השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

מכוניות משפחתיות

מכונית משפחתית פרימיום
משפחתיות פרימיום הם מכוניות משפחתיות של יצרניות הרכב היוקרתיות יותר ומאפשרות נסיעה נוחה של המשפחה שלך. מכוניות אלו הן מעוצבות בצורה מרהיבה וכשתנהג בהן תרגיש את העיניים שמסתכלות עליך מסביב. ניתן לומר שאין הבדל גדול בין משפחתית למשפחתית במיוחד לא הבדל תפיסתי גדול בין משפחתית רגילה למשפחתית פרימיום וזה באופן עקרוני נכון אבל יש אבל והוא אינו סובב סביב המשפחתית עצמה כלומר לא סביב בחירת הסגמנט אלה סביב הדגם אותו נבחר בתוך הסגמנט ובתוך הקטגוריה. רוצה לומר אם אני יודע שהרכב הבא שלי הוא מכונית משפחתית ויש לי את האפשרות התקציבית לקנות לרכב מכונית משפחתית פריומים אז איזה מבין האופציות... בדיוק על שאלה זו אנחנו ננסה לענות דרך מדור הטיפים והמידע הרלוונטי. כל אותום הרכבים המשפחתיים שאנחנו מבינים שהם מגדירים עצמם פרימיום משפחתי נמצאים בעמוד זה ומה שעליכם לעשות הוא לסמן באלו מבין הרכבים אתם מעוניינים למלאה את הפרטים בטופס ואנחנו נרוץ לחפש עבורכם את המבצעים וההצעות המשתלמות ביותר.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
טיפים לבחירת מכונית משפחתית פרימיום
 
 
עולם הרכב מלא בויתורים, אתה רוצה מנוע חזק אבל גם לחסוך בדלק, רכב מרווח אבל גם במחיר נמוך, במשפחתיות הפרימיום הבחירה היא שונה, רמת האיבזור היא מלכתחילה גבוה והשאלה היא האמיתית היא מה אתם מחפשים; רכב יותר מרווח, משהו יותר ספורטיבי, ותכלס? זה מושפע המון מטעם איש
 
צורך: למי מיועד הרכב, לנהג עצמו ולפעמים נוסעים נוספים, משפחה שרוצה להינות מרכב ברמה גבוה, מישהו שמעוניין ברכב עוצמתי, יש משפחתיות פרימיום עם איבזור עור ויש כאלו עם עור משולב בד, יש כאלו מרווחים יותר וכאלו עם מנועי 2.0 טורבו, ויכול להיות שעל הנייר הכל יתאים לכם בול אבל המראה לא ימצא חן בעיניכם או שלא תרגישו שזה זה. המלצה שלנו? – להרגיש את הרכב, לראות אותו ולעשות נסיעת מבחן, אין סיבה לשלם יותר ולא להיות מרוצה מהמוצר.
 
מרווח, זה רכב שמיועד לכל המשפחה? – בחרו רכב מרווח יותר, אם המטרה היא רכב מפנק לעצמך אפשר לקחת משהו שיהיה יותר קל לחנות איתו.
 
מטען, בדרך כלל רכבי הפרימיום מספקים תא מטען רחב מספיק אך זה כמובן תלוי דגם כי בדגמים ספורטיביים יותר הוא מצטמצם משמעותית מצד שני ישנם גם רכבי סטיישן בקטגוריית הפרימיום כלומר אנחנו חוזרים לשאלת הצרכים שלי כנהג קודם כל ורק החלטה על דגם ספציפי.
 
נוחות, באמת צריך לדון בזה? גולת הכותרת של הקטגוריה.
בטיחות, בדרך כלל גבוה אבל חשוב כמובן לבדוק את הנושא כדי לא ליפול על דגם לא בטוח. אנחנו לא מתייחסים לשאלת הנוחות רק כמותרות אם אתה או את נהגים שמבלים זמן רב מידי יום על הכביש מדובר כבר על הספקט בטיחותי והיינו ממליצים לשלם יותר כדי להפוך את שרידות הנהיגה והעירנות לארוכה יותר.
 
שימושיות, רוב רכבי הפרימיום יספקו כל צורך, אבל כמו בכל רכב כדאי להתאים את עוצמת המנוע, צריכת הדלק והמרווח הפנימי לצרכים שלך וכמובן את הרכב לצרכים, זכרו שגם רכב הפאר היוקרתי ביותר יכול להיות בחירה לא נכונה כשצריך למצוא חנייה בתל אביב או בכלליות להתנהל בצורה לא נוחה.

 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר