טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מפרסמת קריאת תיקון חוזר (ריקול) ללקוחות קיה סול שיוצרו בין התאריכים 18.01.2014- 30.09.2015. לפי קיה מטרת הריקול היא בדיקה, ותיקון אם נדרש, לגבי רעשים ממערכת מסרק ההגה הנובעים הפגם שהתגלה בו. על פי הנתונים, מספר הרכבים שנקראים לבדיקה ולתיקון עומד על 831 כלי רכב.
קיה סול נקראת למוסך
קיה סול נקראת למוסך
לצורך הבדיקה יש להגיע למוסכי קיה הפזורים בארץ, כאשר במהלך הבדיקה יבדקו הרעשים בעת סיבוב ההגה. כל בעלי הרכבים הרלוונטיים צפויים לקבל מכתב קריאה בימים הקרובים. לקוחות שירצו לבדוק את רכבם, הנכללים הקריאה, שייצור קשר מול מוקד שרות הלקוחות של קיה. כאמור, את תיקון הבעיה, במידה ויש, יש לבצע רק במוסכי השרות של החברה, כאשר משך תיקון הבעיה עומד על בין חצי שעה לבין שעתיים, תלוי בחומרת הנזק והצורך. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
חושב לדעת! על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שנקרא לריקול ולא ביצע את המוטל עליו תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכמו כן לא תתרפשר העברת בעלות על הרכב התקול.
 
אולי יעניין אותך גם: