ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

דאצ'יה דאסטר

image Dacia
מחיר משוער: החל מ 89,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.8
יתרונות חסרונות
מחיר מותג חדש
מחיר אמינות
מחיר .
דאצ
דאצ
דאצ
דאצ
דאצ
דאצ'יה דאסטר
דאצ'יה דאסטר - גולת הכותרת של המותג המבוקש
הנציג האיכותי ומוביל  של יצרנית הרכב דאצ'יה, מותג הלאוקוסט של רנו בקטגוריית הג'יפונים/ הקרוסאוברים הקטנים הוא דגם הדאסטר אשר הוצג לראשונה בשלהי שנת 2009 והחל להימכר כשנה לאחר מכן בהצלחה מרובה שהביאה לפריצתה של המותג כאלטרנטיבה איכותית ואמיתית. במקור יועד דגם הדאסטר לשווקים הזולים דוגמת השוק הרומני, הרוסי והאירני אך למרבה הפלא זכה הוא להצלחה נאה גם בשוק האירופאי המבוסס יותר בעיקר בזכות העיצוב האופנתי, יחידות ההנעה האיכותיות המאפשרות נסיעה באיכות גבוה, רשימת האבזור סבירה למדי והחשוב מכל, תג מחיר אטרקטיבי ונמוך ביותר ביחס למתחרות הרבות לקטגוריה. בשנת 2013 עבר דגם הדאסטר מתיחת פנים מקיפה שכללה עידכון עיצובי חיצוני, שיפור משמעותי לתא הנוסעים, הוספת אלטרנטיבה מנועית ועוד. בשנת 2015 הגיע דגם הדאסטר לכביש הישראלי והתקבל כמוביל הבלתי מעורער של המותג הרומני והיווה לראשונה אופציה נהדרת, זולה ואיכותית לדגמים מובילים לרבות דגמי הסוזוקי קרוסאובר, אופל מוקה, שברולט טראקס, קיה ספורטאז' ועוד. לאחרונה הציגה יצרנית הרכב דאצ'יה את דגם הדאסטר המחודש בתערוכת הרכבים השנתית בפרנקפורט, דגם אשר עתיד לצאת לשיווק בתחילת שנת 2018, ולכלול שורה ארוכה של שיפורים משמעותיים ובכללם שיפור עיצובי, עדכון האבזור המוצע בדגם והחשוב מכל, עדכון תיבות ההילוכים והכנסתה של תיבת הילוכים אוטומטית חדישה, אלמנט שנעדר מהדגמים הקודמים.

היצע מנועים מתקדם לביצועים נאים ביותר
היצע המנועים המקורי אשר מוצע עם דגם הדאסטר כולל שתי אופציות איכותיות ומשמעותיות, היחידה הקטנה יותר כוללת מנוע בנפח של 1.2 ליטר טורבו בנזין המוכר מדגמי רנו הרבים ומספק כ-125 כוח סוס ומומנט של 20.5 קמ"ג. יחידת ההנעה הגדולה יותר כוללת מנוע בנפח של 1.5 ליטר טורבו דיזל בהספק של 109 כוח סוס ומומנט נאה של 24 קמ"ג. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 מהירויות המאפשר שימוש נוח וקל ביותר. במסגרת העדכון אשר עתיד לצאת לשיווק בשנת 2018 מציגה דאצ'יה שיפור מערכות שונות לרבות המערכת ההנעה הכפולה והתווספה מערכת בקרת הירידה במדרון, כמו כן התווספה תיבת הילוכים חדישה ומתקדמת אשר מהווה פתרון איכותי לבעיתיות עמה התמודד הדגם היוצא, מדובר בתיבת 6 הילוכים אוטומטית EDS נעימה לשימוש ופשוטה לתפעול. 

התנהגות, נוחות ואיכות הנסיעה
כבר מרגע התנעתו של דגם הדאסטר ניכרת במידה משמעותית נוחות הנסיעה, המתלים, בדומה לכלל הרכבים הצרפתיים עושים עבודה רכה וטובה ביותר, צולחים במלאכת שיכוך מהמורות הכביש באופן אופטימלי. בידוד הרעשים נחשב לאיכותי גם הוא, רעשי הרקע אינם חודרים אל תוך תא הנוסעים כלל ובעת ישיבה בתוך תא הנוסעים ניכרת אטימה מלאה. היכולות הדינמיות סבירות למדי, ההגה גמיש ומגיב לכל דרישה בצורה מהירה. חיסרון בודד עמו מתמודד דגם הדאסטר מתייחס לנסיעה בכבישים בינעירוניים במהירות גבוה פוגעים במידה מסויימת ביציבות ותחושת הביטחון שמספק הרכב. בנהיגת שבילים נחשב דגם הדאסטר לנוח ביותר, ההילוך הראשון הקצר מסייע בעלויות חדות ומתקבלת נסיעה נעימה למדי.

נתוני צריכת דלק חסכוניים 
בשנים האחרונות עברו יצרני רכב רבים למגמת חיסכון משמעותית בכל הנוגע לצריכת הדלק, כיום על מנת שרכב יחשב לאטרקטיבי הוא חייב לעמוד בסטנדרט צריכה מתקדם ביותר אשר אינו נופל מהמתחרות השונות לקטגוריה. מגמה הולכת וגוברת זו לא פסחה גם על דגמי דאצ'יה אשר כל מהותם היא בהיותם רכבים חסכוניים ומצומצמים בעלויות. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים עומדת צריכת הדלר בדגם הבנזין על כ-15.9 ק"מ לליטר בעוד שבנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-11.8 ק"מ לליטר לערך, לעומתו מנוע הדיזל חסכוני יותר וכולל צריכה ממוצעת רשמית של 22.7 ק"מ לליטר כשבנסיעה בפועל עומדת צריכת הדלק על 15.5 ק"מ לליטר. נתוני צריכת הדלק של דגם הדאסטר נחשבים אומנם לגבוהים יותר מרבות מהמתחרות לקטגוריה אך עדיין נחשבים לסבירים למדי ביחס לעלויות הכלליות של הרכב.

עיצוב חיצוני קשוח ו"שטחי"
בעיצובו של דגם הדאסטר ניסו בדאציה לשוות לרכב מראה האופייני לרכב שטח, הוכנסו ושולבו אלמנטים המתאימים לקטגוריית הקרוסאוברים הקטנים ובכללם חארטום מאסיבי ובולט ביותר עם ישבן רחב ובולט לעין. במסגרת עדכון הדור החדש שמר דגם הדאסטר על הפלטפורמה של הדור היוצא ומשכך נותרו קווי המתאר זהים לדור הקודם באופן אשר עומד בקנה אחד עם הקו העיצובי הכללי של הקטגוריה ובכלל זה קיומם של פנסים גדולים ותאורת לד מרשימה, פגושים מעוצבים בעלי רצועות פלסטיק כסופות, אמצעי מיגון מעניינים, קו מותניים מודגש וחישוקים מוגדלים למראה נאה ביותר. בחלקו האחורי של הרכב הוכנסו אלמנטים מוכספים ופנסים מרובעים המעוצבים בגרפיקה פנימית נאה למדי המעניקים לו מראה קשוח גם מהזוית אחורית.
 
תא נוסעים מעוצב בקפידה, איכותי ונוח לשימוש
תא הנוסעים בגרסה המקורית של דגם הדאצ'יה נחשב לנקודת התורפה שלה, הוא ראשוני מאוד מבחינה עיצובית ומרכז את מרבית הפשרות שמביא עימו המחיר הנמוך, העיצוב המיושן כולל שלל מתגים ללא קשר כרונולוגי עיצובי, המושבים קשים ואינם נוחים כלל ועוד. במסגרת עדכון הדור החדש ניכר כי נעשתה עבודה עיצובית מקיפה בכל הנוגע לתא הנוסעים, הדשבורד הקדמי החולף בחדש לגמרי, השתפרה משמעותית איכות החומרים, הוכנסו לוח שעונים ופתחי איוורור תואמים ומרשימים והוחלפו המושבים במושבים חדישים, נעימים לישיבה למשך זמן רב ללא תחושת צפיפות או אי נוחות כלל. תא המטען של דגם הדאסטר נחשב לגדול ומרווח במיוחד מציג נפח אדיר של 475 ליטר הניתנים להגדלה משמעותית, על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית אשר יוצרת גודל של 1636 ליטר. 
 
רמות אבזור מגוונות לחווית נסיעה מושלמת
דאצ'יה דאסטר מוצע לשיווק ב-3 רמות אבזור שונות, הרמה הבסיסית קרויה Ambiance והיא כוללת רשימת אבזור מעניינת ובכללה 2 חלונות חשמליים, חישוקי פלדה, מערכת נעילה מרכזית, מערכת שמע מתקדמת עם אופציה לכניסת USB, דיבורית בלוטוס עם אפשרות לשליטה מגלגל ההגה, מערכת מיזוג אויר ידנית ועוד. רמת ה- Laureate כוללת, בנוסף לרשימת האבזור הבסיסית, מערך בן 4 חלונות חשמליים, חיישני חניה אחוריים ועוד. רמת האבזור הבכירה ביותר קרויה Prestige והיא כוללת בנוסף על כל האמור, מערכת מולטימדיה איכותית בעלת מסך מגע גדול עם ממשק ניווט מלא, חישוקי סגסוגת בקוטר של 16 אינץ', חלונות כהים מאחור, חבילת עיצוב כרום חיצונית ועוד. חבילות אבזור אלה משפרות במידה משמעותית את חווית הנסיעה והופכות אותה לאיכותית ובלתי נשכחת.
 
רמת בטיחות של דגם הדאסטר 
בכל הנוגע לרמת הבטיחות של דגם הדאסטר ניכר כי לא הושקעה בסעיף זה מחשבה יתרה, הוא כולל רשימת אבזור ייעודי לבטיחות בינונית ובכללה מערך בן שש כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם, מערכת בקרת יציבות ואחיזה, עיגוני איזופיקס להתקנה איכותית של מושבי הבטיחות לילדים ועוד. בנוסף עמד דגם הדאסטר במבחני הבטיחות וריסוק המחמירים של EuroNCAP אשר זיכו אותה בציון של 3 כוכבי בטיחות בלבד, ציון נמוך ביותר של 29% במבחן אביזרי הבטיחות האקטיביים, ציון של 74% מבחן ההגנה על נוסעים במושבים הקדמיים וציון של 78% במבחן ההגנה על ילדים במושבי הבטיחות בספסל האחורי.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש דאצ'יה דאסטר, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
רינו
אמנם לא היה לי בארץ את הרכב, אבל הספקתי לנסוע בו לא מעט בתקופה של רילוקיישן בחול. היתרונות של הדאצ'יה דאסטר הן: החזות של ...   [המשך..]
אנטון
הייתי עם אשתי בספרד לפני שנה ושכרנו דאציה דאסטר לתקופה של כמעט חודש בה טיילנו בספרד, פורטוגל וספרד. בהתחלה קצת חששתי כי ...   [המשך..]
הגדרות נגישות