ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיטרואן C1

image citroen
מחיר משוער: החל מ 66,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 23.2
יתרונות חסרונות
עלויות תפעול רועשת
חווית נהיגה איכות בניה
מנוע
סיטרואן C1
סיטרואן C1
סיטרואן C1
סיטרואן C1
סיטרואן C1
סיטרואן C1
סיטרואן C1 - מיני קטנה ומפתיעה
המיני העירונית המחודשת מבית היוצר של יצרנית הרכב סיטרואן ה-C1, אשר זכתה בשנת 2014 לדור שני ססגוני וחסכוני, נחשבת לאחות התאומה של דגמי הפיג'ו 108 והטויוטה אייגו, שכן כל השלוש מיוצרות בפס יצור אחיד בצ'כיה. הדור השני של דגם ה- C1רושם לזכותו שורה של שינויים ושיפורים מרשימים לרבות עדכון עיצובי, חיצוני ופנימי אשר הפך אותו לרכב חצוף, צעיר ונעים לעין המשווק בקשת רחבה של צבעים ייחודיים ואף בגרסת  Airscape מרשימה בעלת גג נפתח, היצע מתקדם של יחידות מנועיות המספקות כוחות סוס נאים, נתוני צריכת דלק חסכוניים ביותר ותג מחיר אטרקטיבי וכדאי שהופך אותו לאחד הרכבים הטובים והכדאיים בקטגוריה. דגם ה- C1אשר מיועד ל4 נוסעים נחשב לרכב מושלם לנסיעה עירונית, מאפשר יכולות תמרון גבוהות בין רחובות העיר הצרים. 
 
מנוע איכותי ומכאניקה מתקדמת
דגם ה- C1משווק בישראל עם יחידה מנועית אחת בלבד בת 1.0 ליטר עם שלושה צילינדרים המספק 69 כוח סוס ו9.7 קמ"ג המתקבלים כבר ב-4,800 סל"ד שיוצרה על ידי יצרנית הרכב טויוטה. היחידה המנועית משודכת לתיבת 5 הילוכים ידנית או רובוטית. יחידה מנועית זו נחשבת לשיפור משמעותי מהיחידה שווקה עם הדור הקודם שהציגה נפח מנוע גדול יותר אך כוח הסוס היה נמוך יותר ובהתאם גם ביצועי הכביש. במדינות רבות ברחבי העולם משווק דגם ה- C1 עם יחידה מנועית נוספת בת 1.2 ליטר המספק כ-82 כוח סוס ומשודכת לתיבת 5 הילוכים כמוכר בדגם הבסיסי, אך גרסה זו טרם הגיעה למחוזותינו.
 
איכות נסיעה טובה ונוחה
יחידת הכוח בדגם ה- C1 חובבת סל"ד גבוה ומספקת תחושת בטחון מלאה גם אם לא דוחקים אותה עד הסוף ללא רעידות או ויברציות מיותרות, בידוד הרעשים שופר במידה ניכרת ביחס לדור הקודם והמנוע התגלה כמנוע מנומס ורגוע בביצועיו. על אף מימדיה הקטנים של דגם ה- C1, מסוגלת היא לספק איכות נהיגה ברמה גבוה גם בעת נסיעה בינעירונית ומציגה יכולות שיוט נאים המתקבלים בכ-100 קמ"ש. המתלים בדגם ה-- C1 מכויילים על הצד הרך שלהם משככים בצורה טובה למדי את פגעי הדרך וזעזועי הכביש, ובשילוב עם ההגה החשמלי אשר מאפשר לבצע חניות צפופות בצורה פשוטה, מתקבל רכב עירוני מושלם. המושב של הנהג מרווח ונוח במיוחד, מציע תמיכה מלאה לגב וזוית נוחה למדי באופן המאפשר ראות ברדיוס טוב ובטיחותי.
 
צריכת דלק חסכונית ביותר
אחד הייתרונות הבולטים ביותר בהם מחזיק דגם ה- C1 הוא תצרוכת הדלק הנמוכה ביותר אשר עומדת על 24.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים ובעת נסיעה בפועל עומדת על כ-20.8 ק"מ לליטר בממוצע שהם למעלה מ-300 ק"מ. נתונים אלה הם ללא ספק נתוני צריכת דלק מדהימים אשר ממצבים את דגם ה- C1 כאחד הרכבים החסכוניים ביותר בקטגוריית רכבי המיני ואף בעולם הרכב בכללותו, בעיקר לכשמדובר על רכב ללא הנעת כלאיים. נתוני צריכת דלק אטרקטיבים אלה מתקבלים הודות למשקלו העצמי הנמוך של הרכב בשילוב עם עבודתה היעילה של תיבת ההילוכים המתוזמנת אשר יוצרת שילוב הילוכים מותאם לצריכה מינימלית של אנרגיה ודלק.
 
עיצוב חיצוני קומפקטי ומרשים
הדור הראשון של דגם ה- C1 נחשב לקומפקטי ונאה למדי, במסגרת עדכון הנראות של הדור השני שמרו בסיטרואן על הנראות הכללית ויצרו רכב חמוד מאוד בעל דמיון רב לאחיותיה הגדולות יותר לדוגמת דגמי הקקטוס ובפיקסו. בקדמת הרכב מצויים פנסים עגולים גדולי מימדים הנראים במידת מה כאילו הם מטפסים אל עבר מכסה המנוע ומציגים תאורת יום מרשימה למדי, במרכז הרכב ממוקמת סבכה קדמית גדולה, בצידי הרכב מתוכים פסי רוחב עמוקים המעניקה לו מראה ספורטיבי במידת מה ובחלקו האחורי המעוצב בצורה סולידית למדי, מצויים יחידות תאורה גדולות בעלות עיצוב מלבני משוקע ומעניין. דגם ה- C1 משווק גם בגרסת Airscape הייחודית בעלת גג השמש הנפתח אשר הופך אותו לרכב המושלם לצעירים.

תא נוסעים פרקטי ונוח
בכל הנוגע לעיצוב תא הנוסעים בדגם ה- C1 נעשתה קפיצת מדרגה משמעותית, מרכב צפוף וחסר נוחות וחן הפך תא הנוסעים למתקדם ומשודרג בכל הנוגע לאיכות החומרים, מרחב הפנים והמערכות המותקנות בו. קונסולת הנהג כוללת מערך שעוני דרך מתקדם ומרשים לעין, במרכזה ממוקם מסך מגע גדול ונעים לעין המאפשר שליטה מלאה בפונקציות הרכב השונות לרבות במערכת השמע ודיבורית הבלוטוס ותא הכפפות הגדול מאפשר אחסון של מסמכים וציוד רב. דיפוני הדלתות מכוסים בבד מרשים המרגיש איכותי ויוקרתי במיוחד המתכתבים היטב עם כיסויי המושבים אשר מעוצבים בססגוניות צעירה. מושבי הרכב הקדמיים מרווחים ביותר, נותנים הרגשת עומק שאינה אופיינית לרכבים אחרים המשתייכים לקטגוריה, הספסל האחורי מותאם לשני נוסעים ונחשב, גם הוא למרווח, בהשוואה לרכבי מיני ובהתייחס לגודלו הכללי של הרכב. תא המטען קטן במיוחד מציע 196 ליטר בלבד.

רמת אבזור גבוהה מהמקובל
דגם ה- C1 נחשב למאובזר בצורה עשירה מאוד ביחס למקובל בקטגוריה, מרבית האבזור מגיע כסטנדרט וכולל, בין היתר, חבילת מולטימדיה מתקדמת הכוללת מערכת שמע מקורית עם אפשרות  לשליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס מובנית עם אפשרות לחבר את תצוגת הסמרטפון למסך המולטימדה גדול בן 7 אינץ', חיבורי אודיו לרבות חיבור USB,  מערכת עזר לזינוק בעלייה ועוד שלל תוספות אשר נחשבות לחריגות בקטגורית המיני שרכביה ידועים בהיותם דלים בתוספות. יש לציין כי ישנם מספר אלמנטים שהיה מצופה שיהיו נוכחים סיטרואן C1  והעדרם מעורר תהייה ובעיקרם מערכת בקרת אקלים, חישוקים קלים וחלונות אחוריים חשמליים.

בטיחות כערך מוביל
דגם ה- C1נחשב לרכב בטיחותי במיוחד ביחס לרכבים המשתייכים לקטגוריה שכן הוא זכה לציון גבוה של 4 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNCAP וכמו כן לציון של 80% במבחן השמירה על מבוגרים וילדים. בנוסף מאובזר דגם ה-C1 בשלל תוספות יעודיות שתפקידם לשפר ולהעלות את רמת הבטיחות ובכללם מערך מתקדם בן 6 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולם בעת הצורך, מערות עזר לבלימת חירום לרבות ABS ו-EBD, חיישני לחץ אויר בגלגלים המתריעים על כל ירידה בלחץ הגלגלים ועוד שלל תוספות המשפרות את בטיחות הנסיעה.

למי מיועד דגם ה- C1
דגם ה- C1 אשר מציג ניצול מרבי של החלל הקטן שלו, המתהדר ביחידה מנועית מפתיעה ומרשימה בביצועיה, כולל רשימת אבזור מהודרת שהופכת אותו לרכב חוויתי למשתמש ובעיקר משווק בתג מחיר אטרקטיבי אשר מתחיל מ-59,400 לגרסה הידנית ברמת האבזור הבסיסית ועד ל-77,400 לגרסה האוטומטית בעלת הגג הנפתח Airscape, ובכך הוא נחשב למותאם במיוחד לקהל היעד הצעיר המחפש אחר רכב עירוני במסוגל לבצע ביצועי כביש טובים תוך שמירה על יכולות בינעירוניות בלתי מבוטלות וחסכוניות מקסימלית בצריכת הדלק. קהלי יעד אפשריים מתיחסים גם אל פנסיונרים המחפשים אחר רכב קטן מימדים ונוח לתפעול או למשפחות קטנות שאינן נדרשות למקום רב לאחסון. מבין מתחרותיה לקטגוריה לרבות דגמי הקיה פקנטו, שברולט ספארק, סיאט מי ואף אחיותיה התאומות- הפיג'ו 108 והסקודה סיטיגו, נחשב דגם ה C1 לאופציה איכותית וטובה במיוחד.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיטרואן C1, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אלון
אין ספק שזהו הרכב הכי יפה בקטגוריה של המיני! Aהבעיה היחידה והיא הבעיה של כל רכבי המיני היא הגודל... גם ברכב זה צפו ...   [המשך..]
שיר
רכב נחמד ביותר! כמו ווספה עם גג! גמיש, קטן, חונה בכל מקום, ולא לוקח דלק!! ...   [המשך..]
הגדרות נגישות