לפני 48 שנים סיטרואן השיקה רכב קבריולט ספורטיבי במיוחד (ביחס לתקופה) הנקרא מהארי. כעת, לאחר 48 שנים, המהארי עושה קאמבק מגניב במיוחד ומגיעה עם הנעה חשמלית. אמנם לא מדובר בדגם הקונספט של הסיטרואן קקטוס M שהוצג בתערוכת פרנקפורט, או ברכב שכל כולו הוא המצאה של המאה ה- 21, אך סיטרואן בהחלט הצליחה לשכפל, לחדש ולשדרג את המהארי המיתולוגית. אגב הדגם החדש והחשמלי של המהארי נקרא כעת E-Mehari.
כך נראתה המהארי של שנות השישים- שבעים
סיטרואן אי-מהארי היא למעשה תוצר של שיתוף פעולה בין יצרנית המכוניות הצרפתיות 'סיטרואן' לבין חברת 'בולורה', שהיא חברת השקעות ואחזקות צרפתית. בעבר, סיטרואן ייצרה עבור החברה את ה'בלו- סאמר' החשמלית, שהיא הייתה למעשה מכונית חשמלית שעוצבה בהשארת המהארי המיתולוגית. חשוב לציין כי למרות האנלוגיות לאי מהארי החדשה, לא מדובר באותו דגם.
סיטרואן אי-מהארי, כמו אחותה המקומית, הבלו-סאמר, היא לא מכונית לרכישה על ידי צרכנים פרטיים, אלא היא מכונית ייעודית להשכרה ביעדים תיירותיים בעיקר בריוויירה בדרום צרפת. המהארי האלקטרונית מציעה מקום לארבעה נוסעים, כאשר גודל עומד על 370 ס"מ אורך, 170 ס"מ רוחב ותא מטען בנפח 200 ליטר ו- 800 ליטר בקיפול המושבים.
ברצפת הרכב מותקנת סוללת ליתיום-מטאל-פולימר (LMP) בקיבולת של 30 קילו-וואט, המספקת למנוע הקדמי הספק מרבי של 68 כוחות סוס. על פי סיטרואן טווח הנסיעה של הדגם עומד על 200 ק"מ בנסיעה עירונית וטווח של 100 ק"מ בנסיעה בינעירונית, כאשר המהירות המקסימלית עומדת על 110 קמ"ש. מלבד זאת, זמן הטעינה של הסוללה משקע 16A עומד על 8 שעות, כאשר בטעינה משקע 10A נאלץ להמתין 13 שעות.