ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

וולוו S90

image VOLVO
מחיר משוער: 399,900 - 499,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14
יתרונות חסרונות
נוחות נסיעה מחיר
אחיזת כביש זיהום אוויר
בטיחות עלויות תפעול
וולוו S90
וולוו S90
וולוו S90
וולוו S90
וולוו S90
וולוו S90
כל מה שרציתם לדעת על וולוו S90 
דגם זה של חברת וולבו הינו רכב מפואר אשר נוצר בשנת 2016 והוא נועד להחליף דגם קודם של וולבו. הרעיון הוא שרכב זה יוכל להתחרות מול מרצדס, אודי ועוד, כל רכבי היוקרה אשר אנו מכירים ולכן כל לקוח אשר ירצה לרכוש רכב יוקרתי יוכל להיווכח כי רכב זה הינו שונה, ייחודי וחדשני אשר מביא ללקוח הפתעות וחידושים. הרכב מציע הופעה חיצונית מרשימה במיוחד ורמת אבזור מגוונת אשר תואמת את צרכי הנהג. נתוני המכירה מראים כי חל גידול במכירת דגם זה והוא אף ממשיך לעלות, אין ספק שהלקוחות הבינו  שרכב זה מוסיף לא רק ליוקרה, אלא שיש בו נוחות, אבזורים, רמת בטיחות אשר אינה יורדת מרמת הרכבים הבטיחותיים והמוכרים לנו וכל מה שלקוח ירצה לקבל בעד התשלום. בדגם זה כמו דגמים אחרים של וולבו יש שילוב מדהים בין החיצוניות לעיצוב הפנימי. הרכב נראה מעולה מכל צד שלא תסתכל עליו ואין ספק שבשל החידושים בו הוא יכול לשנות את התפיסה לגבי רכבי יוקרה וליצור תדמית של רכב יוקרתי ומוביל. 
 
מנוע עוצמתי ובעל הספק גבוה
הגירסה הבסיסית של רכב זה מציעה נפח מנוע 2.0 ל' טורבו עם שני מנועי הספק האחד T5 והשני T6 כאשר הספק הטורבו עומד על 254 כ"ס ב 5,500 סל"ד וכן 35 קג"מ אשר הם מופיעים יותר בטווח של 1,500 סל"ד. ברכב זה יש תיבת הילוכים הכוללת 8 הילוכים וההאצה של הרכב יכולה להגיע עד 100 קמ"ש ועד 230 קמ"ש במנוע T6. התקופה המרבית של 320 כ"ס ב – 5,700 סל"ד ו – 40 קג"מ הינם זמינים יותר מ 2,200 סל"ד. המהירות המרבית של הרכב עומדת על 250 קמ"ש.  אין ספק שרכב זה מציע עוצמה והספקים מדהימים של המנוע, מה שמאפשר גם חווית נהיגה ייחודית  ושונה ואשר עומדת כמובן בצפיותיו של הנהג. 
 
ביצועי כביש סוחפים 
הביצועים של הרכב הינם סוחפים, יש תמיד תחושה של עוצמה לרכב, מה שבוודאי גורם לתחושת סיפוק של הנהג, שכן הוא מקבל רכב יוקרתי, עוצמתי אשר הנסיעה בו הינה מצד אחד שקטה ונעימה, תוך שמירה על שקט מרעשים חיצוניים ומצד שני יש תחושה של חווית נהיגה אשר הינה כה משמעותית עבור הנהג ובוודאי עבור מי שמצפה כי הרכב יאפשר לו את השקט בשילוב העצמה. כמו כל הרכבים האחרים של וולבו אין מה לומר גם דגם זה מאפשר נסיעה כאמור שקטה והנוסעים ברכב לא יחושו בשום תקלה ושום שיבוש אשר נצפה בדרך או בכביש, מה שמוסיף באופן משמעותי לתחושת חווית הנהיגה ברכב וכמובן גם ליושבים מאחור אשר יכולים להתרווח ולחוש את השלווה בנסיעה. 
 
כמה דלק אנחנו מבזבזים בנסיעה בוולבו S90
חשוב לנו ולא לחינם תצרוכת הדלק אז נמצא כי צריכת הדלק ברכב זה עומד על 14 ק"מ לליטר לפי היצרן, נתון אשר בהחלט מרגיע את הלקוח אשר מקבל רכב עוצמתי ויוקרתי עם תצרוכת דלק כל כך נמוכה באופן יחסי ושווה לכל כיס. 
 
הופעה חיצונית מרשימה ויוקרתית
רכב בעל מראה יוקרתי ואלגנטי מאוד, בסטנדרט חדש של רכבי יוקרה. מתאים מאוד גם כרכב מנהלים. לרכב יש חישוקי הסגסוגת הינם 21 אינץ' הם בגימור כסף כהה וזה מעניק תחושת יוקרה ואלו אף משתלבים בצורה מדהימה עם שאר האבזורים ברכב אשר לא יכולים להישאר אדישים למראהו. 
חשוב לציין כי רמת מערכת הפליטה הינה בעלת כוח ועוצמתית מאוד, מערכת הפליטה של הרכב מקנה תחושה של ארבעה צינורות שמשדרים עוצמה אך אלו שקטים להפליא. 
 
בוולבו S90 חשבו גם על המראה הפנימי
תא הנוסעים ברכב זה הינו ענקי, עם רמת גימור מעולה ומקצועית מאוד, מושבי העור מתקפלים ומחוממים, אך זה רק לנהג. ברכב זה מוצע ספוילר מעודן מאחור והדלתות מעוטרות בכרום. בוולבו לא רוצים להפסיק ולהפתיע  את הלקוח וניכר כי חשבו על דרכים לעשות כן שכן מפתח הרכב הינו מעוטר בציפוי עור לבן ויוקרתי, וכל זאת בעיצוב ידני ומדויק ואין ספק שמראה זה מעניק תחושת יוקרה ולא סתם יוקרה אלא יוקרה סקנדינבית ואם חשקה נפשו של הלקוח לציפוי שונה הרי שכל שנותר הוא לבקש ציפוי מעץ אגוז או ליבנה כהה והרי לו, כך שגם עיצוב זה של המפתח תואם את הפנים של הרכב וכמובן משתלב לו ביחד עם שאר האבזורים המדהימים שברכב. 
 
אבזור נרחב שאין ברכבים אחרים
אחד הדברים אשר בוולבו חושבים זה מה חשוב לנו, מה היה רוצה שיהיה ברכב אז אחד הדברים אשר קיימים ברכב זה הינו מנשא לאופניים, שכם גם מי שנוהג ברכב זה יכול להיות אתלט אשר שומר על כושר וכמה זה כיף שניתן להעלות את האופניים בלי שום בעיה על מנשא אשר בו נשמרת בטיחות האופניים וגם הרכב.  חשוב לציין כי בדגם זה יש חבילת גרירה אשר מאפשרת להעלות את יכולת ההעמסה על הרכב ולכן במידה רבה זה מעצים את החוויה של הנהג אשר יוצא לשטח וזקוק להעמיס, כך הוא יכול לעשות זאת ללא חשש. כמובן, כמו דגמים מודרניים וחדישים נוספים של וולבו יש ברכב זה מערכת Apple Car play אשר בעזרתה יכול הנהג גם לענות למיילים ולהאזין להודעות וכל זאת בלי להוריד את העיניים מהכביש, שרת מדיה דיגיטאלי אשר מעניק תחושת חוויה נעימה לנוסעי הרכב, Ipad  מתקן אשר מאפשר גם לנוסעים מאחור ליהנות ממנו. 
 
בטיחות, בטיחות ושוב בטיחות!
אין ספק שגם ברכב זה וולבו לא שכחה את ממד הבטיחות והוסיפה בקרות שונות התורמות לרמת הבטיחות של הרכב, אם זה באמצעות בלימה אוטומטית במהירות עירונית בלבד וכן במצבים בהם יש סטייה מהנתיב עם תיקון למסלול הנסיעה וכן חיישנים המזהים את הולכי הרגל ומערכות נוספות כוללות מערכות כמו שיוט אשר מסייעים לנהג על שמירת מרחק. ואם שכחנו לציין הרי שניתן לומר שרמת הבלמים ברכב זה הינן מהמעולות אשר ניתן לצפות מבלם ברכב. 
 
אז מה עוד אפשר לומר ולסכם על וולוו S90
אז מה נותר לומר על דגם זה של וולבו ? מפתיע, שונה, מקורי וייחודי במידה רבה. מי חשב שמפתחות הם אביזר משמעותי אך כנראה כן. המודל מציע רכב אשר גם צריכת הדלק שלו נמוכה כאשר זה מפתיע לעומת העוצמה של המנוע וההספק שלו, אז כנראה וולבו אכן לא מפסיקה לחשוב, לא מפסיקה להפתיע ומבינה עד כמה יש חשיבות להעניק ללקוח תמורה, חוויה הן בנהיגה, הן כנוסע הנלווה לנהג, וכל זאת ברכב יוקרתי, עוצמתי ובעל מראה מדהים וחדשני. וולבו ממשיכה להעניק ללקוח קודם כל רמת בטיחות גבוהה, שכן כל השאר לא משנים אם לנהג אין תחושת ביטחון ותחושה זו אינה ניתנת לערעור וכל לקוח יודע שכאשר הוא קונה כל דגם של וולבו, הדבר הראשון שהוא קונה זה שקט נפשי, כי לבטיחות אין מחיר. העיצוב הפנימי אינו שובב אלא שמרני כי גם זאת תורם לכך שהנהג עסוק רק בנהיגה וכל מערכת אשר נוספה לרכב, הגיעה מתוך אותה הבנה שאל לנהג להיות שקוע אלא רק בנהיגה ולכן הנהג יכול לשמוע הודעות ולענות אך לא באמצעות כתיבה, כך שגם אם יש משהו חשוב, הוא לא יבזבז מזמנו ויישאר עסוק בנהיגה. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש וולוו S90, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות