ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיד

image KIA
מחיר משוער: החל מ 129,900
שנות אחריות: 7 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 16.1
יתרונות חסרונות
מרחב פנימי רעש
שימושיות עיצוב חיצוני
איכות חומרים חווית נהיגה
 סיד
 סיד
 סיד
 סיד
 סיד
קיה סיד
קיה סיד - משפחתית קומפקטית נוחה ושימושית
הנציגה האיכותית של יצרנית הרכב קיה בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות היא הסיד המתפתחת אשר הושקה לראשונה בשנת 2006 וזכתה לדור שני ומחודש בשנת 2012.  דגם הסיד נחשב לתאום האיכותי של דגם ה-i30 מבית יונדאי אשר דומה לו עד מאוד במראה הכללי ובפרופורציות המוצעות. דגם הסיד מציע תא נוסעים נוח ואיכותי למדי אשר כולל מרווח פנימי אדיר, היצע מנועים עשיר המשלב מנועי בנזין ומנועי דיזל בנפחים משתנים ובתיבות הילוכים מגוונות, רמות גימור מתקדמות ומפנקות ביותר וסוגים שונים של מרכבים ובכללם מרכב סטיישן שימושי ביותר ומרכב סדאן איכותי. דגם הסיד נחשב לתשובה הראויה והאולטימטיבית ביותר מפי קיה לדגמים מובילים דוגמת ההונדה סיויק, סקודה רומסטאר, פולקסווגן גולף, מאזדה 3, אופל אסטרה ועוד רכבים איכותיים ביותר. בשנת 2016 זכה דגם הסיד לשורה של דגמים חדשים ובכללם עדכון מנועים, עיצובים חיצוניים מעודכנים, תא נוסעים מרווח ומשודרג בתוספות מפנקות, אבזור בטיחותי מרשים ושיפור ניכר באיכות ונוחות הנסיעה.
 
היצע מנועים חזק ומגוון ביותר
במסגרת העדכון האחרון שהציגה קיה בדגם הסיד הוצגו שורה של מנועי 1.0 ליטר טורבו בעל שלושה צילנדרים T-GDI החדשים מבית היוצר של קיה. יחידה מנועית זו מוצעת בתקן יורו 6 וכוללת שתי גרסאות הספק מתקדמות האחת של 100 כוח סוס עם הספק מרבי של 17.5 קמ"ג והגרסה הגדולה יותר בהספק שך 120 כוח סוס עם מומנט זהה, שתי גרסאות הספק אלה מצויות בטווח שבין 1,500-4,000 סל"ד ומשודכות לתיבת 6 הילוכים ידנית או לחילופין לתיבת 7 הילוכים בעלת מצמד DST כפול. יחידות המנוע הגדולות יותר כוללות את היצע המנועים הבסיסים של דגם הסיד ובכללם מנוע MPI בנפח של 1.4 ליטר ואת דגם ה1.6 ליטר CDRI בהספק משופר של 136 כוח סוס המספקים מומנט מרבי של 29.0 קמ"ג.
 
איכות נסיעה מתקדמת ונאה במיוחד
נסיעת כביש בדגם קיה סיד נחשבת לטיפוסית ואופיינית לדגמים רבים המשתייכים לסגמנט, הוא מציע כושר תאוצה סביר ביותר שעומד על 11.7 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. כלל תיבות ההילוכים המוצעות עם דגם הסיד נחשבות לצייתניות באופן המשתף פעולה בצורה נאה עם המנוע, כיול המתלים טוב ביותר בתנאי הדרך השונים ויכולות בידוד הרעשים אל תוך תא הנוסעים גבוהות ביותר ומונעות מיושבי הרכב את רעשי החוץ והמנוע, גם כאשר מדובר בגרסאות דיזל רעשניות יותר. הדגמים החדשים שהוצגו בשנת 2016 הציגו שיפור משמעותי באחיזת הכביש, זוויות הגלגול מתונות למדי נחשבות למתונות בצורה טובה בעיקר בזכות השילדה האיכותית אשר מעבירה מידע רב לנהג ולמתלים.
 
נתוני צריכת דלק משופרים ומתקדמים
משקלו האטרקטיבי של דגם הסיד אשר נמוך מ-1400 ק"ג בצירוף ליחידות ההנעה המתקדמות ותיבות ההילוכים המתוזמנת להעברת הילוכים תקינה ללא משיכת ההילוך באופן אשר יוצר צריכה נמוכה של דלק בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה. בהתאם למבחני נסיעה רבים שנערכו לדגם הסיד עומדת צריכת הדלק הממוצעת על כ-14.7 ק"מ לליטר בעת נסיעה בכבישים עירוניים ואילו גרסאות הדיזל צורכות אחוזי צריכת דלק נמוכים יותר אשר עומדים על כ-15 ק"מ לליטר לערך בנסיעה ממוצעת רגועה- פער מינורי בלבד בהשוואה לנתוני צריכת הדלק בגרסאות הבנזין. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה הופכים את דגם הסיד לאופציה חסכונית וכדאית במיוחד בהשוואה למשפחתיות רבות.
 
עיצוב חיצוני קלאסי ונאה ביותר
במבט ראשוני על דגם הסיד ניכר כי מדובר ברכב קלאסי מאוד ונעים לעין, במסגרת העדכונים האחרונים שהוכנסו בדגמי 2016 התווספו אלמנטים מודרניים המקנים לרכב קריצה ספורטיבית ונאה עוד יותר. קדמת הרכב התהדרה הגריל "אף נמר" מרשים ביותר אשר מעוצב בצורה צרה ומתוחם במסגרת כרום בולטת ומרשימה, צידי הרכב מתאפיינים באלמנטים ספורטיבים ונשכנים הכוללים אחוריים בולטים ובתי גלגלים תפוחים במידת מה המעניקים לרכב מראה נאה ומעניין ביותר. יחידות התאורה שהוכנסו בקדמת הרכב ובחלקו האחורי נחשבות למתקדמות ומבוססות על טכנולוגיית לד איכותית ומשתלבות היטב עם בתי הגלגלים המתקדמים המרשימים ביותר.
 
תא נוסעים מעוצב וייחודי
כבר מרגע הכניסה אל תוך תא נוסעים של דגם הסיד ניכר כי עיקר הדגש בעת עיצובו הושקע על תחום השימושיות והפרקטיות והכל תוך שמירה על הנדסת אנוש ברמה גבוה ומראה קלאסי ומלבב למדי. המרווח של תא הנוסעים גדול ביותר, הנוסעים בקדמת הרכב זוכים למקום רב לרגליים ולראש וכך גם הנוסעים במושב האחורי שיוכלו להתרווח בקלות רבה עם מרווח ברכיים טוב למדי שאינו מספק תחושת צפיפות מיותרת. המושבים נוחים במידה הנכונה ובכל רחבי תא הנוסעים פזורים תאי אחסון שימושיים אשר נחשבים למעולים ונוחים ביותר. חלקו הקדמי של תא הנוסעים כולל קונסולת נהג גדולה ומסודרת ביותר ובכלל זה לוח מחוונים מוסדר ונוח לשימוש, מערכת שמע בעלת כפתורים מוסדרים היטב וסביבת נהג פרקטית למדי. תא המטען של דגם הסיד גדול ביותר, כולל מספר תאי אחסון שימושיים נסתרים ברצפת תא המטען ונפח של 380 ליטר וניתן להגדלה משמעותית על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית עד לנפח כולל של 1318 ליטר.  
 
רמות גימור מובילות לחווית נסיעה איכותית
קיה סיד משווק בארץ בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית קרויה LX ואילו רמת הגימור המתקדמת יותר קרויה EX. הרמה הבסיסית מציגה רשימה ארוכה של ציוד ואבזור נלווה אשר כוללת מערכת שמע רדיו דיסק MP3 מובנת בעלת שליטה מלאה מגלגל ההגה, שקעי USB ו-AUX, מערך בן 6 רמקולים, חישוקי פלדה בקוטר של 16 אינץ' ועוד. רמת האבזור המתקדמת יותר כוללת בנוסף למוצע בחבילה הבסיסית, מערכת בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, מראות צד המתקפלות חשמלית, דיבורית בלוטוס, גלגל הגה בריפודי עור, מערכת Flex Steer אשר מאפשרת בחירה בין 3 מצבי היגוי- ספורט, נורמל וקומפורט ועוד שלל תוספות ואביזרים מיוחדים אשר הופכים את חווית הנסיעה לבלתי נשכחת.
 
בטיחות רבה לכל המשפחה
דגם הסיד נחשב לרכב משפחתי בטיחותי ביותר, הוא זכה לציון הגבוה של חמישה כוכבי בטיחות בהתאם למבחני הריסוק המחמירים של ארגון ENCAP האירופאי ולציונים גבוהים בקטגוריות השונות. בנוסף נחשב דגם הסיד למאובזר ביותר בציוד בטיחותי אשר כולל מערך עשיר בן 6 כריות אויר מרשימות עם אופציה לניטרול פעולתם בעת הצורך, מערכת בקרת יציבות מתקדמת, עיגוני איזופיקס להתקנה נוחה ובטוחה של כסאות הילדים, מערכות ABS וESp ועוד שלל מערכות בטיחות מיוחדות אשר הופכות אותו לדגם בטיחותי למדי.
 
רכב איכותי לכל המשפחה
דגם הסיד הוא אינו רכב קיצוני בעיצובו או ביכולותיו המאכניות, הוא מציג עיצוב מרשים אך סולידי ומנועים איכותיים ביותר אך הם אינם גדולי נפחים בצורה ייחודית. דגם הסיד נחשב לרכב מצוייין אשר פונה לקהלי יעד מגוונים וביתר זאת משפחות הנדרשות לרכב איכותי, בטיחותי ומרווח, כמו גם לציבור הנהגים המבוגר המחפש אחר רכב יציב ונוח לנסיעה ותפעול ואף לנהגים צעירים אשר אינם מעוניינים להתפשר על רכב המספק ביצועי כביש טובים. הבחירה בדגם הסיד מבטיחה רכב איכותי לשנים רבות של נסיעה אמינה וטובה תוך חיסכון מקסימאלי בצריכת הדלק ובעלויות התחזוקה השוטפות.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיד, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
שירן
מאוד התרשמתי מהנוחות והמרחב הפנימי של חללהרכב. מעולה לטיולים משפחתיים,Aויש המון מקום בתא מטען. המחיר לא הכי זול, א ...   [המשך..]
אוהד
קניתי את דגם Creed לאחר המלצה של חבר.Aהרכב נוח ושימושי, תא מטען גדול, מתאים לצרכים של המשפחה.Aמומלץ בחום. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות