השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

ביטוח נהג חדש

מלא פרטים וקבל הצעות
לביטוח רכב
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
ביטוח נהג חדש

 

על פי חוקי מדינת ישראל ותקנות משרד התחבורה, כל נהג המבקש לרכוש לעצמו פוליסת ביטוח רכב חייבים ליידע את חברת הביטוח על היותם נהגים חדשים. על פי הגדרת החוק, נהג חדש הוא נהג המחזיק ברישיון נהיגה במשך תקופה שאינה עולה על 24 חודשים. התקנה הזאת תקפה לכל סוגי ביטוח הרכב מביטוח חובה לרכב ועד הביטוחים הנלווים כמו ביטוח מקיף או ביטוח צד ג'.

מהו מחירה של פוליסת ביטוח נהג חדש?
מחירה של פוליסת ביטוח לנהג חדש הוא גבוה יותר מאשר מחירה של פוליסת ביטוח רגילה מכמה סיבות. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן בו מחשבות חברות הביטוח את הסיכון שהן לוקחות כאשר הן מבטחות נהגים חדשים. נהגים חדשים מטבע הדברים סובלים מחוסר ניסיון על הכביש, שיקול הדעת שלהם הוא לקוי ולכן יש סיכוי גדול יותר שיהיו מעורבים בתאונות דרכים. מה גם שנהגים חדשים רבים סובלים מתופעה הנקראת עודף ביטחון עצמי על ההגה, במיוחד נהגים שהם גם חדשים וגם צעירים, מה שהופך אותם לאוכלוסייה "מסוכנת" מבחינה ביטוחית.

מהן ההגבלות החלות על נהג חדש?
על פי החוק על נהג חדש חלים מספר הגבלות מסוימות כתנאי לנהיגה בטוחה ולתוקף פוליסת הביטוח. למשל, נהג חדש מחויב על פי חוק לתלות על השמשה האחורית שלט המציין כי הוא נהג חדש. בנוסף לכך, בשלושת החודשים הראשונים להוצאת רישיון הנהיגה, חייב מקבל הרישיון לנסוע ברכב כאשר הוא מלווה באדם מבוגר מעל גיל 24 המחזיק באותו סוג של רישיון נהיגה לפחות 5 שנים, או לחילופין אדם מבוגר בן 30 ומעלה המחזיק באותו סוג של רישיון לפחות שלוש שנים. הגבלה נוספת מגבילה את כמות הנוסעים ברכב שנהגו הוא נהג חדש ללא יותר משני נוסעים, אלא אם אחד הנוסעים עומד בקריטריונים של מלווה. אי עמידה באחד מן התנאים הללו מבטל את תוקפה של פוליסת הביטוח ומתירה את הנהג ונוסעי הרכב חשופים.

כיצד רוכשים ביטוח נהג חדש בזול?
נכון שמחירה של פוליסת ביטוח לנהג חדש היא יקרה בהרבה מפוליסת ביטוח רגילה, אולם גם כאן ניתן למצוא דרכים טובות למצוא מחירים מוזלים, שכן כל חברת ביטוח קובעת בעצמה את גובה הפרמיה של פוליסת הביטוח לנהג חדש שהיא מציעה ללקוחות. על ידי תהליך השוואת מחירים קצר ניתן למצוא הצעות לביטוח רכב אטרקטיביות במחירים מוזלים.
 
השאירו פרטים באתר וקבלו הצעות לביטוח נהג חדש בחינם עוד היום ובחרו בהצעה המשתלמת ביותר !!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר