בשנים האחרונות אפשר להרגיש כאילו אלפא רומיאו דורכת במקום. היא מציעה היצע דגמים מאוד מוחצן, אך עם זאת, דל מאוד. קונצרן פיאט- קרייזלר, שתחתם נמצאת אלפא רומיאו, מתכוונים לעשות את השינוי המיוחל ולהחזיר את המותג לחיים. כזכור, לפני כמה חודשים הוצגה לראשונה האלפא רומיאו ג'ולייה החדשה, שצפויה להתחיל להימכר בחודשים הקרובים ברחבי אירופה ובצפון אמריקה. בנוסף אליה, אלפא צפויה לחשוף עוד 7 דגמים נוספים עד שנת 2020, במקום 2018 לפי התכנון המקורי.
7 דגמים חדשים עד 2020
7 דגמים חדשים עד 2020
בהמשך לחשיפתה של הג'ולייה והגעתה לשווקים השונים בעולם, אלפא רומיאו צפויה לחשוף קרוסאובר חדש, שצפוי להתחרות מול האודי Q5, ב.מ.וו X3 ושאר החברים בסגמנט. בנוסף, צפויה להיחשף דגם האצ'בק קומפקטי שיחליף את האלפא רומיאו ג'ולייטה הנוכחית, ובעצם יקבל פלטפורמה מקוצרת של הג'ולייה. דגם בולט נוסף של אלפא יגיע בצורת מכונית סלון שתתחרה מול סדרה 5 של ב.מ.וו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
הרשימה ממשיכה ואלפא צפויה לחשוף עוד צמד קרוסאוברים נוסף עד שנת 2020, ככל הנראה שאחד מהם קטן יותר ואחד מהם גדול יותר מזה שיוצג במהלך השנה הקרובה. עוד בעניין החשיפות, ברשימה נמצאות זוג רכבים ספורטיביים נוספים שאמורים לחזק את המותג שנקרא 'אלפא רומיאו' כמותג ספורטיבי.
 
למרות כל הטוב הזה שקונצר פיאט- קרייזלר מתכנן לנו, בוחרים באלפא רומיאו לחזור בהם באמירתם כי הם מתכוונים לחדור לשוק הסיני והשאר ממוקדים בשווקים האירופאי והצפון אמריקאי. ההחלטה הזו באה עקב אי- אילו שיקולים שאחד החשובים הוא עצם פיתוח התשתית הגלובאלית אשר בשלב זה לא קיימת, שכן, מהלך כזה עלול לעלות הרבה מאוד כסף לקונצרן. לשם הפרופורציות, אלפא רומיאו משקיע כ- 5 מיליארד יורו לטובת "החזרה לחיים" הזו.
 
אולי יעניין אותך גם: