השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

ביטוח מקיף

מלא פרטים וקבל הצעות
לביטוח רכב
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
ביטוח מקיף

מה זה ביטוח מקיף? ביטוח מקיף הוא ביטוח רכב המעניק פיצוי כספי למבוטח במידה ונגרם נזק לכלי הרכב שלו, או במידה והרכב המבוטח גורם נזק כלשהו לכלי רכב אחר. הביטוח המקיף נקרא כך משום שהוא מעניק את ההגנה הביטוחית המקיפה ביותר מכל פוליסות ביטוח הרכב הקיימות. הביטוח המקיף מעניק כיסוי במקרה של תאונה, גניבה שריפה, שיטפון ועוד מקרים נוספים כפי שהם מפורטים בתנאי הפוליסה.
 
מהם תעריפי הביטוח המקיף?
תעריפי פוליסת הביטוח המקיף נקבעים בעיקר על פי שווי הרכב המבוטח, ולפי עוד מספר גורמים נוספים הקשורים דווקא לנהג. למעשה מחירה של פוליסת הביטוח המקיף מגלם בתוכו את רמת הסיכון שחברת הביטוח לוקחת בבואה לבטח את הרכב. כלומר, ככל שהסיכוי שהנהג המבוטח יצטרך לממש את הפוליסה של מכל סיבה שהיא גבוה יותר, כך מחירה של פוליסת הביטוח יהיה גבוה יותר ולהיפך.
 
מהו גובה הפיצוי אותו ניתן לקבל בביטוח מקיף?
גובה הפיצוי אותו מקבל המבוטח מחברת הביטוח נקבע בדרך כלל לפי שיעור הנזק שנגרם לרכב אותו קובע שמאי רכב. במידה והנזק הנגרם לרכב עולה על 50% הרכב מוכרז כ"טוטאל לוס", כלומר אבדן מוחלט של ערכו של הרכב. במקרה הזה יקבל בעל הרכב המבוטח את מלוא שוויו של הרכב לפני הנזק הנגרם לו. גם במקרה של גניבה מוכרז הרכב כאבדן מוחלט ובעל הרכב המבוטח מקבל פיצוי בהתאם. בנוסף לכך, בפוליסת הביטוח המקיף ישנו סעיף הנקרא "השתתפות עצמית" אשר קובע כי על הנהג המבוטח להשתתף בסכום ראשוני מסך הוצאות הפיצוי. מטרתו של סעיף ההשתתפות העצמית היא למנוע תביעות שווא מחברת הביטוח או למנוע תביעות בעקבות נזקים קטנים שאינם מהווים נזק משמעותי לרכב, ואינם מחייבים את התערבותה של חברת הביטוח. סכום ההשתתפות העצמית הוא גמיש, וניתן להקטין או להגדיל אותו, אולם כל שינוי בסכום ההשתתפות העצמית גורר גם שינוי במחירה של פוליסת הביטוח.
 
למי מתאים ביטוח מקיף?
ביטוח מקיף לרכב הוא ביטוח אשר מתאים יותר לאנשים המחזיקים ברכבים יקרים, כאשר הביטוח מעניק בעיקר ראש שקט לבעל הרכב שיודע שבכל מקרה של נזק או גניבה, הנכס היקר שלו מבוטח, והוא צפוי לקבל פיצוי. ישנן פוליסות ביטוח מקיף המעניקות גם הגנה משפטית מפני תביעות נזיקין כלפי בעל הרכב הכוללות גם ייצוג משפטי לנהג המבוטח, ואפילו שירותים נלווים כמו רכב חלופי לתקופה מסוימת, שירותי גרירת רכב וביטוח נפרד לשמשות. ישנם אפילו חברות ביטוח שמציעות לקחת עבורך את הרכב לטסט השנתי תמורת סכום מסוים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר