ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פולקסווגן פולו

image volkswagen
מחיר משוער: החל מ 99,990
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13
יתרונות חסרונות
איכות בניה רעש
מרחב פנימי חווית נהיגה
שימושיות איבזור
פולקסווגן פולו
פולקסווגן פולו
פולקסווגן פולו
פולקסווגן פולו
פולקסווגן פולו
פולקסווגן פולו
Volkswagen Polo - הסופר מיני הנמכרת ביותר
פולקסווגן פולו, הסופר מיני המובילה מבית היוצר של קונצרן הרכב הגרמני, משווקת ברחבי העולם מאז שנת 1975 וזוכה להצלחה רבה ולאחוזי מכירות גבוהים במיוחד עם מכירות של למעלה מ-144 מליון יחידות לאורך השנים. מאז השקתה הראשונה הציגה החברה חמש דורות לדגם הפולו שכל אחד מהם מתקדם ומשופר יותר משני, הדור החמישי והאחרון הושק בשנת 2009 והוא חולק את אותה הפלטפורמה עם דגם האיביזה של סיאט והפאביה של סקודה המשתייכות גם הן לקבוצת פולקסווגן, עד מהרה זכה הוא השלל תארים נחשקים לרבות התואר "אוטו השנה באירופה לשנת 2010". בשנת 2013 הוצג הדור החמישי של דגם הפולו בגרסה מחודשת לאחר שעבר מתיחת פנים קלה אשר הדגישה את בגרותו, איכותו ורצינותו של הדגם ביחס לדגמים רבים בסגמנט. בשנת 2015 הושק דגם ה- GTI אשר נחשב לגרסה הספורטיבית של דגם הפולו, הכולל היצע מנועים אדיר מימדים ויכולות כביש גבוהות במיוחד. דגם הפולו משווק בעולם במספר מרכבים- האצ'בק, סאדן וסטיישן, הוא מאפשר בחירה בין מספר גדלים של יחידות מנועיות ותיבות הילוכים מתקדמות המספקות ביצועי כביש מהשורה הראשונה, כולל עיצוב חיצוני ופנימי צעיר ואופנתי, היצע אבזור עשיר ויעיל, ציונים גבוהים במבחני הבטיחות ותג מחיר אטרקטיבי במיוחד. 
 
יחידות מנועיות בנפחים משתנים ועוצמה מירבית
במסגרתה של מתיחת הפנים שנעשתה לדגם הפולו בשנת 2014 הוחלף מנוע ה-1.4 ליטר הוותיק אשר סיפק 85 כוח סוס וההיצע המנועי מבוסס כיום על מנוע ה-1.2 TSI בעל שתי אפשרויות הספק, הבסיסית בהספק של 90 כוח סוס והבכירה בהספק של 110 כוח סוס ומספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.8 שניות בלבד. גרסת ה1.2 ליטר הבכירה משווקת בשידוך לתיבת הילוכים DSG בלבד. גרסת הGTI הספורטיבית כוללת מנוע בנפח של 1.8 ליטר בנפח של 192 כוח סוס בשידוך לשני סוגים של תיבות הילוכים, הראשון תיבת BMT  ידנית והשנייה BMT DSG ידנית מתקדמת. במדינות אחרות ברחבי העולם משווק דגם הפולו במספר גדול הרבה יותר של יחידות מנועיות הכולל היצוע מנועים קטני נפח, היצע מנועי דיזל חסכוניים בעלי אחוזי פליטה נמוכים ומנועים בכירים בנפחים גדולים, אך אלה טרם הגיעו למחוזותינו. 
 
ביצועי כביש ונוחות הנסיעה בדגם הפולו
על אף שמרבית היחידות המנועיות בדגם הפולו החדש מציגות הספקי מנוע קטנים, המנוע לא מרגיש חולשה או עצלות כלשהי, לחיצה על דוושת הגז מספקת תחושה של כוח זמין וגמישות טובה במיוחד, תיבת ההילוכים מגיבה גם היא בנחישות רבה ומבצעת פעילות העברת הילוכים מתוזמנת ומדוייקת היטב. נסיעה עירונית מייצרת נוחות מירבית, המתלים עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר ופוסחים בקלילות על כל תחלואי הדרך שאינם מצליחים לחדור אל תוך תא הנוסעים. בעת מסיעה בכביש מהיר אשר עולה על 100 קמ"ש, המנוע מתייצב על 2,050 סל"ד ומתקבלת נסיעה שקטה ונעימה למדי, רעשי הרוח אינם חודרים והרכב מאיץ בצורה אופטימלית.
 
נתוני צריכת דלק ממוצעת אטרקטיביים
במסגרת מתיחת הפנים האחרונה ושדרוג המנועים, שופרה במידה משמעותית צריכת הדלק אשר בהתאם לנתוני היצרן עומדת על 18.8 ק"מ לליטר בדגם ה1.2 ליטר בנזין וכ-23.3 ק"מ לליטר בגרסת ה-GTI  הבכירה. בנסיעה אמיתית נתוני צריכת הדלק גובהים במידת מה אך עדיין נחשבים הם לחסכוניים במידה משמעותית רכבי סופר מיני מתחרים בקטגוריה. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות לתיבת ההילוכים המתוזמנת אשר יוצרת שילוב הילוכים מתוזמן ועקבי ללא מתיחה מיותרת של ההילוך ובכך נוצרת צריכת דלק מופחתת משמעותית.
 
עיצוב חיצוני קלאסי ושמרני
עיצובו של דגם הפולו נחשב לבסיסי ושמרני במיוחד, הוא אינו מתיימר לנקר עיניים או לשבור מוסכמות מוכרות, הוא כולל עיצוב מיני בסיסי אליו הוכנסו פרמטרים מתקדמים שונים במסגרת מתיחת הפנים האחרונה שהפכו אותו למודרני ועדכני יותר ובכללם יחידות תאורה מאשימות המשלבות נורות לד, גריל גדול בקדמת הרכב אשר תחום במסגרת כרום ופגושים אחוריים אשר יוצרים מראה תלת מיימדי ארוך מהרגיל. בצדדיו של דגם ה - פולקסווגן פולו מתוחים פסי רוחב ארוכים אשר מעניקים לו אוריינטציה ספורטיבית מסויימת ותחושת צעירות שהיתה חסרה לו כל כך בדורות הקודמים.
 
תא נוסעים מעוצב ופרקטי ביותר
גם בעיצובו של תא הנוסעים אין לצפות מדגם הפולו להפתעות מיוחדות מנקרות עיניים, העיצוב הוא עיצוב שימושי ופרקטי ביותר אשר כולל לוח מכוונים ברור ונוח לשימוש, לצד מסך מגע בגודל של 6.5 אינץ' המוצע כאופציה ומאפשר שליטה נוחה בפרמטרים רבים של הרכב, מתגי בקרת אקלים בסיסים ופתחי איוורור מרשימים המשתלבים היטב עם המראה הכללי של הדשבורד הקדמי. מושבי הרכב קשיחים במידת מה, אך עדין נחשבים לנוחים, המושב האחורי מצומצם אך נוח ומאפשר ישיבה סבירה למדי גם לשני מבוגרים הנדרשים למרווח ברכיים הגיוני. תא המטען כולל נפח של 280 ליטר בלבד, אך מאפשר אחסון של ציוד בצורה סבירה הודות לפתרונות האחסון האפקטיבים הקיימים בו.
 
אבזור איכותי ורמות גימור מתקדמות
דגם הפולו מוצע לשיווק בשתי רמות גימור הכוללות את גרסת הטרנדליין ואת הקומפורטליין האטרקטיביות אשר הופכות את חווית הנסיעה לאיכותית ובלתי נשכחת. כסטנדרט משווקת הפולו עם מערכת שמע מקורית מתקדמת, מראות חשמליות עם טכנולוגיה ייחודית להפשרת אדים, דיבורית בלוטוס בעלת שליטה מלאה מגלגל ההגה, מערכת מולטימדיה בעלת 6 רמקולים ייחודיים, מסך מגע 5 אינץ', ציפוי עור לידית ההילוכים וגלגל ההגה ועוד. רמות האבזור האופציונליות כוללות אבזור נוסף מוצעות במחיר אטרקטיבי במיוחד אשר והופכות את דגם הפולו לאופציה אטרקטיבית במיוחד.
 
בטיחות ברמה גבוה
בדומה לכלל רכבי פולקסווגן גם דגם הפולו נחשב לרכב בטוח לנסיעה, הוא משווק עם שורה ארוכה של אביזרים ייעודים שתפקידם להעלות ולשפר את רמת הבטיחות ובכללם מערכת בקרת יציבות, מערכת בקרת משיכה מתוחכמת, דפרינציאל אלקטרוני שנועד להעברת כוח מווסת אל גלגלי הרכב הקדמיים, מערכת סיוע לבלימה, מערך מתקדם של כריות אויר ומתג ייעודי לביטולם בצידי הנוסע, מערכת בקרת שיוט אקטיבית עם בלימה אוטומטית בשעת חירום כאופציה ועוד. בנוסף עמד דגם הפולו מבחחני הריסוק המחמירים על פי התקן האירופאי של EuroNCAP אשר זיכה אותו בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות.
 
למי מתאים דגם הפולו?
בנוסף לשלל יתרונותיו המוחשיים של דגם הפולו, הוא משווק עם תג מחיר אטרקטיבי אשר מתחיל מ89,900 ₪ לגם הבסיס ועד ל154,900 לדגם הפולו GTI הספורטיבית המאובזר ביותר, מדובר בתג מחיר אטרקטיבי אשר הופך אותה לאופציה טובה בהחלט בהשוואה לכלל המתחרות שלה אשר משווקת עם רמת אבזור נמוכה יותר ותג מחיר גבוה במרבית המקרים. קהל היעד האוטימלי בעבר דגם הפולו הינו קהל יעד מגוון אשר מתחיל מצעירים המחפשים אחר רכב קטן מימדים המספק ביצועי כביש יפים, דרך משפחות קטנות המחפשות אחר רכב חסכוני ובטיחותי המספק מקום רב לאחסון ועד למבוגרים המעוניינים ברכב אמין ונוח לשימוש, שכן דגם הפולו עונה על כלל הצרכים והדרישות הללו ונחשב לאופציה עדיפה וטובה בכלל הפונקציות בהשוואה לתחרות רבות לרבות דגמי הסיאט איביזה, סיטאורן C1, אודי A1 ועוד.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פולקסווגן פולו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
לאון
שלום לכולם קניתי פולו חדשה לפני חצי שנה .אני מאוד מרוצה מהרכב חסכוני מאוד 1/16 ממוצה .רכב נוח ומפנק ...   [המשך..]
שלמה שלמה
שלום לכולם .אני קניתי את פולקסווגן פולו במבצע של פולקסווגן לפני שנה בערך. בחצי השנה הראשונה הכל היה בסדר אך לאחר מכן החל ...   [המשך..]
הגדרות נגישות