בשנים האחרונות
אלפא רומאו נתקלה בקשיים רבים, קשיים שלקח לאלפא הרבה זמן לצאת מהם. הקשיים העלו הרבה ספקות בנוגע להמשך השרדותה של אלפא רומאו בשוק הרכב העולמי.
מאז ומתמיד אלפא רומאו סימלה את היופי בעולם הרכב, ויתרה מכך, בשנים עברו, אלפא רומאו הצליחה לזקוף לעצמה את המקום הראשון בשורה של תחרויות עיצוב. אפשר לראות את ההוכחות לכך בחלק מהדגמים האנו רואים על הכביש בארץ.

אלפא רומאו ג'וליה תלתן ירוק
קטלוג אלפא
הדגמים השכיחים ביותר שיש לאפא בארץ הקודש להציע הם ה 159, שנחשבת לרכב מנהלים שלה, ומקבילה לסדרה
5 של ב.מ.וו, למרצדס אי-קלאס או אפילו ל S-60 של וולבו לצורך העניין. עם השנים הגיעו דגמים נוספים כמו ה
אלפא רומאו ג'ולייטה שמקבילה לגולף, והמיטו שמקבילה לקטנות יותר בקטגוריות הרכבים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
הטוויסט בעלילה
לאחר שנים של "עוד מאותו דבר" אבל בשינויים קוסמטיים, הגיע הבשורה. אלפא רומאו הכריזה בערב יום ה 25 ביולי 2015 את חוד החנית החדש שלה- הג'וליה. אפשר לומר שהרכב החדש של אלפא הוא אחד מנקודת המפנה הגדולות ביותר שהיתה לאלפא רומאו מאז היווסדה. והיא עברה לא מעט בחיים. כמובן שכמו לכל דגם של אלפא, גם לג'וליה שלנו יש גרסה "רגילה" ואת הגרסה הספורטיסית יותר העונה לשם תלתן ירוק, ועליה נדבר.
גולת הכותרת
אלפא רומאו השיקה את הג'וליה תלתן ירוק שמספר שינויים שאמנם לא מוכרים עם אלפא אך חובבי הרכב בהחלט היו צמאים להם, ובניהם דחיפת הרכב במקום משיכה- הנעה אחורית. אז רק כדי לעשות סדר בדברים ולגרום למתחרים להזיל ריר על צבעה האדום עז של הג'וליה, מתחת למכסה המנוע של הג'וליה תלתן ירוק, יושב לו מנוע 3.0 ליטר בעל שישה צילינדרים המונחים זה לצד זה בצורה של V שפותח במיוחד עבוד אלפא רומאו על ידיי -שימו לב- פרארי. בעלי הג'וליה הזו יהנו מכוחם של 510 סוסים איטלקיים צוהלים, הרעבים למהירות ומזניקים את ה QV שלנו מ-0 ל- 100 ב3.9 שניות. כאמור, כל היופי הזה מוזן לצמד הגלגלים האחוריים, בטכנולוגיה מיוחדת מבית מזראטי. על פי אלפא, חלוקת המשקל עומדת על מאזן מושלם של 50/50 ועל יחס של 3 ק"ג לכל כוח סוס, או בקצרה- 1500 ק"ג. בקיצור, יש לאלפא מה להציע ולנו נשאר רק להמתין שתגיע לישראל.