השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
אינפיניטי M37
Infiniti

מידע

אינפיניטי M37
מכונית הסאלון המובילה Infiniti M37 
M37 מכונית הסאלון היוקרתית מבית היוצר של יצרנית רכבי הפאר אינפיניטי, הינה מכונית פאר איכותית אשר נחשבת כתשובה האולטימטיבית מצידה של החברה לדגמי יוקרה המשתייכים לקטגוריה זו לרבות ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E  קלאס לקסוס GS ועוד. דגם ה- M37 מתהדר במראה סמכותי, יוקרתי וקלאסי תוך נגיעות ספורטיביות המקנות לו הוויה צעירה ותוססת, תא נוסעים עשיר המאובזר בשלל תוספות שנועדו להשלים את המראה היוקרתי המזכיר במידת מה קוקפיט של מטוס והוא כולל בין היתר  מושבי עור, חיפויי עץ נעימים לעין ואבזור עשיר ומתקדם. דגם ה- M37 מבוסס על הפלטפורמה המוכרת והאהובה של דגם ה-G הקיים של החברה, תוך שיפורים ושינויי מידות לטובת דגם ה- M37 עם אורך הגדול בכ-5 ס"מ מדגם ה-G  ו4 ס"מ גבוה יותר. לדגם ה- M37 נוכחות חזקה ועוצמתית מאוד על הכביש, באופן שלא ישאיר אף עין אדישה ובשילוב עם מייטב הטכנולוגיה היא בהחלט נחשבת לאחת האופציות הטובות ביותר בקטגוריה.
 
מנוע חזק לנסיעה איכותית
בכל הנוגע ליחידות הכוח של דגם ה- M37 הלכו באינפיניטי על המסלול הבטוח המוכר והטוב, מנוע זה מוכר וקיים גם בדגם ה- 370Z  של ניסאן, מדובר על מנוע V6 בנפח של 3.7 ליטר המספק 320 כוח סוס אימתניים בכ-7,000 סל"ד ו36.7 קמ"ג בכ- 5,200 סל"ד אליו משודכת תיבת 7 הילוכים מתקדמת בעלת כושר תזמון העברת הילוכים מופתי. המנוע החזק מספק מהירות מקסימלית של 240 קמ"ש וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ- 6.5 שניות בלבד, מדובר על נתון מדהים ביחס לגודלה ומשקלה של ה- M37והיא נחשבת למהירה וחזקה במיוחד, אך על אף עוצמתה הרבה היא גם יודעת להיות רכה, עדינה ונינוחה בעת הצורך ומציגה יכולות תמרון גבוהות בין רחובות העיר הצרים. בנוסף מציג המנוע האיכותי של דגם ה- M37  יחסי ההעברה הארוכים ביותר שתפקידם להשהות את פעילות המנוע מתחת ל-2,000 סיבובים לדקה בשיוט של 100 קמ"ש דבר אשר מחד חוסך ברעשי רקע מיותרים ומאידך, מספק דיי כוח  על מנת לגרום לה להאיץ בעקיפות מהירות בצורה נעימה על ידי הורדה של שניים או אף שלושה הילוכים באופן מיידי.
 
נתוני צריכת דלק 
כאשר מדברים על מכוניות סאלון בעלות מנועים בני נפח גדול ביותר וכושר האצה מאסיבי מדד צריכת הדלק מעט מתייתר, אך אף על פי כן, למרות גודלה הרב ועוצמתה המשמעותית, מציגה ה- M37 נתוני צריכת דלק סבירים למדי אשר בהתאם להוראות היצרן עומדים על כ- 13.5 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית רגועה ואילו 6.7 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית מגוונת. בפועל הנתון המתקבל הוא ממוצע של הנתונים ועומד על כ-10 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה. נתונים יפים אלה מתקבלים הודות לשילובם הייחודי של מספר אלמנטים הכוללים בין היתר את תיבת ההילוכים המותאמת לרכב בסדר גודל כזה המציגה יכולת העברת הילוכים ללא צריכה מיותרת של דלק.
 
התנהגות כביש ראויה לציון לשבח
נהיגה בדגם ה- M37 נחשבת לחוויה אמיתית, העוצמות והכוח שהיא מספקת מעניקות לנהג כמויות אדירות של אנדרנלין מתפרץ ממנו קשה להירגע במשך זמן רב. באיכות הרבה של הנסיעה באים לידי ביטוי  מייטב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לרבות מערכות שונות לבקרה ועיבוד נתונים שתפקידם לגבות את הנהג בזמן עייפות או אי תשומת לב, היא כוללת מצב "סייבר נהיגה" שנועד לשיוט ברמה גבוה ונעימה לשימוש ומציגה שלל מערכות נוספות המשפרות במידה ניכרת ביותר את חווית הנסיעה. המתלים של ה- M37 נחשבים לקשיחים במידת מה ביחס למקובל דבר שאינו פוגם כלל בחווית הנסיעה, אחיזת הכביש גבוה ביותר ומספקת לנהג את תחושת הביטחון לה הוא נדרש והתגובות המתקבלות חדות ומדוייקות למדי ובאופן כללי נראה כי שמו באינפיניטי את הדגש על עניין הנוחות.
 
עיצוב יוקרתי ומראה קלאסי
במבט חיצוני על דגם ה- M37 בולטת לעין הנדסת האנוש המתקדמת והייחודית אשר כוללת שלל רב של קימורים ותפיחות אשר יוצרות מראה כללי קלאסי ואלגנטי למדי, בסיס הגלגלים הגדול יוצר תחושת גודל רבה באופן שקשה להתעלם ממנו. במבט את תוך תא הנוסעים מתקבלת התמונה המלאה המשדרת עושר ויוקרה רבה, המושבים כוללים ריפודי עור מעור אנילין, גימורי הרכב איכותיים למדי ומתאימים  לחיפויי העץ מילה המזכירים יותר רהיטי עץ יוקרתיים ומעוטרים באבקת כסף עדינה למראה כללי נוצץ ונעים לעין. לא בכדי יש הטוענים כי תא הנוסעים של דגם ה- M37 הוא תא הנוסעים היפה והאיכותי ביותר מבין הרכבים של החברה שכן הוא כולל בנוסף לוח המחוונים מרשים ואגרונומי למדי ומשתלב היטב עם שלל המתגים הייעודים המצויים הקונסולת הנהג. 
 
בטיחות ברמה הגבוה ביותר
לאחרונה עברו יצרניות רכב רבות מגמת התייעלות בכל הנוגע לרמת הבטיחות שבנסיעה ברכב, גם האינפיניטי הצטרפו למגמה זו ושיפעו את דגם ה- M37 בשלל מערכות ותוספות ייעודיות שמטרתן לעלות לשפר את רמת בטיחותם של הרכב והנוסעים, מערכות אלה כוללות בין היתר אבזור מערכת בקרת יציבות מתקדמת, מערך בן 6 כריות אויר מתקדמות ומתג יעודי לנטרולן, בקרת שיוט אקטיבית בעלת אפשרות לצפייה אוטומטית של תנאי הדרך ובהתאם לבצע התאמה של מהירות הנסיעה לתנועה על ידי רדאר, מערכת התראה על סטייה לא מכוונת מנתיב, הערכת התרעה על עצמים המצויים בשטחים המתים של הנהג ומערכת מצערת והגה אקטיבי. אביזרים ייחודיים אלה עימם משווק דגם ה- M37 אשר מסוגלים להציל חיים פשוטו כמשמעו, הופכים אותו לאחד הרכבים הבטוחים ביותר בקטגוריה אליה הוא משתייך.
 
אבזור עשיר ומגוון
דגם ה- M37 נחשב לאחד הדגמים המאובזרים ביותר  באופן אשר תורם משמעותית לחווית הנהיגה הכללית, אבזור זה אשר מגיע ברובו כסטנדרט כולל בין היתר מערכת מתקדמת לחימום ייעודי לגלגל ההגה, מערכת שמע מדגם BOSE מתקדמת בעלת 16 רמקולים הפזורים ברחבי הרכב, מערך קסנון כפול, מצלמת רוורס, שעון מחוגים מרהיב ביופיו בעל מחוגים העשויים משנהב ועוד. בנוסף מציעה החברה חבילת אבזור פרימיום אופציונלית הכוללת מספר רב של תוספות ייחודיות ומשתלמות ביותר וכוללת בין היתר חישוקים מורחבים, מערכות בטיחות נוספות ועוד.
 
למי מתאימה ה- M37?
בבחינת נתוניו האיכותיים של דגם ה- M37 לרבות עיצובו המרווח, רמת האבזור המתקדמת, גודל המנוע העוצמתי, ביצועי הכביש חסרי התקדים וכן שאלת תג המחיר אשר נעמד על כ-476 אלף ₪ לדגם הבסיסי וכ- 560 אלף ₪ לערך בעבור גרסת הפרימיום הבכירה, ניתן לומר בפה מלא כי ה-אינפיניטי M37 הוא אופציה איכותית וטובה למדי מבין רכבי הקטגוריה המתחרים לרבות דגם האודי A6, המשפחתיות של לקסוס ועוד. חבילת הפרימיום לאבזור נוסף נחשבת למשתלמת ביותר ומספקת הנחה כספית משמעותית בבחינה של כלל רכיביה השונים אשר לרוב מתומחרים כל אחד מהם בנפרד במחיר גבוה הרבה יותר. נתונים אלה של הרכב מעידים כי מדובר ברכב סאלון יוקרתי הפונה לקהל היעד העמיד ולמנהלים בכירים אך אין בכך כדי לשלול את התאמתו הרבה למשפחות אשר נדרשות למקום רב לאחסון ואינן מוכנות להתפשר על עיצוב מרהיב, ביצועי כביש ובטיחות ברמה גבוה.
מחיר משוער
החל מ 435,000
שנות אחריות
2 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
11.8
יתרונות
חסרונות
אביזור
מחיר
חווית נהיגה
עלויות תפעול
מרחב פנימי

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על אינפיניטי M37
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר