לפני כשנתיים חשפה סובארו את הגרסה ההיברידית הראשונה שלה בעולם, הדגם הראשון עם מערכת ההנעה ההיברידית הוא בדגם הפנאי XV. כעת, חושפת סובארו את הגרסה ההיברידית למשפחתית
סובארו אימפרזה החדשה. הדגם ייכנס לשיווק בשוק הרכב היפני לעת עתה אך היא עתידה להיכנס גם לשוק הרכב האמריקאי בקרוב מאוד. במידה והדגם יצליח בשווקים אלה ייתכן והדגם ייכנס לשווקי רכבים נוספים מסביב לעולם ואולי גם באירופה.

סובארו אימפרזה ההיברידית
מערכת הנעה היברידית איכותית לדגם
סובארו אימפרזה ההיברידית תעשה שימוש באותה מערכת ההנעה ההיברידית של דגם ה XV ההיברידית. המנוע בנפח של 2.0 ליטר בנזין פועל יחד עם מנוע חשמלי חדש ואיכותי. ההספק המרבי של האימפרזה ההיברידית הוא 160 כוחות סוס, עם הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה צריכת הדלק עומד על 20 ק"מ לליטר. את הביצועים של הדגם סובארו אינה חשפה עד כה.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
מכונית ספורט הייבריד
דגם האימפרזה ההיברידית תוצע במרכב האצ'בק חמש דלתות בשלב ראשון וייתכן כי בהמשך תוצע הגרסה ההיברידית גם בגרסת הסדאן של האימפרזה. בשנים האחרונות, יצרניות הרכב כותבות שהמכוניות ההיברידיות הן ירוקות וחסכוניות. סובארו, דווקא בוחרת למתג את הדגם כמכונית ספורט הייבריד מה שבוודאי יעזור להגיע לנתח שוק גדול יותר במדינות השונות.
היפנים מובילים את תחום הנעה ההיברידית
סובארו נכנסת לתחום ההנעה ההיברידית באיחור מסוים לעומת המתחרות היפניות טויוטה והונדה.
טויוטה שחרטה על דגלה את מציאת ההנעה ההיברידית הנוחה והאיכותית ביותר היא המובילה בענף הרכב העולמי בתחום זה. גם
הונדה מייצרת כבר תקופה ארוכה דגמים היברידים שזוכים להצלחה מסביב לעולם ובעיקר ביפן וארצות הברית. לסובארו יש את הכלים להיות יצרנית רכב מובילה בתחום ההנעה ההיברידית.