ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פיאט פולבאק

image Fiat
מחיר משוער: 229,900
שנות אחריות: 5 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 13.1
יתרונות חסרונות
יכולות העמסה רכב חדש
4X4 נוחות נסיעה
אבזור מתקדם צריכת דלק
פיאט פולבאק
פיאט פולבאק
פיאט פולבאק
פיאט פולבאק
פיאט פולבאק
פיאט פולבק 2016
פיאט פולבק- הטנדר החדש והמוביל 
פיאט פולבק FULLBACK, רכב הפיק אפ החדש מבית היוצר של יצרנית הרכב פיאט הושק לאחרונה והגיע גם אל מחוזותינו, הוא למעשה הגרסה איכותית וחזקה ביותר של המותג האיטלקי לדגם ה טריטון של מיצובישי הידוע גם כ-L200, ואף מיוצר באותו מפעל הממוקם בתאילנד ותחת אותה הפלטפורמה. ייצורו של הפולבק מהווה פריצת דרך משמעותית מצידה של פיאט ודריסת רגל בקטגוריית הטנדרים אשר עד כה נשלטה בידי יצרניות הרכב היפניות. ייצור הפולבק מהווה השלמת תהליך שמתרחש בפיאט אשר מתקיים מזה שנים רבות 
במסגרתו שואפת היא  להגדיל את היצע הרכבים שלה לקהלי יעד מגוונים ולסגמנטים נוספים מאלה המוכרים כיום. מדובר בטנדר חזק במיוחד המאובזר ברמה גבוה והיחידי בסגמנט אשר משווק עם 4 שנות אחריות מהיצרן. דגם הפולבק מציג עיצוב מושכל וקשוח במיוחד אשר מותאם במיוחד לשמש כרכב לעבודה מסחרית עם כושר העמסה מיירבי של 1,000 קילו, תא הנוסעים שלו גדול מימדים וקבינה אחורית משמעותית המאפשרת הובלה ואחסון של ציוד רב בצורה נוחה ביותר, הוא משווק בגרסאות  חד קבינה, קבינה מוארכת קבינה כפולה ושלדה.  
 
מנוע עצים וחזק במיוחד
באופן הדומה לדגם הטרייטון של מיצובישי אשר חולק עם הפולבק את אותה הפלטפורמה, גם דגם הפולבק מצוייד ביחידת  הנעה כפולה אוטומטית בת חמישה הילוכים, נפח מנוע כולל של כ-2.4 ליטרים אוטומטי המספק 181 כוח סוס בכ-3,500 סל"ד, מומנט של 43 קמ"ג ב-2,500 סל"ד ומערכת הנעה סופר סלקט בעלת דפרנציאל מרכזי בעלת יכולת לנסיעה כפולה גם בכביש הישראלי. המנוע העוצמתי של דגם הפולבק כולל בורר מצבי שטח Super Select II  המאפשרת לנהג לבחור בין 4 מצבי נהיגה בהתאם לצרכיו על ידי מתג ייעודי הממוקם בסמוך לידית ההילוכים: מצב נסיעה על ידי הנעה אחורית בלבד, מצב הנעה כפולה לנסיעת כביש או שטח, מצב ייחודי לנסיעה בשטח קשה (הילוך כוח מיירבי) ומצב ייעודי לנעילת דיפרנציאל אחורי אשר קיים אך ורק בדגם הפרימיום. 
 
חווית נסיעה מרגשת
נסיעה בדגם הפולבק מציגה שילוב של גודל רב עם עוצמה כבירה אשר יוצרת חווית נסיעה עוצמתית נטולת דאגות, גודלו הרב בשילוב עם המתלים הרכים יוצרים הפרדה מלאה בין תא הנוסעים למהמרות הדרך, גם כאשר מדובר בתנאי שטח מהקשים ביותר. המנוע העוצמתי מציג כושר האצה מרשים בהשוואה לרכבים המשתייכים לקטגוריה זו ובהתייחס למשקלו הרב של הרכב אשר עולה על טון כאשר הרכב לא מועמס בציוד רב. הבלמים האיכותיים נותנים לנהג את תחושת הביטחון לה הוא נזקק ומגיבים בצורה מהירה ואפקטיבית למדי כיאה לרכב עליו מועמס ציוד רב במשקל גבוה. דגם הפולבק נחשב לגבוה ורם למדי, הוא מעניק לנהג זוית ראיה איכותית, נוחה ובטוחה ביותר, גם כאשר מועמס עליו ציוד רב. 
 
עיצוב מרשים ועוצמתי
בדומה לשאר הנתונים, גם בכל הנוגע לנראות החיצונית מזכיר הפולבק את דגם הטריטון של מיצובישי תוך הכנסת שיפורים קוסמטים קלים הכוללים את הוספתם של יחידות תאורה גדולות במיוחד, גריל רחב ופגוש נעים למראה אשר יוצרים מראה כללי הרמוני למדי. תא הנוסעים גם הוא מרווח ונוח עד מאוד ביחס לטנדרים קומפקטים רבים, בין אם מדובר בדגם בעל קאבינה מלאה או קבינה חלקית, הוא כולל מושבים קדמיים איכותיים ונוחים ביותר, משענת אורטופדית למושב האחורי אשר יוצרת מצב נוחות אופטימלי לנסיעות ארוכות ותחושה מוגבהת ביותר ממושב הנהג באופן מספק לו שדה ראיה רחב במיוחד באופן שאינו משאיר שטחים מתים- דבר מהותי ככל שמדובר ברכב בסדר גודל מסוג זה. קונסולת הנהג, כיאה לטנדרים רבים, נקייה ממתגים מיותרים ומקנה לנהג תחושת שליטה וביטחון מקסימלית ללא הסחות דעת מיותרות כלל. כמו כן פזורים ברחבי תא הנוסעים ובתא המטען האחורי כולו שלל רב של  ווי תליה ופתרונות אחסון מתקדמים ביותר שנועדו להקל על העמסת ציוד ושמירתו בצורה אופטימלית ביותר, פתרונות אחסון אלה יוצרים סדר וארגון והופכים את השימוש ברכב לנוח הרבה יותר. 
 
אבזור עשיר לשיפור חווית הנסיעה 
לצורך שיפור והעלאה של איכות וחווית הנסיעה מציג אבזור רב כסטנדרט, הוא הושק בשתי רמות אבזור שונות כאשר החבילה הבסיסית כוללת, בין היתר, שלל אביזרים כסטנדרט וביניהם מערכת בקרת אקלים מתקדמת, הגה וידית הילוכים עם ציפוי עור, מחשב דרך, בורר מצבי 4X4 משודרג, חישוקי מגנזיום, מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל 6.1 אינץ', דיבורית, חיבור USB ועוד. כמו כן מציעה החברה שדרוג של מערך האבזור בחבילת פרימיום אופציונלית שעלותה 12,000 ₪ בלבד וכוללת, בין היתר, צמיגים רחבים, מראות צד מתקפלות חשמלית, מערך הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים המפוצלת לשני איזורים, שמשות אחוריות כהות, מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע משודרג, מושב נהג המתכוונן חשמלית לשישה כיוונים, חימום למושבים וכו. מדובר בחבילה משתלמת ביותר אשר משדרגת במידה ניכרת את חווית הנסיעה והופכת אותה לנוחה, בטוחה ואיכותית הרבה יותר.
 
בטיחות כערך עליון
בשנים האחרונות חלה מגמה בקרב יצרניות רכב רבות שעיקרה הוא שיפור והעלאה של רמת הבטיחות הרכב והנוסעים. בשם מטרה מהותית זו השקיעו בפיאט משאבים ניכרים בעת ייצורו של הפולבק על מנת להפוכו לרכב בטיחותי לנסיעה ולנשיאה של ציוד רב ואבזרו את הרכב במערך אבזור עשיר ומתקדם אשר כולל, בין היתר, מערך מתקדם בן 7 כריות אויר עם אפשרות לביטולן, מערך התראת חגורות בטיחות, בקרת יציבות בגרירה,  מערכת - Lane Assist להתרעה על סטייה מנתיב, צמד התקני ISOFIX ייעודיים למושבי ילדים, מצלמת נסיעה לאחור מקורית, בקרת שיוט בעלת הגבל מהירות ועוד. בנוסף העמיד החברה את דגם הפולבק החדיש במבחני הבטיחות השונים בהם זכה הוא לארבעה כוכבי בטיחות. 
 
תג מחיר אטרקטיבי וכדאי
בפולבק ממוקם במקום טוב מאוד בין מתחרותיה לקטגוריית הטנדרים הקומפקטים, בעיקר לאור המחיר האטרקטיבי אשר עומד על 229,900 ₪ וכולל מנוע עוצמתי בשילוב עם ביצועי כביש מרשימים וכמו כן אחריות מלאה מהיצרן למשך ארבע שנים מלאות- נתון חסר תקדים כמוהו לא ניתן למצוא בקטגוריה זו. תג מחיר זה הופך את הפולבק להיות אחת האופציות האטרקטיביות ביותר. גם מחירה של חבילת האבזור האופציונלית- חבילת הפרימיום, נחשב לאטרקטיבי ביותר והופך אותה לכדאית במיוחד.
 
למי מתאים הפולבק?
כאמור הפולבק הינו טנדר קומפקטי בעל יכולת העמסה גבוה למדי אשר נעמדות על כ-1000 ק"ג וכושר גרירה מירבי אשר עומד על -3,100 ק"ג, על כן ניתן לומר כי קהל היעד הטבעי והמתבקש ביותר שלו הם נהגים מסחריים אשר נדרשים להוביל, לשנע ולנייד ציוד רב. בנוסף  ישנם נהגים החובבים רכבים גדולי מימדים, בעלי עוצמת מנוע רבה ומקום רב לאחסון שלא נדרשים לפעולות מסחריות, פיאט פולבק נותן גם להם את המענה האולטימטיבי ומהווה אופציה מועדפת מבין הרכבים המשתייכים לקטגוריה לרבות דגמי הפולקסוואגן אמארוק, סאנגיונג אקטיון ספורט, פורד F-350 סופר-דיוטי, שברולט סילברדו ועוד. פיאט פולבק נחשב לצמרת עולם רכבי הפיק אפ המיוצרים כיום בעולם, הוא עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר וזוכה לתשבוחות רבות אשר יצרו לו שוק נרחב של נהגים כבר בשנה הראשונה לשיווקו. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פיאט פולבאק, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות