בימים אלה שומר המותג
פולקסווגן על פלח שוק עצום של 10% מכלל הייצור בענף הרכב העולמי ומוביל את המכירות בשוק האירופאי. היבואן המקומי צ'מפיון מוטורס עושה לאחרונה מאמצים רבים וכן משקיע המון כסף כדי לשדרג את אולמות התצוגה ואת השירות, כדי לנסות וליישר קו עם הסטנדרט האירופאי שמציעה היצרנית הגרמנית. תחת כנפיה הגדולות של פולקסווגן ישנם חברות בת כמו סקודה הצ'כית וסיאט הספרדית.
כבר לא מכונית העם
פולקסווגן הגרמניה אולי קמה על אג'נדה של מכונית העם , אבל בשנים האחרונות צצו להם דגמים יוקרתיים זוללי דלק ומנקרי עיניים שכולם מתבססים על אותו סטנדרט איכותי בשילוב של טכנולוגיה מתקדמת. בעצם היצע הדגמים שמציעה החברה הוא גדול מאוד. החל מרכבים קטנים וקומפקטיים, דרך טוארג שמציג יכולות מעולות גם בכביש וגם בשטח ועד למסחריות במגוון גדלים .
טוארג פולקסווגן
דגמים ומנועים
דגמים לא חסר, יש לנו את הפולו שהיא הקטנה והדומיננטית . גולף וגולף פלוס המשפחתיות העממיות. ג'טה , פאסאט , שירוקו , טוראן, CC , טיגואן , טוארג ואת הטנדר פיק-אפ החדש "אמארוק". פולקסווגן מתפארת במנועים החדשים עם טכנולוגיית הTSI – שלה שמפיקים עוצמה רבה עם חסכון יחסי של דלק. עוד רכיב חדש ביצרנית הגרמנייה הוא הDSG- תיבת ההילוכים המהפכנית של החברה שמגיעה בגרסאות של 6-7 הילוכים ומפתיעה רבים בנסיעה חלקה להפליא בזכות מצמד כפול שדואג להעברת הילוכים שקטה וחלקה.
פולו פולקסווגן
שירות ומכירות
צ'מפיון מוטורס מתגאה בכ-45 אולמות תצוגה פעילים הפזורים בכל רחבי הארץ, חלקם בבעלות החברה וחלקם סוכניות משנה. לא פחות מ46 מרכזי שירות המעניקים שירות לכלל דגמי החברה. בין השנים 2011-2012 חלה ירידה במכירות החברה בארץ ובעולם עקב חוסר בחידושים גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת הטכנולוגיה. שנת 2013 עדיין לא הסתיימה אך הסטטיסטיקות מראות שישנם חדשות טובות בעניין המכירות, עקב חידושים רבים , דגמים חדשים וטכנולוגיות מפתיעות – חלה התעוררות בכמות המסירות של החברה.