ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיטרואן C4 קקטוס

image citroen
מחיר משוער: החל מ 89,990
שנות אחריות: 5 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 21.7
יתרונות חסרונות
עיצוב תיבה ידנית
אבזור מנוע חלש
מחיר .
סיטרואן C4 קקטוס
סיטרואן C4 קקטוס
סיטרואן C4 קקטוס
סיטרואן C4 קקטוס
סיטרואן C4 קקטוס
סיטרואן C4 קקטוס
סיטרואן קקטוס קרוסאובר עירוני בעיצוב ייחודי
כבר בשנת 2007 הציגו מהנדסי הרכב של סיטרואן את דגם הקונספט המתקדם עליו בעל העיצוב החיצוני הייחודי ויכולות נסיעת כביש ושטח מהפכניות, בשנת 2014 הוצג דגם הקקטוס אשר מבוסס על דגם הקונספט וכולל התאמות רבות לשוק המקומי, מדובר ברכב פנאי עירוני המבוסס על הפלאטפורמה המוצלחת של דגמי ה-C3 וה-DS3 של סיטרואן, הוא כולל עיצוב מקורי וחדשני, בעל גימיקים עיצוביים מיוחדים ביותר אשר מושך תשומת לב רבה. דגם הקקטוס מתחרה בקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים ומשמש כתשובה הראויה לדגמים מובילים דוגמת האופל מוקה, רנו קפצ'ור, דאצ'יה דרסטר, פיג'ו 2008, סוזוקי קרוסאובר ועוד, אם כי בסגנונו תואם הוא לסביבה העירונית ופחות לנסיעת שטח. עד לאחרונה התמודד דגם הקקטוס עם חסרון משמעותי לאור העדרה של תיבת ההילוכים האוטומטית, בתחילת שנת 2017, כשנתיים לאחר שיווקו הראשוני, קיבל דגם הקקטוס תיבת הילוכים חדישה אשר מאפשרת לו לתפוס מקום מכובד מבין רכבי הקטגוריה הפופולארית.
 
יחידה מנועית חזקה ואיכותית
יחידות ההנעה המשווקות בדגם הקקטוס הינן יחידת ההנעה המוכרת מדגם הc3 כמו גם מדגם ה208 של פיג'ו, היחידה הבסיסית כולל מנוע בנזין בעל שלוש בוכנות בנפח של 1.2 ליטר המספק 82 כוח סוס המתקבלים כבר ב-5,850 סל"ד ומומנט סביר של 12 קמ"ג בלבד ב-2,750 סל"ד, יחידת ההנעה הבאה בגודלה כוללת מנוע בנפח זהה בעל כוח סוס גדול יותר אשר עומד על 110 כוח סוס המתקבלים כבר ב-5,500 סל"ד ו-20.9 קמ"ג ב-1,500 סל"ד. יחידת ההנעה הבכירה ביותר כוללת מנוע בעל 4 צילינדרים בנפח של 1.6 ליטר טורבו דיזל המספק 100 כוח סוס עוצמתיים במיוחד המתקבלים כבר ב-3,750 סל"ד  ו25.9 קמ"ג המתקבלים ב-1,750 סל"ד. יחידת ההנעה נעזרת ברצועת תזמון גומי חזקה ומדוייקת ביותר אותה יש להחליף אחת ל-180,000 ק"מ או 5 שנים בתוספת לטיפול תקופתי אחת ל15,000 ק"מ. עד לאחרונה שווקו יחידות ההנעה בשידוך לתיבת הילוכים ידנית בלבד בת 5 מהירויות אשר יחד השיגו כושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12.9 שניות בלבד ומהירות מרבית של 167 קמ"ש, נכון להיום משווק דגם הקקטוס גם בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית, מדובר בתיבה בת שישה הילוכים של חברת איסין היפאנית המשודכת רק לגרסת ה110 כוח סוס, יחדיו מספקים הם ביצועי כושר האצה מרשים ביותר ואיכות נסיעה גבוה.
 
איכות נסיעה מתקדמת ביותר
נסיעה בדגם הקקטוס נחשבת לאיכותית ומתקדמת ביותר, יכולות שינוי הכיוון הגבוה ביותר ואילו זוויות הגלגול צנועות באופן יחסי בעיקר הודות למשקל הרכב הנמוך. ההגה מתפקד היטב, הוא נחשב לדינמי ויציב אם כי נעדר הוא ביכולות לספק משוב מתקדם. איכות הנסיעה בדגם הקקטוס גבוה וחלקה ביותר, בעיקר הודות למתלים הרכים  ולעבודת הבלמים המתקדמת אשר מאפשרת ישיבה נינוחה בתא הנוסעים ללא חדירה של רעשי החוץ ומהמורות הדרך. תיבת ההילוכים החדשה, שהיצטרפה להיצע המנועים בתחילת שנת 2017, מאפשרת נסיעה מנהלתית נקיה וחלקה יותר מבעבר, אם כי מתמודדת היא עם רעידות קלות, בעיקר בעת נסיעה בסל"ד גבוה. 
 
נתוני צריכת דלק מתקדמים וחסכוניים ביותר
אחד היתרונות הבסיסיים והקיימים בקיומו של יחידה מנועית קטנת מימידים בעלת תלת צינדר הוא בכל הנוגע לצריכת הדלק הנמוכה ביותר, אשר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים עומדת על 21.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה ובעת נסיעה בפועל עומדת צריכת הדלק על כ-16.5 ק"מ לליטר בממוצע לערך בנסיעה משולבת רגועה. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים ביותר אלה מתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים משמעותיים ובינהם משקלו הנמוך של הרכב אשר עומד על 1,050 ק"ג בלבד ואיכותה הגבוה של תיבת ההילוכים המתקדמת אשר מתוזמנת להעברת הילוכים יעילה ומדוייקת ובכך מאפשרת היא נתוני צריכת דלק נמוכים וארטקטיביים ביותר.
 
עיצוב מוחצן, צעיר ונאה לעין
עיצובו של דגם הקקטוס נחשב לעיצוב מקורי וייחודי שאינו דומה לאף רכב הקיים על הכביש, הוא עוצב על ידי מעצב הרכבים מארק לויד וזכה לפרסים ותארים רבים ברחבי העולם. בגודלו ומידותיו נחשב דגם הקקטוס לקרוסאובר עירוני עם אורך בן 4.16 מטר, רוחב בן 1.73 מטר, גובה של 1.53 מטר ובסיס גלגלים בן 259 ס"מ, אך במבט חטוף על הרכב ניכר כי הוכנסו בו אלמנטים עיצוביים ייחודיים לרבות כיסויי פלסטיק גדולים לדלתות הצד ולפגושי הרכב אשר קרויים 'Air Bump' ותפקידם כפול, הן לשמור על הפח ממכות קלות בזמן חנייה ופיתחת הדלת בעת יציאה מהרכב והן להעניק לרכב מראה צעיר וססגוני מאין כמוהו. קווי המתאר הכללים של הרכב רכים ועדינים למדי, בחלקו הקדמי הוצבו פנסי יום דקים וארוכים ביותר וגריל מרכזי קטן וצנוע ביותר, חלקו האחורי מוגבה במידה מעטה ביחס לחלק הקדמי ומשווה מראה "שטחי" במידה מה.

עיצוב פנים מרווח ומרשים למראה
כבר מרגע הכניסה הראשונית אל תוך פנים תא הנוסעים של דגם הקקטוס ניכר כי נעשתה השקעה רבה בפן העיצובי הפנימי, מדובר בתא נוסעים יפיפה ומושקע ביותר אשר מציג הנדסת אנוש מרשימה כיאה למכוניות פרימיום רבות וכולל רשימה ארוכה של תוספות ואלמנטים ייחודיים אשר המראה למעניין ויוקרתי כגון הוספתן של ידיות אחיזה בפנים הרכב אשר דמויות לתיקי יוקרה, תא כפפות גדול אשר נפתח כלפי מעלה לוח שעונים קלאסי במראה רטרו במקומו של צג השעונים הדיגיטאלי הצפוי, מסך מגע בגודל של 7 אינץ' אשר מאפשר שליטה נאה בפונקציות הרכב השונות ועוד. מידותיו הגדולות של הרכב מספקות מרחב רב הן למושבים הקדמיים והן לספסל האחורי המאפשר ישיבה נוחה של שלושה מבוגרים בנוחות רבה. תא המטען של דגם הקקטוס גדול ורחב ביותר מציע נפח של 248 ליטר עם פתח הטענה רחב ונעים המאפשר העמסה של ציוד גדול ורב.

רמת אבזור נאה ומהנה
סיטרואן קקטוס משווק בישראל עם רמת אבזור אחת בלבד אשר קרויה FUN  וכוללת רשימת אבזור ארוכה ונדיבה ובכללה מערך חלונות אחוריים כהים, מערך תאורת פנים חכמה אשר יודעת לכבות את אורות תא הנוסעים מספר שניות לאחר היציאה מהרכב, מערכת מולטימדיה חכמה ומתקדמת, מערכת שמע איכותית אשר כוללת 6 רמקולים איכותיים ביותר ואפשרות לשליטה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס מתקדמת לשמיעה חלקה ואיכותית, חיבורי AUX ו-USB, אופציה למערך מגביל מהירות ועוד שלל תוספות ואביזרים משתלמים אשר הופכים את הנסיעה ברכב לחוויה ארוכה ומתמשכת.

רמת בטיחות עליונה 
דגם הקקטוס נחשב לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר הוא כולל רשימת אבזור בטיחות ייעודי ארוכה ומשתלמת ובכללה מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת מתקדמת למניעת נעילת גלגלים בעת בלימה, מערכת EBD לחלוקה נכונה של עומסי הבלימה, מערך בן 6 כריות אויר איכותיות עם אופציה לביטול פעילותן בעת הצורך, מערך עיגוני איזופיקס להתקנה בטוחה של כסא תינוק, התראה קולית וויזואלית על אי חגירת חגורות בטיחות, מערך בקרת לחץ אויר בגלגלים ועוד. בנוסף עמד דגם הקקטוס במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן ה- Euro-NCAP אשר זיכה אותו בציון יפה של 4 כוכבי בטיחות. רמת בטיחות גבוה ומתקדמת זו מקדמת מאוד את כמת הביטחון בעת נסיעה ומעניקה לנהג וליושבי הרכב את רמת הביטחון הגבוה לה הם נדרשים. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיטרואן C4 קקטוס, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:

 חוות דעת גולשי פורטל אוטו1

 על Citroen C4 cactus
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות