בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינויים ושבירת מוסכמות בעולם הרכב, עיצובים חדשים ומעניינים, הופעתן של קטגוריות רכב חדשות ורכבים הנמצאים בין מכוניות משפחתיות לבין מכוניות קומפקטיות. על פי התמונה ששיחררה אינפיניטי היום ניתן לראות שגם דגם הקונספט החדש של החברה הוא בדיוק כזה. עם שילוב של מכונית יוקרתית קומפקטית, עיצוב קופה ספורטיבי ומרכב גבוה יחסית שקצת מזכיר את ניסאן ג'וק. איך כל זה משתלב? 
עיצוב חיצוני מרשים ביותר
עיצוב חיצוני מרשים ביותר
רכב יוקרה קומפקטי ראשון לאינפיניטי
אינפיניטי היא יצרנית רכב יוקרתית שבתחילת דרכה הייתה צריכה להיות אלטרנטיבה למכוניות היוקרה הגרמניות. הדגמים הגדולים של אינפיניטי הם בהחלט טובים מאוד וכוללים גם עיצובים מאוד מיוחדים וכמו כן גם יכולות נהיגה משובחות וטובות. אך בשנים האחרונות מכוניות היוקרה הקומפקטיות מצליחות יותר בעולם ולכן אינפיניטי הייתה צריכה להמציא את עצמה ולהביא דגם מוצלח מאוד שייתחרה מול אודי A3, מרצדס A קלאס וBMW סדרה 3.
 
שיתוף פעולה עם מרצדס
אינפיניטי Q30  זהו השם שבחרה החברה לדגם החדש והוא נולד משיתוף פעולה פורה למדי עם מרצדס שככל הנראה היא זו שתספק את המנוע לדגם במידה ויגיע לפסי הייצור. הדגם החדש יוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה שתיפתח בחודש הבא ותהיו בטוחים שאנשי אינפיניטי והמעצבים הראשיים ייבחנו את התגובות של מבקרי התערוכה. 
האיור הראשוני שנחשף לפני כשבועיים
האיור הראשוני שנחשף לפני כשבועיים
אינפיניטי בישראל
אינפיניטי היא תולדה של חטיבת היוקרה של ניסאן והיא החלה את דרכה בשנת 1989 ועיקר פעילותה בשנים הראשונות היה בארצות הברית. לישראל הגיעה החברה בשנת 2008 ומאז משווקים הדגמים המפוארים של החברה. החברה משווקת בישראל את איניפיניטי M37 שהיא מכונית מנהלים גדולה במיוחד, לחברה יש גם רכבי פנאי יוקרתיים שהמוצלח ביותר שלהם הוא EX37. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר