ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אינפיניטי Q50

image Infiniti
מחיר משוער: החל מ 239,000
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 16.9
יתרונות חסרונות
פנים הרכב מפנק מעט רועשת
מנוע חזק לא מתאימה לעיר
סביבת נהג עיצוב שמרני
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50
אינפיניטי Q50
אינפיניטי  Q50 פסגת הטכנולוגיה והביצועים
המועדון המכובד של מכוניות הפרימיום אשר כולל את צמרת עולם הרכב לרבות מרצדס C קלאס, לקסוס IS ועוד קיבל לאחרונה בקול תשואות רמות את מכונית היוקרה של אינפיניטי- ה- Q50, מדובר ברכב יוקרה בעל אוריינטציה ספורטיבית המשלב בצורה האופטימלית נוחות, בטיחות, עיצוב מרשים ורמת גימור גבוה. דגם ה- Q50 מתהדר במיטב החידושים הטכנולוגים הקיימים כיום בעולם הרכב וביניהם מערכת Infiniti InTouch המתקדמת, מערכת היגוי חשמלית אדפטיבית Direct Adaptive Steering בעלת אפשרות להתאמת ההיגוי לאופי הנהיגה ותנאי הדרך וכן שלל מערכות שונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות בעת נהיגה ברכב. יש המתייחסים אל ה- Q50 כאל הדור החמישי של סדרת ה-G המוכרת של החברה ויש המתייחסים אליה כאל מכונית חדשה לחלוטין המשנה את כללי המשחק של עולם רכבי היוקרה שכן היא מציגה פלטפורמה חדישה ונתונים ייחודים, כך או כך מדובר ברכב ייחודי אשר הופך כל נסיעה לחוויה בלתי נשכחת.
 
טכנולוגיה מתקדמת ומכניקה מובילה
דגם ה- Q50 משווק במספר גרסאות מנועיות, האחת גרסה היברידית בעלת מנוע טורבו בנזין V6 חזק ביותר בנפח עצום של כ- 3.5 ליטר המספק 305 כוח סוס בשילוב עם מנוע חשמלי מתקדם, יחדיו הם מספקים הספק של 364 כוח סוס. הגרסה השנייה היא גרסת הבסיס בעלת מנוע בנפח של 2.0 ליטר מודגש טורבו המייצרת ביצועים מצויינים וכמו כן הגרסה הבכירה בעלת נפח מנועי של כ-3.0 ליטר המספק 400 כוח סוס עוצמתיים. המנועים העוצמתיים מספקים כושר האצה מרהיב מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.1 שניות בלבד ומהירות מירבית של 250 קמ"ש, מדובר בנתונים יפים למדי בעיקר בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה. בנוסף מציג דגם ה-Q50 חידוש טכנולוגי משמעותי בכל הנוגע לפן המכני הכולל מערך של היגוי אלקטרוני חדיש אשר אינו כולל חיבור פיזי לגלגלים, חידוש זה תורם משמעותית למאפייני ההיגוי בכללותם ומשפר במידה ניכרת את אחיזת הכביש  וחווית הנהיגה.
 
צריכת דלק אטרקטיבית
 השילוב האיכותי שבין מערכות ההיגוי המתקדמות, תיבת ההילוכים המתוזמנת היטב והמנוע העוצמתי יוצרים נתוני צריכת דלק איכותיים וחסכוניים ביותר אשר נעמדים על 17 ק"מ לליטר בהתאם לנתונים הרשמיים של היצרן. בפועל, בנסיעה משולבת, עירונית ובין עירונית ללא מאמץ מיוחד, צורכת ה- Q50 בממוצע כ-10 ק"מ לליטר לערך, נתונים אלה נחשבים לטובים ביותר בעיקר בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה, דבר אשר נחשב ליתרון משמעותי ביותר.
 
ביצועי כביש מרגשים
מרגע ההתנעה הראשון אין כל ספק כי השידוך בין המנוע האיכותי לתיבת ההילוכים עובד בצורה מצויינת אשר מעניקה לנהג חווית נהיגה בלתי נשכחת. המנוע עובד בצורה שקטה, זורמת ונעימה, עם תגובות מהירות למצערת ללא השהיות מיותרות כלל, הוא מספק כוח מתפרץ רב ומשדר מסר שרירי וחזק ביותר, הן בעוצמות התנועה והן בקולו הרועם. תיבת שבעת ההילוכים זריזה ביותר ומכוילת היטב להעברת הילוכים מתוזמנת, מאפשרת לבצע משיכה של המנוע אל עבר הקו האדום ועושה עבודה מרשימה ביותר. מערך ההתנעה ודימום המנוע מורגש יתר על המידה, אך הדבר אינו פוגע כלל באיכות הנסיעה הכללית. ההבדל העיקרי שבין גרסת הבנזין לבין הגרסה בהיברידית נעוץ במערך ההיגוי המתקדם, בגרסת הבנזין ההגה הוא הגה רגיל המשדר משקל נכון ומדוייק להפליא ואילו בגרסה ההיברידית ההגה הגה חדשני שאינו מחובר פיזית לגלגלים ופועל על טכנולוגיה מתקדמת המספקת גם היא את מידת הדיוק הנדרשת מרכב בסדר גודל מסוג זה. במבחני דרך רבים שנערכו לדגם ה- Q50 נרשמה איכות נסיעה גבוה, הורגשה תחושת נוחות ויציבות רבה הוגות ליכולת ההיגוי ולריסון התנודות הגבוה באופן אשר מספק לנהג את מלוא הביטחון לו הוא נדרש הן בנסיעה עירונית והן בנסיעה בינעירונית ארוכת טווח.
 
עיצוב יוקרתי עם קריצה ספורטיבית
במבט ראשוני על ה- אינפיניטי Q50 ניתן לזהות את הדמיון הרב הקיים בינה לבין דגם ה-G שקדם לה, היא מציגה פרופורציות נאות ביותר, החרטום הקידמי הארוך באופן יחסי מסגיר את מיקומו של תא הנוסעים ומדגיש בצורה יפה ואלגנטית את מבנה ההנעה האחורית, מבנה שנפוץ בדרך כלל בקרב מכוניות ספורט. פנים הרכב המעוצב מגלה עולם מלא של סביבת נהג מסודרת, נעימה לעין ונוחה לתפעול, בלם החניה מופעל רגלית, צג השעונים מאחורי ההגה ברור ומלוטש באופן אופטימלי ובפנים הרכב מפוזרים שפע אביזרים ותוספות נהדרות. מושבי הרכב האיכותיים מעניקים תמיכה טובה בנקודות האיזון  החשובות של הגוף ומתוכננים לישיבה ממושכת, המושב האחורי המרווח מאפשר ישיבה נוחה של שני מבוגרים ותא המטען גדול במיוחד בנפח של 400 ליטר המאפשר אחסון של ציוד רב.
 
אבזור רב ומתקדם
נוחות הנסיעה בדגם ה- Q50הינה גבוה למדי הודות לאבזור הרב והאיכותי המגיע ברובו כסטנדרט אף עם הדגם הבסיסי, אבזור זה כולל בין היתר מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת לזיכרון במושבים ובהגה לשמירת התנוחה המועדפת, מערכת מולטימדיה המתקשרת לטלפון החכם ובעלת גישה ליישומים כמו לוח שנה, דואר אלקטרוני, אפליקציות מוסיקה ועוד. בנוסף מצויידת ה- Q50  במפתח חכם, מושבי NASA איכותיים, מערכת שמע מתקדמת בעלת 14 רמקולים הפזורים ברחבי תא הנוסעים ומחלקים את עוצמת הסאונד באופן מושלם, מראות מתקפלות ועוד. בנוסף קיימת חבילת אבזור אופציונלית בתוספת תשלום אשר כוללת גג שמש נפתח, חישוקים מוגדלים, חימום במושבים, ספי דלתות בציפוי אלומיניום, צמיגי אנטי תקר ועוד. מערכות ותוספות אלה הופכות את הנסיעה לחוויה של ממש, משפרות את רמת הביטחון של הנהג ומקלה עליו את התפעול.
 
הקפדה מקסימלית על בטיחות
לאחרונה מציגות יצרניות רכב רבות מגמת שיפור בכל הנוגע לרמת הבטיחות ומציידות את רכביהם בשלל אביזרים שונים שנועדו למטרה זו. גם באינפיניטי לא חסכו באבזור בכל הנוגע לבטיחותה של ה-- Q50וציידו אותה בשלל תוספות כגון מערך מתקדם של 6 כריות אויר ומתג ייעודי לניטרולן, מערכת התראה קולית לזיהוי הולכי רגל, מערכת בקרת נתיב אקטיבית למניעת סטייה מנתיב מראה מרכזית המתכהה אוטומטית למניעת סינוור, מערך מצלמות היקפי 360 מעלות, מערכת התראה לזיהוי שטחים מתים, מערכת התראה מפני התנגשות חזיתית הראשונה מסוגה בעולם המסוגלת לזהות שני רכבים במקביל. ציוני מבחני הריסוק טרם פורסמו על ידי היצרן אך ניתן לצפות כי באינפיניטי לא התפשרו על פחות מהטוב ביותר.
 
למי מתאימה ה- Q50?
דגם ה- Q50 משווק עם תג מחיר אטרקטיבי אשר נע החל מ-269,000 ₪ לערך לגרסה הבסיסית, מדובר בתג מחיר איכותי אשר ממצב אותה במקום טוב ביותר בקטגוריה והופך אותה לאופציה נהדרת בעבור אלה מאיתנו אשר מחפשים אחר השילוב המושלם שבין עיצוב קלאסי, ביצועי כביש מרגשים ותג מחיר איכותי ביותר. דגם ה- Q50 נחשב לרכב מנהלים מושלם אך לאור גודלו הרב, מידת הנוחות ורמת הבטיחות הגבוה ניתן לומר בקלות כי הוא מתאים גם למשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון וגם ליחידים המעוניינים ברכב איכותי ואמין במיוחד. ה- Q50 משמש כרכב הדגל של אינפיניטי בו מציעה היא את מיטב הטכנולוגיה והקידמה הידועה והמוכרת כיום בעולם הרכב ועל כן נחשבת בעיני רבים כמועדפת במיוחד על רבים בקרב בעולם הרכב העולמי והישראלי.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אינפיניטי Q50, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אורי
רכב מדהים לנהיגה , זמינות כח בכל מצב, איכות ייצור גבוהה , נוחות - איכות המושבים גבוהה ...   [המשך..]
אלחנן
לפני כמה ימים חזרתי מהמנסיעת מבחן על אינםיניטי Q50 החדשה. מכונית שחבל על הזמן. גדולה מאוד ונוחה לאללה. אני ממש שוקל לקנו ...   [המשך..]
הגדרות נגישות