ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיאט אלהמברה

image Seat
מחיר משוער: החל מ 199,900
שנות אחריות: שנתיים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.1
יתרונות חסרונות
גדול מחיר
נוח עיצוב חיצוני
אבזור מפנק
סיאט אלהמברה
סיאט אלהמברה
סיאט אלהמברה
סיאט אלהמברה
סיאט אלהמברה
סיאט אלהמברה
סיאט אלהמברה - מיניוואן איכותית לכל המשפחה
כבר בשנת 1996 הציגה יצרנית הרכב סיאט את נציגתה הרשמית והאיכותית ביותר בקטגוריית המיניוואנים שעד אז נחשבה לקטגוריה מעט רדומה ומינורית בשוק הרכב הישראלי, מדובר בדגם האלהמברה המוביל אשר משלב יתרונות ואיכויות רבים ביותר ושווק במדינות שונות גם כפולקסווגן שאראן (אשר אינו שווק בישראל). דגם האלהמברה אינו נחשב לגדול מימדים במיוחד, הוא מאפשר ישיבה נוחה ומרווחת במיוחד לשבעה נוסעים, הוא כולל דלתות הזה בחלקו האחורי של הרכב המאפשרות כניסה ויציאה אל תוך תא הנוסעים בצורה טובה ביותר.  בשנת 2010 זכה דגם האלהמברה לעדכון מעמיק והוצג בדורו השני אשר כולל שורה ארוכה של שדרוגים ותוספות ביחס לדור הראשוני, בשנת 2015 הוצג דגם האלהמברה המעודכן לאחר שעבר מתיחת פנים וכולל מידות גדולות ביותר עם אורך של 485 ס"מ ובסיס גלגלים בן 292 ס"מ, היצע מנועים מגוון ומתקדם ביותר, נתוני תצרוכת דלק אטרקטיביים וחסכוניים למדי, עיצוב משודרג ומרשים ביותר, רשימת אבזור ורמות גימור גבוהות ומתקדמות למדי והכל ברוח ספורטיבית ואווירה צעירה ותוססת כיאה לכלל רכבי המותג. דגם האלהמברה הוא התשובה האופטימאלית מצידה של סיאט כלפי דגמים מובילים דוגמאת הטויוטה היילנדר היברידי, פורד גלאקסי, סיטרואן C4 פיקאסו, שברולט אורלנדו, אופל זאפירה ועוד. 
 
יחידה מנועית חזקה ואיכותית 
סיאט אלהמברה משווק בישראל עם יחידה מנועית אחת בלבד אשר נחשבת לאיכותית ביותר ומספקת ביצועי כביש יפים למדי, מדובר ביחידת הנעה TSI בנפח של 1.4 ליטר עם הספק של 150 כוח סוס, מומנט בן 24 קמ"ג אשר מושג בטווח שבין 1,500 ל-4,000 סל"ד. יחידת ההנעה בדגם האלהמברה משודכת לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול DSG עם שישה הילוכים. יחידת ההנעה בשילוב עם תיבת ההילוכים המשודרגת מביאים לכושר האצה מרשים ביותר מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.9 שניות בלבד ומהירות מירבית של 197 קמ"ש, מדובר בנתונים אטרקטיביים ביותר אר נחשבים לנדירים בקרב רכבים בקטגוריה אליה הוא משתייך ובמשקלו הכללי הגבוה אשר נובע מגודלו הרב. 
 
נתוני צריכת דלק אטרקטיביים
בכל הנוגע לנתוני צריכת הדלק בדגם האלהמברה ניכר מדובר ברכב חסכוני למדי שכן הוא מציג נתוני צריכת דלק נאים אשר עומדים, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, על כ-13.15 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, נתון של 15 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ממוצעת ו10.6 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ממוצעת. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות למערכות השליטה המתקדמות המותקנות ברכב ובכללם מערכת העצור וסע שתפקידה לנטרל את פעולת המנוע בעת ביצוע עצירה מוחלטת ובכך להביא לחיסכון אפקטיבי בצריכת הדלק, בנוסף לכך מצטיינת ביכולותיה תיבת ההילוכים המתוזמנת אשר מביאה לחיסכון יעיל בצריכת הדלק ומונעת משיכה מיותרת של ההילוך ובכך יוצרת חיסכון בצריכת הדלק.
 
איכות, נוחות ודינאמיות בעת נסיעה
כבר בתחילת הנסיעה בדגם האלהמברה מתקבלת תחושה טובה ונוחה, הדבר נכון כמעט בכל תנאי הכביש, יחידת המנוע שקטה וחזקה בעיקר ככל שמדובר בנסיעה בכביש בינעירוני.  בעת נסיעה בכבישי העיר הצרים לעיתים משפיע במידת מה גודלו של הרכב ומתקבלת תחושה מגושמת במידת מה, המשתפרת במידה משמעותית לאור יכולותיו הדינאמיות של הרכב וההגה הגמיש המאפשר ניווט קל ומהיר למדי. אין חולק על כך שדגם האלהמברה נעדר סממנים ספורטיביים, אך אכן מדובר ברכב יציב בעל התנהגות כביש נוחה ונעימה לנסיעה המספק דיוק רב ותחושת ביטחון מקסימאלית. המתלים בדגם האלהמברה מכויילים על הצד הנוקשה שלהם, צולחים במשימתם למנוע מיושבי הרכב את זעזועי הכביש המיותרים והופכים את הנסיעה לאיכותית וחלקה. 
 
נוכחות חיצונית רבה ועיצוב מרשים
כבר במבט הראשוני על דגם האלהמברה ניכר שמדובר ברכב נאה בעל נוכחות מכובדת על גבי הכביש, קווי המתאר החיצוניים שלו ישרים ברובם, משטחי הפח נקיים מקימורים וקמטים עיצוביים כלשהם, פרופורציות הרכב נכונות להפליא וחלונותיו הגדולים מעניקים לנהג ויושבי הרכב זוית ראיה רחבה וגדולה ביותר. חיפויי הגלגלים הקדמיים והאחוריים תפוחים במידת מה ומשתלבים היטב עם הקו התחתון בעל המימד התפוח גם הוא ומעניקים לעיצוב החיצוני של הרכב גוון מעט ספורטיבי וצעיר אשר נחשב לאופייני מאוד לדגמי סיאט השונים. חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה ויותר תחושת דינאמיות זורמת אשר מעניקה לרכב מראה כללי ונאה ביותר אשר הופכת אותו לאופציה נהדרת גם לצעירים המחפשים אחר רכב גדול מיימדים ואינם מעוניינים להתפשר על מראה מרשים עם אלמנטים ספורטיביים תוססים.
 
עיצוב פנימי יוקרתי להשראה מלאה
כבר מרגע ההתמקמות הראשוני בתוך בתא הנהג נגלית סביבת נהג מרווחת ונעימה ביותר, מושבי הרכב מצופים בעור יוצרים תחושת הגנה מחבקת ועוטפת עד מאוד, הדשבורד הקדמי עשוי כולו מחומרים איכותיים ונעימים למגע המסודרים בתצורה מושכלת ומתוכננת בקפידה לשימוש ותפעול נוח ביותר. ספסלי מושבי הרכב האחוריים כוללים גישה מדלתות הצד החשמליות, נחשבים למרווחים ביותר וניתנים להתאמה על גבי מסילה להתאמה של המרחב לנוסעים. מושבי הרכב של דגם האלהמברה כוללים מושבי ילדים אינטגראליים בשורת המושבים השלישית. עיצוב הפנים הכללי נחשב לנאה ביותר ובעל קווים סולידיים ונעימים לעין, הדגם משווק עם ארבע אופציות לשילובי צבעים שונים אשר תורמים גם הם למראה הכללי והמעניין של הרכב. תא המטען של דגם האלהמברה גדול ביותר כולל נפח של 267 ליטר כאשר שבעת מקומות הישיבה בשימוש, 1167 ליטר כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת ועד ל-2,267 ליטר כאשר שתי שורות המושבים האחוריות מקופלות.
 
רמת אבזור מתקדמת ואיכותית ביותר
כיאה למרבית הדגמים מבית היוצר של סיאט משווק דגם האלהמברה עם רמת אבזור גבוה ונדיבה במיוחד אשר כוללת רשימה ארוכה של תוספות איכותיות ובכלל זה ריפודי עור במושבים הקדמיים של הרכב, מערכת בקרת אקלים המפוצלת ל-3 אזורי משנה ויציאות לכלל המושבים, חישוקים מוגדלים בקוטר של 16 אינץ', מערכת מתקדמת לחניה עצמאית, דלתות הזזה צידיות ודלת אחורית חשמלית, מערכת שמע הכוללת אפשרות שמע דיסק ומערך בן 8 רמקולים הפזורים בכל חלל תא הנוסעים, חיישני חנייה מתקדמים בקדמת הרכב ובחלקו האחורי, חיישני גם ואורות איכותיים, מראות צד מחוממות למניעת הצטברות אדים, תא כפפות עם מערכת קירור, צמיגים מתקדמים הנאטמים עצמאית במקרה של תקר בגלגל, שלל שילובי צבעים, גג שמש חשמלי ועד שלל תוספות ואביזרים איכתיים אשר הופכים את הנסיעה לחוויה ארוכה ומתמשכת.
 
בטיחות כעקרון ברזל
בדומה ליתר דגמי סיאט דגם האלהמברה נחשב לרכב בטיחותי ביותר הוא כולל שורה ארוכה של אביזרי בטיחות ייעודיים ובכלל זה מערך בן 7 כריות אויר עם אופציה לביטול פעולת כרית האויר הקדמית ימנית, מערכת בקרת שיוט מתקדמת, תזכורות לחגירת חגורות בטיחות לכל שבעת המושבים, עיגוני איזופיקס להתקנה בטוחה של מושבי הבטיחות לילדים, מערכת מתקדמת לניטור לחץ אויר בגלגלים הכוללת נורית אזהרה , מצלמה אחורית בעלת כיוונון אופטי ועוד. בנוסף עמד דגם האלהמברה במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר אשר זיכה אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות. רמת הבטיחות הגבוה הופכת את הרכב לאופציה נהדרת למשפחות עם ילדים המחפשים אחר רכב בטיחותי ומאובטח לנסיעה שקטה, רגועה ונטולת זעזועים מיותרים 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיאט אלהמברה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
רומן
אלהמברה זה ארמון בספרד וגם המכונית של סיאט היא ממש מרווחת כמו ארמון כזה.. מה שכן, המנוע לא כל כך חזר וגם אין גרסה עם מנו ...   [המשך..]
יוסי
נראית מכונית טובה ומרווחתAאבל מה זה השם הזה? ...   [המשך..]
הגדרות נגישות