סיאט חשפה לקהל המקומי שלה בברצלונה את מתיחת הפנים שערכה לאיביזה המוצלחת. העיצוב החיצוני והפנימי של הדגם עודכן וגם המנועים זכו לתקן זיהום האוויר היוקרתי יורו 6 ומציגים נתוני פליטת מזהמים נמוכה יחסית.
סיאט איביזה החדשה תמשיך לעשות שימוש בפלטפורמה המוכרת של האיביזה ולכן המידות של הדגם לא אמורות להשתנות ביחד לדור הנוכחי של הדגם. אין ספק שגם האיביזה החדשה תצליח להעמיד נתוני מסירות טובים ומרשימים.

סיאט איביזה החדשה והמעודכנת
עדכון לעיצוב החיצוני
האיביזה 2015 החדשה זוכה לעדכון עיצובי הכולל בין היתר לחידוש של מערכת התאורה הראשית, פנסי LED חדשים ואיכותיים, עיצוב חדשני לפנסי החזית ועדכוני עיצוב לחישוקי הדגם. על פי הדיווחים של סיאט, האיביזה החדשה תשווק עם צבעים שיוסיפו עניין נוסף לאיביזה החדשה. תא הנוסעים זכה לעדכון מסוים אף הוא ומעתה תוצע האיביזה עם מערכת מולטימדיה חדישה ומשופרת.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
מנועים בסיסיים חדשים לאיביזה
הסיפור המרכזי של מתיחת הפנים של סיאט איביזה מגיע ממנועי החברה. המנוע הבסיסי ביותר של האיביזה ישווק עם מנוע 1.0 ליטר טורבו בנזין עם הספק של 75 כוחות סוס, מנוע זה בעל שלושת הצילינדרים מוכר לכם בוודאי מסיאט מיי הקטנה וכעת ישרת גם את האחות הגדולה. בנוסף, תציע סיאט את מנוע זה גם עם הספק של 95 כוחות סוס וביצועים טובים יותר.
מנועים נקיים עם תקן יורו 6
כלל המנועים החדשים של סיאט שייכנסו בקרוב למלאי הגרסאות של האיביזה זכו לתקן יורו 6 אשר מסמל פליטת מזהמים נמוכה במיוחד. המנועים הירוקים של סיאט ייכנסו לשימוש גם בדגמים נוספים של החברה כמו
סיאט אלהבמרה החדשה שהוצגה אך היא לאחרונה וגם במשפחתיות של החברה
סיאט לאון וסיאו טולדו. בעתיד הקרוב תחשוף סיאט את הנשק החדש שלה, רכב פנאי חדש ומרשים עם עיצוב מרהיב ויכולות טובות.