יצרנית הרכב הספרדית מבצעת ניסויים מתקדמים לקראת הכנסה של סיאט מיי בגרסת מנוע גז לייצור מתקדם. רכב המיני המוצלח של סיאט מהווה פריצת דרך בעולם הרכב בזכות ההנעה בשיטת הגז הטבעי הדחוס, רכב זה במידה ויעבור את כלל הבדיקות צפוי להיות הצלחה גדולה באירופה וכמו כן גם בשוק הרכב הסיני. התלות בבנזין היקר ויוקר המחייה באירופה מקשה רבות על אזרחים רבים המחפשים את הרכב החסכוני שיוכל להקל להם על הכיס.
סיאט מיי עם הנעה בגז
יותר מ 600 קילומטרים רציפים
סיאט מיי אקו פיול יכולה לנסוע עם על גז דחוס וכמו כן גם על בנזין, בדומה לרכבים היברידים חשמליים גם רכב זה יכול לנסוע בצורה משולבת ובכך להגיע לטווח תנועה גדול יותר וחסכוני יותר. לפי הפרסומים של סיאט יכול הרכב לנסוע במצב נסיעה על גז למרחק של 386 קילומטרים והשילוב עם מנוע הבנזין מסוגל להוסיף עם כ 220 קילומטרים, מה שנותן לנו טווח נסיעה מרשים של 600 קילומטרים בנסיעה רציפה.
מערכות מתקדמות בסיאט מיי
סיאט לא שינתה את עיצוב הרכב לעת עתה אך הייתה צריכה להוסיף את מכלי הגז ושמה אותם בצורה מאורכת בתחתית הרכב. המנוע של המיי המונעת בגז הוא עדיין בנפח של 1.0 ליטר וההספק המשולב של שני מערכות ההנעה עומד על 68 כוחות סוס. המערכת ההנעה של המיי היא מתקדמת ביותר ויכולה להבחין בין הגז המוזן הוא איכותי או פחות ובכך לווסת את השימוש בו ולהביא לנסיעה טובה יותר.
חסכונית יותר מטויוטה יאריס ההיברידית
לסיאט מיי פוטנציאל הצלחה גדול בשוק הרכב
סיאט מיי יכולה להיות הצלחה מסחררת בשוק הרכב העולמי, אם מסתכלים על ההצלחות של
טויוטה יאריס היברידית או
הונדה אינסייד ההבירידית אין ספק שגם רכב מיני חסכוני יהיה הצלחה בעולם הרכב. לא ברור עדיין מתי תצא המיי החסכונית ומה יהיה מחירה.