ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פיאט 500L

image Fiat
מחיר משוער: החל מ 115,900 שקלים
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 16.1
יתרונות חסרונות
עיצוב מחיר
סטייל מנוע חלש
שימושיות
פיאט 500L
פיאט 500L
פיאט 500L
פיאט 500L
פיאט 500L
פיאט 500L
פיאט L500 - מיניוואן משפחתי איכותית ונעימה לנסיעה
ההצלחה האדירה לה זכה דגם הרטרו המיוחד הפיאט 500 גרמו ליצרנית הרכב האיטלקית לייצור של סדרת רכבים אשר מתבססים על אותם אלמנטים של עיצוב רטרו, מנועים חזקים ופנייה ישירה אל קהל הלקוחות הצעירים. הרכב הראשון במסגרת סדרת רכבים זו הוא ה-L500 המרשים אשר מצוי על הגבול הדק שבין מיניוואן מרווח ואטרקטיבי ביותר, משפחתית נוחה ורכב פנאי קומפקטי ומרשים לעין. דגם ה-L500 מבוסס על הפלטפורמה המוצלחת והנוחה ביותר של דגם הגרנדה פונטו תוך שמירה על אלמנטים של הפיאט 500 הקטנה, הוא מציג מימדים נאים עם רוחב של 1,784 מ"מ, גובה של 1,667 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,612 מ"מ, הוא משווק במרכב רחב בן 7 מקומות ישיבה, מספק תא מטען גדול במיוחד, כולל רשימת אבזור ארוכה ועשירה, מציע שלל יחידות הנעה גדול וחזק ביותר ונתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים ביותר אשר הופכים אותו לרכב אטרקטיבי ביותר. דגם ה-L500 הוא התשובה הנכונה מצידה של פיאט אל מול מתחרות ראויות דוגמת המאזדה 5, פיג'ו 5008, טויוטה ורסו, קיה קארנס, דודג' ג'ורני ועוד. בתחילת שנת 2014 החלה פיאט לשווק את גרסת ה- Living המורחבת והמפנקת יותר מבעבר.
 
יחידת הנעה חזקה, חסכונית ועוצמתית
דגם ה- L500 משווק עם שתי אופציות של יחידות הנעה חזקות וטובות ביותר, היחידה הבסיסית כוללת מנוע טורבו דיזל בנפח של 1.3 ליטר המספק 85 כוח סוס ומומנט מרבי של 20.4 קמ"ג. יחידת ההנעה המתקדמת משודכת לתיבת הילוכים ידנית בלבד בת חמישה יחסי העברה אשר יחד מספקים הם כושר האצה נאה למדי מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-16.3 שניות בלבד ומהירות מרבית של 164 קמ"ש. יחידת ההנעה השניה והגדולה יותר כוללת מנוע בנפח של 1.4 ליטר בהספק של 95 כוח סוס, גרסת המנוע הבכירה, בניגוד לגרסת המנוע הקטנה יותר, משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית איכותית ומתקדמת למדי. 
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים
אחד הייתרונות הבולטים ביותר של דגם ה- L500 האיכותי הינו כל נושא צריכת הדלק, שכן בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים עומדת צריכת הדלק הממוצעת על 22.2 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ואף 27 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו25 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה. בעת נסיעה בפועל בדגם ה- L500 נרשמו נתוני צריכת דלק גבוהים יותר במידת מה אשר נעמדים על כ-15 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה, אך עדיין מדובר בנתוני צריכת דלק חסכוניים ביותר. נתונים אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות ליעילות פעילותה של תיבת ההילוכים המתקדמת אשר מתוזמנת להעברה נכונה של הילוכים ויוצרת חסכון אפקטיבי בצריכת הדלק כמו גם למערכת ה"עצור וסע" אשר מנטרלת את פעולת המנוע בעצירה מוחלטת של הרכב בזמן עמידה ברמזור או פקקי תנועה ובכך מסייעת בחיסכון אקטיבי בצריכת הדלק.
 
נוחות, איכות והתנהגות בעת נסיעה
בכל הנוגע ליכולות הנסיעה וביצועי הכביש דגם ה- L500 הוא רכב עירוני לכל דבר ועניין, נסיעה בו נחשבת לנוחה, נעימה, חלקה ורגועה ביותר, המתלים אשר מכויילים על צידם הרך עושים את עבודתם נאמנה וחוסכים מיושבי הרכב את תכלואות הכביש ופגעי הדרך. נוחות ואיכות הנסיעה הגבוה נשמרת גם בעת נסיעה בכבישים בינעירוניים ולמעט התמודדות קלה מול תנודות הרוח, ניכר כי מדובר ברכב בטיחותי ונוח מאוד לנסיעה. יחידת ההנעה שקטה ברוב זמן הנסיעה, למעט בנסיעות בטווח של מעל 400 סל"ד שאז נשמעים קולות מנוע רמים. בכל הנוגע לנסיעה בשטח ניכר כי דגם ה- L500 הוא אינו הרכב המועדף, הוא צולח כבישי כורכר ודרכים שאינם סלולות אך אין מדובר ברכב שטח המספק ביצועי שטח קשוחים.
 
עיצוב מעניין המושך את העין
עיצובו המקורי של פיאט L500 שאף להיות נאמן לעיצוב המקורי של דגם ה-500, אך בניגוד לדגם ה-500 אשר הציע מראה מודרני בשילוב עם אלמנטים רטרואקטיביים ויפים ביותר, דגם ה- L500 התקשה מעט ביצירת פרופורציות הגיוניות אשר נבעו מהצמיחה הניכרת במיימדי הרכב והתאמתו לסגמנט המיניוואנים כהגדרתם. גרסאות הבסיס של דגם ה- L500 מעוטרות בשילובי צבעים מרשימים הכוללים גג לבן מיוחד אשר מעניק לרכב מראה מושך ונאה ביותר. לאחרונה זכה דגם ה- L500 למתיחת פנים קלה אשר שדרגה במידה ניכרת את הנראות החיצונית וזאת על ידי הוספתם של אלמנטים מעניינים כגון גריל כרום יוקרתי, החלפת יחידות התאורה ביחידות חדישות, גדולות ונאות ביותר ועוד שלל אלמנטים מרשימים במיוחד.  
 
תא נוסעים מעוצב ונוח לשימוש
כבר מרגע הכניסה הראשוני אל תוך תא הנוסעים של דגם ה- L500 נחשפת השפה העיצובית המעניינת אשר משלבת מרווח רב ואווריריות רבה בתא הנוסעים ועיצוב יוקרתי ומודרני ביותר. הקבינה הקדמית כוללת לוח שעונים יוקרתי אשר נהנה משילוב צבעים ייחודי וסביבת נהג יפה וטובה במרכזה מצוי צד מגע גדול ונוח המאפשר שליטה טובה בפונקציות הרכב השונות. מושבי הרכב מרווחים מאוד, מאפשרים ישיבה נוחה במושב האחורי של שלושה מבוגרים לפחות ללא תחושת צפיפות מיותרת ורמות הגימור השונות מאפשרות בחירה בין שלל ריפודים ועיצובים מעניינים. תא המטען של דגם ה- L500  גדול במיוחד, כולל נפח של 400 ליטר המאפשרים אחסון של ציוד רב וניתנים להגדלה של עד 1210 ליטר על ידי קיפול שורת המושבים האחורית ואף הגדלה של עד 2.4 מטר המתקבלת על ידי קיפול נוסף של המושב הקדמי.
 
רמת אבזור עשירה ומתקדמת
דגם ה- L500  משווק בשתי גרסאות גימור מתקדמות הלוא הן גרסאות האורבן והקרוס, הן נבדלות האחת מהשנייה ברמת אבזור השטח. דגם ה- L500  משווק עם רשימת אבזור ארוכה, מפנקת ועשירה במיוחד אשר כוללת, בין היתר, מערך חישוקי סגסוגת בקוטר של 16 אינץ', מושבים אגרונומיים בצפויים איכותיים, מערכת שמע מקורית מתקדמת ביותר, מסך מגע בגודל של 5 אינץ', דיבורית בלוטוס, יציאות USB  ו-AUX , מחשב דרך מתקדם ועוד. ברמות האבזור הגבוהות מגיע הדגם עם אבזור נוסף כגון גג זכוכית פנורמי בעל וילון חשמלי, חיישני אורות וגשם מתקדמים, מערכת בקרת אקלים דיגיטאלית, מצלמת רוורס ואף הוספתה של מכונת קפה מתקדמת של חברת LAVAZA. 
 
רמת בטיחות גבוה ביותר
דגם ה- L500 נחשב לרכב בטיחותי ביותר, הוא מאובזר בשלל תוספות שייעודן הוא שיפור והעלאה של רמת הבטיחות בעת נסיעה ובכלל זה מערך כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם בעת הצורך, מערך חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכת עצמאית לבלימת חירום, שלל עיגוני איזופיקס להתקנה מתקדמת של מושבי ילדים, מערכות ABS, EBA, ESP ועוד שתפקידן לבצע בלימה מתקדמת בעת הצורך ועוד שלל מערכות המשפרות במידה רבה את רמת הבטיחות. בנוסף העמידה פיאט את דגם ה- L500 במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר אשר זיכה אותו בציון של 5 כוכבי בטיחות, ציון של 94% במבחני השמירה על מבוגרים, ציון של 78% במבחן השמירה על ילדים וציון של 65% במבחן השמירה על הולכי רגל. רמת בטיחות גבוה זו הופכת את דגם ה- L500 לרכב אטרקטיבי וכדאי ביותר בקרב משפחות ויחידים אשר אינם מעוניינים להתפשר על פחות מהרכב הבטיחותי ביותר.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פיאט 500L, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עידו
באתי לפיאט ברחוס יגאל אלון בתל אביב. תיאמתי נסיעת מבחן והכל ואז יצאתי לדרך . זה שהיה איתי באוטו ממש היה בהלם שמישהו רצה ...   [המשך..]
דניאל
הייתי עם הרכב הזה בטיול של שבוע בחו"ל. אוטו חביב מאוד, תיבת הילוכים ידנית, ממש אוטו חמוד, לא יודע איך אמורים לשבת בו ...   [המשך..]
הגדרות נגישות