ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אלפא רומיאו גולייטה

image Alfa Romeo
מחיר משוער: החל מ 164,500
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.6
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני נוחות
עיצוב פנימי מרחב פנימי
ביצועים מחיר
אלפא רומיאו גולייטה
אלפא רומיאו גולייטה
אלפא רומיאו גולייטה
אלפא רומיאו גולייטה
אלפא רומיאו גולייטה
אלפא רומיאו גולייטה
המשפחתית הקומפקטית המובילה מבית אלפא רומיאו
אלפא רומיאו ג'ולייטה, המשפחתית הקומפקטית המרהיבה והמתקדמת מבית היוצר של יצרנית הרכב האיטלקית אלפא רומיאו המשתייכת לקונצרן הרכבים פיאט, הג'ולייטה נחשב מזה שנים רבות למוביל ומבוקש עד מאוד בענף הרכב העולמי. לדגם הג'ולייטה היסטוריה ארוכת שנים, היא הוצגה לראשונה בשנת 1962 תחת השם "אלפא רומיאו 147" בתערוכת הרכב השנתית במילאנו וכיכבה במשך למעלה מ-16 שנים בטבלאות המכירות העולמיות, עד שמסיבות שונות, ייצורה הופסק על ידי היצרנית האיטלקית לחלוטין. בשנת 2010 הציגה החברה את הדור החדש שזכה לשם המוכר לנו כיום- ג'ולייטה, בתערוכת הרכבים השנתית בג'נבה. דגם הג'ולייטה מתבסס על הפלטפורמה הממוצלחת ה- "Fiat compact platform" שקרויה גם C-Evo, פלטפורמה זו משמשת דגמים נוספים המשתייכים לקונצרן לרבות דגמי פיאט סטילו, לנצ'יה דלתא ופיאט ברבו ונחשבת לאיכותית ומוצלחת ביותר. בשנת 2014 זכתה הג'ולייטה למתיחת פנים עדינה ומתבקשת בפן החיצוני ולשדרוג משמעותי של הנתונים המאכניים ונתוני צריכת הדלק. למחוזותינו הגיעה הג'ולייטה כבר בשלהי 2010 והתקבלה בקול תשואות רבות ובאחוזי מכירות יפים.

נתוני מנוע וביצועי כביש
דגם הג'ולייטה משווק בישראל במספר גרסאות מנועיות חזקות ואיכותיות, הדגם הבסיסי, בעל נפח של כ-1.4 ליטר טורבו בנזין מספק 120 כוח סוס ומומנט מירבי של 21 קמ"ג המתקבל בסל"ד נמוך. על אף שנתוניה של הגרסה הבסיסית צנועים באופן יחסי, היא נחשבת לחזקה ועצימה וגוברת על רבות מהמכוניות של יצרני הרכב מארצות המזרח המציגים נפחי מנוע גדולים בהרבה. הגרסה הבינונית, בעלת נפח מנוע זהה של כ-1.4 ליטר אך מספקת היא עוצמה חזקה יותר וכ-170 כוח סוס, מומנט איכותי של כ-25.4 קמ"ג והכל בסל"ד נמוך ביותר, מדובר בגרסה חזקה ומהירה המציגה יכולת האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.8 שניות בלבד. הגרסה הבכירה ביותר, היא גרסת הביצועים, אשר בהתאם לשאר דגמי החברה הבכירים זכתה לשם המחייב "תילתן ירוק", מצויידת במנוע בנפח של כ-1.75 ליטר המספקת 235 כוח סוס ומומנט איכותי של כ-34.6 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-6.8 שניות בלבד. שלושת הגרסאות המנועיות משודכות לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 מהירויות או לחילופין לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול ו6 הילוכים איכותית.
 
נתוני צריכת דלק איכותיים 
בהתאם לנתונים הרשמיים המוצגים על ידי היצרן, בשידוך לתיבת הילוכים ידנית צורכת אלפא רומיאו ג'ולייטה בממוצע כ15.6 ק"מ לליטר ואילו הגרסה הרובוטית צורכת בממוצע 19.6 ק"מ לליטר. בפועל הנתונים מעט שונים ועומדים על צריכה של כ-12.5 ק"מ לליטר לגרסה הידנית ו12 ק"מ לליטר לגרסה האוטומטית בממוצע משולב של נסיעה עירונית ונסיעה בינעירונית ממושכת. נתוני צריכת הדלק הרשמיים של הגרסה הבכירה, גרסת התלתן הירוק עומדים על 14.2 ק"מ לליטר ובפועל עומדים על כ10 ק"מ לליטר. הגרסה הבינונית וגרסת התלתן הירוק הבכירה מצויידות במערכת עצור וסע אשר תפקידה הוא לנטרל זמנית את פעילות המנוע בעת עצירה מלאה של הרכב ובכך נחסכת במידה משמעותית צריכת הדלק. נתונים אלה נחשבים לאיכותיים וטובים בהשוואה לרבים מהרכבים המשתייכים לאותה קטגוריה.

עיצוב קלאסי עם אלמנטים ספורטיבים
עיצובה של  הג'ולייטה מזכיר במידת מה את דגם האלפא C8 קומפטיציונה אשר נחשב לאחד הדגמים היפים ביותר שיוצרו באיטליה, היא מיוחדת, שונה וייחודית ואינה ברת השוואה למשפחתיות הקומפקטיות האחרות. היא מציגה קלאסיות יוקרתית ועשירה אך ספורטיבית, צעירה ותוססת באותה נשימה. לאחר מתיחת הפנים שעברה הג'ולייטה בשנת 2014 קיבלה היא פגוש תחתון חדיש, ספורטיבי ומעוצב, חישוקי סגסוגת מוגדלים, מגוון עשיר ומחודש של צבעים צעירים ומודרניים וכיתוב מוגדל של שמה "גולייטה" בסמוך לדלת תא המטען. תא הנוסעים זכה גם הוא לשלל שדרוגים ותוספות, מרחב הפנים שלו גדול ועשיר אם כי מעט צפוף במידה מסויימת במושב האחורי, איכות החומרים גבוה טובה ומספק תחושת עושר ויוקרה, תא המטען בנפח של כ-350 ליטר מאפשר אחסון נוח של ציוד רב.

נוחות נסיעה וביצועים מוטורים
נסיעה בג'ולייטה מספקת חווית נהיגה איכותית ומהנה במיוחד הן בנסיעה עירונית הדורשת יכולת תמרון בין הרחובות הצרים של העיר והן בנסיעה בינעירונית ארוכה ומפרכת, המתלים האיכותיים מתמודדים בקלות רבה עם פגעי הדרך הקשים ביותר וההגה מספק שליטה מלאה לנהג, מה שמשפר במידה ניכרת את הביטחון לו נדרש הנהג בעת נסיעה. בדומה לדגם המיטו של אלפא רומיאו, גם בג'ולייטה מותקן בורר מהמצבים DNA באמצעותו בוחר הנהג את מצב הנהיגה המועדף עליו- מצב ספורטיבי או לכיול למצב כיול מובחן, בחירת מצבים זו איכותית כל כך עד שלעיתים נדמה שמדובר בשתי מכוניות שונות לחלוטין. ביצועי הכביש המצויינים מתאפשרים לרכב גם בסל"ד נמוך וכושר התאוצה טובה ביותר, תיבת ההילוכים גם היא איכותית למדי, מחולקת היטב ומבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר, יכולת התמרון שלה בפניות חדות מרהיבה והצמיגים הרחבים מספקים תחושת יציבות איכותית ובטחון מלא לנהג.

איבזור איכותי שתורם לחווית הנסיעה
רמת האבזור הבסיסית עימה משווקת הג'ולייטה איכותית למדי, היא כוללת את כל המרכיבים הסטנדרטים המאפיינים את הרכבים בני זמנינו לרבות מחשב דרך, מושבי נוחות, פתרונות אחסון ולוח מחוונים מעוצב. ככל שעולה רמת האיבזור בהתאם לדרישותיו ולצרכיו של הנהג, כך משתפרת רמת האיבזור במידה ניכרת ומתווספים רכיבים כמו דיבורית בלוטוס, מערכת שמע איכותית בעלת מסך מגע ושליטה מלאה מגלגל ההגה, מושבים חשמליים בעלי פונקציית זיכרון, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, צג דגישות טורבו, חישוקים מוגדלים ועוד, מערך אבזור עשיר זה תורם רבות לחווית הנסיעה ברכב.

בטיחות מירבית ועמידה במבחני ריסוק
בשנים האחרונות עברו יצרני רב רבים טרנספורמציה של ממש בכל הנוגע לבטיחות הנסיעה ברכביהם, יצרנית הרכב אלפא רומיאו לוקחת גם היא חלק משמעותי במגמה זו ומשווקת את כלל הרכביה עם אבזור מתקדם שמטרתו היא שיפור משמעותי של רמת הבטיחות. דגם הג'ולייטה גם הוא, עומד בכל הסטנדרטים המחמירים ביותר הננקטים כיום וכולל מערכות שונות לרבות מערך של 6 כריות אויר, מערכת עזר ייעודית לבלימה, חיישני לחץ אויר, חיישני התראה על סטייה מנתיב ועוד. בנוסף העמידה החברה את דגם הג'ולייטה במבחני הריסוק המחמירים של ה EuroNCAP אשר העניקו לה את הציון המקסימאלי ביותר וכמו כן זכתה היא ל5 כוכבי בטיחות על פי התקן האירופאי המחמיר.

למי מתאימה הגו'לייטה?
קהל הייעד המתאים לדגם הג'ולייטה הינו רווגוני ורחב, מחד, היא מושלמת למשפחות  שכן היא מאפשרת מקום רב לאיחסון ונשיאה של ציוד, היא בטיחות ונוחה לישיבה גם במושב האחורי, ומאידך, היא מספקת ביצועי כביש שאינם נופלים מרכבי הספורט המובילים, היא מספקת כושר האצה איכותי למדי ועל כן ניתן לומר כי מתאימה היא לחובבי הריגוש והנסיעה האיכותית. הג'ולייטה משווקת בתג מחיר משתנה אשר נע בין 165,900 ₪ לגרסה הבסיסית ועד ל239,900 ₪ לגרסה הבכירה ביותר, מדובר במחיר משתלם במיוחד בעיקר לאור חבילת האיבזור עימה היא משווקת ובהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות דגמים כמו האודי A3, לנצ'יה דלתא, מרצדס A קלאס, ב.מ.וו סדרה 1 ועוד. הג'ולייטה נחשבת למכונית ייחודית ומשובחת, היא מספקת את השילוב המושלם בין עיצוב מפואר, אבזור מתקדם וחווית נהיגה בלתי נשכחת.
 
2016
2015
2014
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אלפא רומיאו גולייטה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:

 חוות דעת גולשי פורטל אוטו1

 על Alfa Romeo Giulietta
אריק
שני דברים כיפיים בג'ולייטה. היופי והספורט.AAשילוב סקסי... ...   [המשך..]
טלי
חייבת להודות, הוזלת המחירים עזרה לי להחליט ולבחור את הג'ולייטה. היא אמנם משפחתית אבל מאוד נוחה ויש לה עיצוב מא ...   [המשך..]
הגדרות נגישות