יחידת כוח חזקה לביצועים מרשימים ביותר
יחידות הכוח עמן מוצע דגם הארונה כוללות מנוע טורבו TSI בנזין בעל שלושה צילנדרים מודגשים בנפח של 1.0 ליטר המספקים 115 כוח סוס או 95 כוח סוס המתקבלים כבר ב-5,000 סל"ד עם מומנט של 20.3 קמ"ג בטווח שבין 2,000 סל"ד ל-3,500 סל"ד וכן מנוע גדול יותר בגרסת ה- FR נפח של 1.5 ליטר בעל ארבעה צילנדרים עם הנעה קדמית המספק 150 כוח סוס. יחידות ההנעה משודכות לתיבת הילוכים DSG דו מצמדית בעלת 7 מהירויות או לחילופין לתיבת 6 הילוכים ידנית. השילוב האיכותי בין יחידת ההנעה המתקדמת לתיבת ההילוכים מספקים כושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 182 קמ"ש. 
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים וכדאיים מאוד
רכבים אשר יוצאים לשיווק בשנים האחרונות המשתייכים ליצרן רכבים המכבד עצמו צריכים לעמוד בנתוני צריכת דלק חסכוניים למדי, דגם הארונה של סיאט אשר מתיישר בקנה אחד עם מגמת חיסכון זו ומציג נתוני צריכת דלק אטרקטיביים ביותר אשר עומדים על כ-20 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק מעט גבוה יותר אך נחשבת לחסכונית ואטרקטיבית למדי וזאת על אף משקל הרכב המכובד אשר עומד על 1,210 ק"ג. נתוני צריכת הדלק החסכוניים של דגם הארונה מתקבלים בעיקר הודות ליכולותיה הגבוהות של תיבת ההילוכים אשר כוללת מערכת בקרת ניתוק בוכנות בעת הצורך המסייעת במידה ניכרת לחיסכון באנרגיה.
 
איכות, התנהגות וביצועי כביש ברמה גבוה
דגם הארונה מציג שילוב איכותי של קפיצים ברמת רכות גבוה אשר משתלבים היטב עם יכולות בלימה נוקשות, התוצאה המוצגת היא של התנהגות כביש בוגרת, יציבה ובטוחה למדי. בעת נסיעה עירונית איטית צולח דגם הארונה במלאכת גיהוץ הכביש בצורה יפה וטובה ללא כל התעכבות על פגעי כביש וזעזועי הדרך, גם בעת נסיעה בכבישים בינעירוניים או בכבישים פתלתלים ניכר כי הארונה מציג התהנהגות בטוחה ביותר, ההגה דינמי ואחיזת הכביש גבוה למדי. נתוני בידוד הרעשים איכותיים ביותר, מיושבי תא הנוסעים נחסכים באופן מלא רעשי הרקע של הרוח החיצונית ו/או פעולת המנוע. חיסרון מינורי עימו מתמודד דגם הארונה מדבר על תת היגוי חלקי, אך הדבר בטל לחלוטין לאור היתרונות הרבים אותם הוא מציג.  בעת נסיעה בשטח קל מתמודד דגם הארונה בצורה טובה למדי עם כבישי כורכר או שטח רך אך אין חולק על כך שהוא אינו מתאים לעליות קיצוניות או לבולדרים חריגים.
 
עיצוב חיצוני צעיר עם קריצה ספורטיבית
בעיצובו החיצוני של דגם הארונה נשארו בסיאט נאמנים לדגם האיביזה המרשים עליו הוא מבוסס, צדודיות הרכב כוללות מראה דינאמי וספורטיבי למדי המשתלבים היטב עם החישוקים הגדולים בקוטר של 18 אינץ' והכנף האחורית הגבוה והמעניינת ביותר.  חזית הרכב בנויה באופן מוגבה בצורה נאה אך עדינה, כוללת גריל קטן מימדים עם נגיעות כרום יפות אשר מבשר בצורה יפה על הקטגורית הג'יפונים אליה הוא משתייך. האלמנט המרשים ביותר של דגם הארונה מתייחס לאפשרות לשילוב של למעלה מ68 אפשרויות צבעים הססגוניים האופציונליים, הצביעה הדו גוונית של הדגם משפרת עד מאוד את המראה החיצוני ויוצרת תוצאה נאה למראה צעיר ותוסס הנעדר אלמנטים מוחצנים ו/או מצועצעים בהם חוטאים ג'יפונים רבים.
 
תא נוסעים מעוצב ומרווח בקפידה
כבר מרגע הכניסה הראשונית אל תוך תא הנוסעים של דגם ארונה ניכרת הזהות הרבה לדגם האיביזה עליה הוא מבוסס, הנדסת האנוש זהה לחלוטין וכך גם מערכות המולטימדיה, איכות ההרכבה והתוספות הבטיחותיות. בקדמת הרכב מצוי מסך מגע ראשי בגודל של 8 אינץ', לאורך כל הקונסולה הקדמית התווספו נגיעות בצבע כרום וכסף אשר מקלילים ומשדרגים את המראה הכללי. תנוחת הישיבה גבוה וטובה ביותר, המרחב במושבים הקדמיים גדול ונח והתמיכה לגב מקסימאלית. הספסל האחורי רחב גם הוא, מאפשר ישיבה נוחה לשני מבוגרים או לשלושה ילדים עם מרווח ברכיים טוב ביותר וריפודי אלקנטרה מרשימים. תא המטען גדול במיוחד וכולל נפח מצטבר ואיכותי ביותר של 400 ליטר. 
 
רמת אבזור גבוה 
בדומה לאיביזה, דגם הארונה משווק ב3 רמות אבזור עיקריות אשר קרויות סטייל, אקסלנס ו-FR, רמות אלה כוללות שלל תוספות ומערכות נוספות המשפרות במידה ניכרת את רמת ההנאה שבנסיעה. רשימת האבזור כוללת, בין היתר ובהתאם לרמת האבזור, חישוקים בקוטר 17 אינץ', הגה ספורטיבי בעיצוב קטום, מסך מגע גדול ונוח, מערכת שמע איכותית של beats אשר כוללת 6 רמקולים וסאב וופר, חלון גג מרשים לשימוש, ריפודים מהודרים, תאורת לד קדמית מלאה, מפתח חכם לפתיחת הרכב ללא מגע פיזי ועוד שלל מערכות ותוספות אשר הופכות את הנסיעה לייחודית ומהנה ביותר.
 
רמת בטיחות גבוה ומתקדמת
סיאט ארונה
טרם עמד במבחני ריסוק כלשהם אך בדומה ליתר דגמי סיאט ניתן להניח כי מדובר ברכב בטיחותי ביותר, הוא כולל רשימה ארוכה של אבזור בטיחותי, המשווק ברובו כסטנדרט ובכלל זה מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת עם אפשרות לבלימה אוטונומית, מערכת לניטור שטחים מתים, מערכת לסיוע בעת התדרדרות הרכב, תיקון סטיה מנתיב, מערך התראה על עייפות הנהג, שלל חיישני תאורה, מערך מצלמות רוורס, מערכת בלימה אוטונומית ועוד שלל מערכות בטיחותיות המשפרות במידה ניכרת את רמת ביטחונם של הנהג והנוסעים בעת שימוש ברכב.
 
רכב איכותי ומשתלם ביותר
דגם הארונה אשר הגיע לאחרונה לישראל זכה באופן מיידי להצלחה אדירה ולקול תשואות רמות בקרב חובבי הרכב הישראליים ובעיקר בקרב חובבי רכבי השטח הקל והג'יפונים, הוא משלב שלל יתרונות ובכללם גודל נוח לתפעול, תנוחות ישיבה טובות ביותר לנסיעה גבוה ואיכותית, עיצוב מוצלח וצעיר, זמינות כוח טובה למדי וחשוב מכל תג מחיר אטרקטיבי למדי אשר עומד על 110- 115 אלף ₪ לערך. דגם הארונה נחשב לרכב בעל אישיות רבה, כזה אשר מתאים לקהלי יעד מגוונים ועונה על צרכים רבים ומשתנים, ונחשב לאופציה ראויה וטובה ביותר ביחס לשלל הדגמים המובילים בשוק הג'יפונים הקטנים. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיאט ארונה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות