ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אלפא רומיאו ג'ולייה

image Alfa Romeo
מחיר משוער: 249,900 - 699,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.6
יתרונות חסרונות
מראה קטנה כמשפחתית
ביצועים
נוחות
אלפא רומיאו ג
אלפא רומיאו ג
אלפא רומיאו ג
אלפא רומיאו ג
אלפא רומיאו ג
אלפא רומיאו ג'וליה
אלפא רומיאו ג'ולייה- המשפחתית החדשה מבית היוצר האיטלקי
אלפא רומיאו ג'ולייה, המשפחתית הגדולה החדשה, נחתה לאחרונה במחוזותינו וצפויה להביא, כבר בעתיד הקרוב, לתחייה מחודשת של יצרנית הרכב האיטלקי. דגם הג'וליה הוצג לראשונה בתערכות הרכב בפרנקפורט עבר בשנת 2015 ועתידה היתה להחליף את דגם ה-159 שיצורו הופסק בשנת 2011 והיא מבוססת על פלטפורמת ג'ורג'יו המתקדמת אשר עתיד לשרת גם את דגם הסטלביו- רכב הפנאי החדש מבית היוצר של אלפא רומיאו ומבוססת על רצפת הנעה אחורית או כפולה. הג'וליה תשווק בארץ עם שתי גרסאות מנועיות ושני סוגים של תיבות הילוכים- ידנית ואוטומטית, ביצועי כביש כוחניים ועוצמתיים, עיצוב מרהיב ומנקר עיניים ורשימת אבזור עשירה ומפתה למדי. דגם הג'וליה הינו התשובה האולטימטיבית של אלפא רומיאו למיטב המכוניות המשפחתיות המוכרות כיום לרבות המשפחתיות של יצרניות הרכב ב.מ.וו ומרצדס וצפויה לקצור הצלחה אדירה בעיקר ברחבי אירופה וארצות הברית.
 
היצע מנועים חזק ועשיר
דגם הג'וליה משווק בארץ במספר גרסאות מנועיות, דגם הבסיס אשר זכה לשם "מילאנו", מצוייד במנוע בנפח של 2.0 ליטר טורבו המספק 200 כוח סוס ו33.6 קמ"ג המתקבלים כבר 1,750 סל"ד, המנוע מציג הנעה אחורית ומשודך לתיבה בת 8 הילוכים אוטומטית. המנוע הבסיסי מספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-6.6 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 250 קמ"ש המבוקרים בצורה אוטומטית. הגרסה המנועית הנוספת הינה גרסת "ולוצה" הספורטיבית והיא מציגה נפח מנוע זה לגרסה הקודמת עם הספק גבוה יותר אשר עומד על כ-280 כוח סוס, גרסה זו מספקת כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.3 שניות בלבד ומשודכת לתיבת הילוכים בעלת הנעה כפולה. הגרסה הבכירה ביותר, היהלום שבכתר, המשתייכת לסדרת התלתן הירוק של החברה ופיתוחו הוא פרי שיתוף פעולה של אלפא רומיאו ויצרנית רכבי הפאר פרארי ונגזר מהדגם ה-V8 של הקליפורניה, המנוע הבכיר הינו מנוע V6 כפול מדגשים בנפח אימתני של 2.9 ליטר המספק 510 כוח סוס וכ-61.2 קמ"ג עם הנעה אחורית. המנוע העוצמתי מספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-3.9 שניות בלבד ומהירות מירבית של 307 קמ"ש ומשודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות או לתיבת הילוכים אוטומטית בת 8 מהירויות.
 
צריכת דלק אטרקטיבית
באופן טבעי היינו מצפים מרכב בסדר גודל של אלפא רומיאו ג'וליה להציג נתוני צריכת דלק גבוהים ביותר, אך בפועל צריכת הדלק נחשבת לסבירה לחלוטין בהשוואה לרכבים רבים המשתייכים לקטגוריה, ועומדת, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, על כ-16.95 ק"מ לליטר בגרסאות המנוע הבסיסיות  ועל כ-12 ק"מ לליטר בגרסת התלתן הירוק הבכירה. בפועל, נתוני צריכת הדלק גבוהים במידה מסויימת, אך עדיין נחשבים הם לאטרקטיביים באופן יחסי. נתוני צריכת דלק איכותים אלה מתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים לרבות משקלו הנמוך של הרכב, תיבות ההילוכים המתקדמות טכנולוגית ועוד.
 
איכות ונוחות הנסיעה
כיאה לכלל רכבי אלפא רומיאו, מציג דגם הג'ולייה חווית נסיעה יוצאת דופן, כלל גרסאות המצויידות במערך מתלים קדמיים מדגם עצמות עצה כפולות, גל הינע העשוי מסיבי פחמן ומערכת מצבי הנהיגה DNA אשר משדרגים פלאים את איכות הנסיעה. הגרסאות המילנו וולוצ'ה מספקות תגובה מהירה לכל לחיצה על דוושת הגז המספקת לנהג רמת אנדרנלין גבוה ביותר. הגרסה הבכירה מצויידת בקיט בלימה מתקדם ומשופר אשר כולל סט של 6 בוכנות קדמיות ו-4 בוכנות אחוריות וכמו כן מערך דיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה המחלק את המומנט בצורה אופטימלית.  ההגה קל למדי, מספק תחושה מעורבת של מלאכותיות עם שליטה מלאה ומהירות תגובה איכותית, הכוח עובר לגלגלים בצורה ליניארית ומתונה ביותר אך כבר מרגע הלחיצה על דוושת הגז מורגשות התעצומות.

עיצוב חיצוני עם אמירה
דגם ג'וליה מציג בסיס גלגלים גדול במיוחד אשר נעמד על 282 ס"מ, אורך של 464 ס"מ, רוחב של 187 ס"מ וגובה 143 ס"מ הנחשבים לפרופוציונלים ביותר. הדגמים השונים דומים מאוד, בעיקר ככל משדובר בגודל ובפרופורציות, בצידי הרכב חרוצים פסי אורך המעניקים לו קריצה ספורטיבית ויפה המשלימה בצורה מלאה את המראה הכללי היוקרתי. בגרסת התלתן הירוק הוכנסו בנוסף אלמנטים שונים כמו כונסי אויר שמטרתם היא קירור הבלמים הקדמיים, הכונסו פתחים בכנפיים ובמכסה המנוע והתווסף דיפיוזר בחלקו האחורי של הרכב. התוצאה הכללית יפה בהחלט ומשדרת קלאסיות רבה עם גודל טוב ואת הקריצה הספורטיבית שהקהל הישראלי כל כך אוהב.

תא נוסעים אלגנטי
בעיצובו של תא הנוסעים ניכר כי הושקעה מחשבה רבה, התוצאה הכללית המתקבלת הינה אלגנטית וקלאסית למדי, הפלסטיקה ברמה גבוה מספקת תחושת איכות רבה. הדשבורד הקידמי נראה למדי, במרכזו ממוקם מסך גדול המשתלב בצורה הרמונית עם יתר המתגים הכפתורים הממוקמים סביבו. מושבי הרכב מכוסים עור איכותי נחשבים לנוחים במיוחד, גם בנסיעה לאורך זמן, מציגים מרווח טוב לרגליים ולראש. סביבת הנהג מעוצבת היטב, מאפשרת לנהג לתפעל בצורה קלה ונוחה את כלל פונקציות הרכב. לוח המחוונים כולל זוג שעונים אנלוגים קטנים באופן יחסי הממוקמים בסמוך לצג מרכזי גדול המציג את נתוני הרכב הרלוונטים. תא המטען מעט קטן מהצפוי, הוא מציג מידות אורך ורוחב סבירים אך רצפתו הגבוה מצמצמת במידה ניכרת את נפחו הכולל.
 
רשימת אבזור מכובדת
דגם הג'וליה משווק במספר גדול של רמות אבזור המאפשרות לכל נהג להתאים לעצמו את ההרכב הדרוש לו, האבזור המוצע משווק בחלק כסטנדרט בכל הגרסאות ובחלקו מתאפשר כאופציה בתוספת תשלום. רשימת אביזרים עשירה זו כוללת, בין היתר מסך מגע במגוון גדלים, לוח מחוונים מתקדם, מערכת שמע מקורית בעלת 9 או 11 רמקולים ושליטה מלאה מגלגל ההגה, ריפודי בד או עור מהודרים, מערכת בקרת אקלים עם פתחי מיזור גם לכיוון המושב האחורי, חבילת דיפוני עץ מעוצבים, דיבורית בלוטוס, חלון גג חשמלי, אפשרות להעברת הילוכים מגלגל ההגה, חישוקי 18 אינץ', מערך מצלמות היקפי ועוד.
 
בטיחות כערך מוביל
כיאה לכלל הרכבים של אלפא רומיאו המצטיינים ברמת בטיחותם, כך גם דגם הג'וליה מאובזר בשלל אביזרים שתפקידם הוא לשפר את רמת הבטיחות בעת הנסיעה, אביזרים אלה כוללים בין היתר מערך מתקדם של 6 כריות אויר, מערכת מקרת יציבות, בקרת שיוט אדפטיבית הקיימת בדגמים הבכירים, ממערכות התראה על שטחים מתים, חיישני נסיעה לאחור, צמיגי אל תקר, מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת בלימה אוטונומית, מראות צד מתכהות ועוד. מערכות מתקדמות אלה הופכות את הנסיעה לבטוחה הרבה יותר ומספקות לנהג את תחושת הביטחון המקסימלית לה הוא נדרש.

תג מחיר מזמין ביותר
דגם הג'וליה משווק עם קשת רחבה של מחירים אשר משתנה בהתאם לנפח המנוע הנדרש, סוגה של תיבת ההילוכים ורמת האבזור הנדרשת, כך לדוגמא משווקת גרסת ה-2.0 ליטר בנזין מילאנו, עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת הנעה אחורית בכ-250 אלף ₪, גרסת ה2.0 ליטר אוטומטית ברמת גימור ולונצ'יה עם הנעה כפולה בכ-384 אלף ₪. גרסאות התלתן הכפול הבכירות יקרות אף יותר ומחירן מתחיל מ689,900 ₪ לדגם הידני בעל ההנעה האחורית ו700 אלף ₪ לדגם האוטומטי בעל ההנעה האחורית. אכן מדובר בתגי מחיר יקרים בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה אך לאור השילוב המושלם של עיצוב מרהיב, אבזור מתקדם, מנוע עוצמתי וביצועי כביש בלתי נשכחים, ניתן לומר כי מדובר באופציה ראויה וטובה למדי.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אלפא רומיאו ג'ולייה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות