ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיטרואן C3 פיקאסו

image citroen
מחיר משוער: החל מ 101,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.6
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני חווית נהיגה
מרחב פנימי תא מטען
נוחות
סיטרואן C3 פיקאסו
סיטרואן C3 פיקאסו
סיטרואן C3 פיקאסו
סיטרואן C3 פיקאסו
סיטרואן C3 פיקאסו
סיטרואן C3 פיקאסו
סיטרואן c3 פיקסו- המיניוואן המשפחתית המושלמת
מה קורה כאשר משלבים רכב משפחתי עם וואן גדול מימדים? מתקבלת הכלאה בעלת מאפיינים ייחודיים, הc3 פיקסו של סיטרואן היא הדוגמא הטובה ביותר למיקרווואן המובילה בעלת העיצוב המוצלח, מרחב הפנים הגדול במיוחד וההיצע המנועי האיכותי והחסכוני למדי. סיטרואן C3 פיקסו הוצגה לראשונה בשנת 2008 בתערכות הרכבים השנתית בפריז והגיעה לכבישי ישראל בשלהי שנת 2010, מאז ועד היום זכתה היא למספר דורות משודרגים ומתקדמים שמיצבו אותה במקום גבוה בקטגוריה אליה היא משתייכת. דגם ה- C3 פיקסו מתבסס על הפלטפורמה המוצלחת של אחיו הקטן, דגם ה C3 המשתייך לקטגוריית הסופר מיני, אך נבדל ממנו בפרמטרים רבים לרבות אורכו שכן לזכותו 14 ס"מ נוספים, עיצובו "קופסתי" ורבוע יותר וכמו כן מציע הוא אופציות מודולריות רבות יותר אשר יוצרות מכונית שימושית ומרווחת למדי המאפשרת ישיבה נוחה של משפחה ממוצעת שלמה בנוסף לאפשרות ממשית לאחסון של ציוד רב. 
 
מנוע איכותי לנסיעה משפחתית מושלמת
דגם סיטרואן c3 פיקסו משווק בישראל עם שתי גרסאות מנוע בינוניות בגודלן המספקות שתיהן יכולות נעימות לנסיעה, האצות סבירות למדי בהשוואה למתחרות לקטגוריה וכוחות סוס נכבדים. הגרסה הבסיסית כוללת מנוע בנפח של 1.4 ליטר בעל הנעה קדמית והספק מיירבי של 95 כוח סוס המתקבלים ב-6,000 סל"ד. יחידת המנוע הבסיסית משווקת עם תיבת חמישה הילוכים ידנית בלבד, דבר המהווה חיסרון במידת מה אך מאפשר להגיע לביצועי כביש יפים ובכללם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12 שניות בלבד, נתון אשר נחשב לאיכותי ביותר בקרב מכוניות בסדר גודל זה. יחידת המנוע הגדולה יותר כוללת מנוע בנפח של 1.6 ליטר בעל טכנולוגיית הנעה קדמית עם הספק מירבי של 120 כוח סוס המתקבלים כבר ב-600 סל"ד. יחידה מנועית זו משודת לתיבת הילוכים ידנית או לתיבת שישה הילוכים רובוטית. בנוסף משווקת סיטרואן את דגם ה-C3  פיקסו  עם יחידת מנוע נוספת מסוג דיזל בטכונולוגיית HDI בעלת נפח של 1.6 ליטר גם היא המספקת 92 כוח סוס המתקבלים כבר ב-4,000 סל"ד. יחידת הדיזל משווקת גם היא עם תיבת הילוכים ידנית או רובוטית לבחירת הרוכש ומספקת כושר האצה נראה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-13 שניות בלבד. 
 
איכות נסיעה נעימה 
כבר מרגע התנעתו של דגם ה-c3  פיקסו ניכרת איכותו הרבה, שדה הראיה של הנהג מצויין, הוא גבוה ומשקיף בצורה האופטימלית על הנעשה בכביש, האוירה הפנימית ברכב מזכירה במידה מסויימת רכב עבודה מרווח אך אינה חפה מאלמנטים של רכב פרימיום, שילוב שתורם מאוד להנעה מהנסיעה. תיבת ההילוכים הידנית עושה את עבודה בצורה  מעט נוקשה, שילוב יחסי העברה לעיתים אינו עובר בצורה חלקה, אך אין הדבר פוגם בחוויה הכללית הטובה. בעת נסיעה דגם ה-C3  פיקסו  תוקף בצורה אקוטית כל פיתול ומהמורה, אחיזת הכביש איכותית ביותר מעניקה לנהג תחושת יציבות חיונית, תנודות השלדה מתונות למדי דבר אשר נחשב לנדיר למכוניות מסדר גודל שכזה וכמו כן כל מהלכי העברת המשקל אינם קיצוניים. על פי מבחני דרך רבים שנערכו לדגם הc3 פיקסו, ניכר כי היתרון המשמעותי והעיקרי ביותר שלו בא לידי ביטוי בנוחות הנסיעה חסרת התקדים, הוא משדר גישה שלווה ומעימה על פני הכבישים המשובשים ביותר, הוא צולח בקלות יתרה את כל מהמורות הדרך ומלכודות האספלט ומאפשר ישיבה שקטה בספסל האחורי ללא תנודות מיותרות. המתלים בדגם ה-c3 פיקסו מכויילים על הצד הרך שלהם, מבצעים את פעולת הבלימה בצורה מדוייקת ואופטימלית.

צריכת דלק נאה למדי
שוק הרכבים כיום מתהדר בדגמי רכבים רבים בעלי צריכת דלק נמוכה ביותר, הדבר נובע משילובם של אלמנטים שונים ובעיקרם ההבנה של יצרניות הרכב השונות את הצורך המהותי ברכב חסכוני בעלויות האחזקה, כך גם דגם ה-c3 פיקסו אשר נתוני צריכת הדלק שלו נחשבים לחסכוניים ביותר בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריה. יחידת המנוע הבסיסית בעלת הנפח של 1.4 ליטר צורכת בממוצע, בהתאם לנתונים המפורסמים על ידי היצרן 15.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת על 12.5 ק"מ לליטר בממוצע. גרסת המנוע הבכירה יותר מציגה נתוני צריכת דלק רשמיים של כ-16.7 ק"מ לליטר בעת נסיעה משולבת רגועה ואילו בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק עומדת על כ-13.3 ק"מ לליטר בממוצע. גרסת הדיזל כמתבקש היא גרסת המנוע החסכונית ביותר ומציגה נתוני צריכת דלק רשמיים של כ-21.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה ובעת נסיעה בפועל מאמירים נתוני צריכת הדלק לכ-19 ק"מ לליטר, אך עדיין מדובר בנתוניים חסכוניים ללא כל ספק.
 
עיצוב חיצוני חדשני ובולט לעין 
דגם ה-c3 פיקסו מציג עיצוב חיצוני מקורי ומרענן למדי, יש שיאמרו יפה מאוד ויש שיתקשו להתחבר לסגנון אך אין חולק על כך שמדובר ברכב בעל עיצוב מעניין ביותר. קווי המתאר החיצוניים של דגם ה-c3 פיקסו רבועים מאוד, דמויי קופסא בעלת זויות חדות ביותר, הכתפיים השטוחות שלה מחמיאות עד מאוד לזויות הצדדיות. לרוחבן של של דלתות הרכב מתוחה פלסטיקה שחורה המשתלבת היטב עם העיצוב הקדמי במרכזו גריל נאה בעל מידות עדינות, על גג הרכב ממוקמים מסלולי גגון ייחודיים המאפשרים נשיאה של ציוד רב וכמו כן יחידות התאורה גדולות ומרשימות, יוצרות מראה חדשני ומתקדם. חלקו האחורי של הרכב מוגבה ומחודד כלפי מעלה, מזכיר במידת מה את דגם הברלינגו של סיטרואן ומאפשר העמסה נוחה מאוד אל תוך תא המטען. על מנת לבדל סיטרואן c3 פיקסו ולהצעיר אותו במידה ניכרת, מוצע הוא במספר גדול של צבעים ססגוניים כגון ירוק זוהר, כחול בהיר ועוד שלל צבעים מעניינים ומושכים את העין.

תא נוסעים אדיר מימדים
אחד היתרונות הבולטים ביותר בהם מתהדר דגם ה-c3 פיקסו הוא העיצוב המרשים והנוח של תא הנוסעים, הוא גדול בצורה נדירה, מתוכנן לקפידה ומאפשר ישיבה נוחה של חמישה מבוגרים ללא כל בעיה. איכות החומרים מהם עוצב תא הנוסעים בדגם ה-c3 פיקסו  מפתיעה לטובה, בעיקר ככל שמדובר בדיפונים הקדמיים ובחיפויי האכסון של מתגי ההפעלה, לוח המחוונים משדר מראה עשיר ועיצוב מצועצע מידת מה, מכיל שלל גימיקים ופלסטיקה הנחשבים לעיתים לבלתי נחוצים בעליל, אך מרשימים ביותר למראה. התצוגה הדיגיטאלית בהירה ונעיה לעין, מאפשרת קריאה טובה של כלל הנתונים המסופקים על ידי מחשב הדרך, גם כאשר תנאי התאורה בעייתיים יותר. שתי שורות המושבים בדגם ה-c3 פיקסו  נחשבות למרווחות ונוחות ביותר, מאפשרות ישיבה נוחה לאורך זמן ומרווח רב לברכיים, גובה הספסל האחורי עומד על כ-1.70 מ' ובהשוואה למשפחתיות רבות מתהדר הוא בקבינה הגדולה ביותר. תא המטען בדגם ה-c3 פיקסו  עומד על כ-385 ליטר, נתון מכובד ביותר אשר ניתן להגדלה של עד ל1,506 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית. 

יתרונותיו הברורים של דגם ה-c3 פיקסו  
אין כל ספק שדגם ה סיטרואן c3 פיקסו  מספק שורה ארוכה של יתרונות ברורים על פני המתחרים הרבים לקטגוריה, הוא משווק בשתי רמות גימור נדיבות וכדאיות אשר מציגות שורה ארוכה של אביזרים ותוספות ייחודיים שהופכים את הנסיעה לחוויתית, הוא נחשב לרכב בטוח בעל ציונים גבוהים במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר ואבזור בטיחותי רב, הוא חסכוני ונוח לאחזקה, איכות הנסיעה שלו גבוה ביותר והדרישה הרבה אליו בשוק הרכב העולמי והישראלי משמרים את ערכו, על כן אין כל ספק כי דגם ה ה-c3 פיקסו   הוא רכב מוביל ונכון ביותר אשר ממוקם במיקום גבוה בטבלת הרכבים המשתייכם לקטגוריה זו.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיטרואן C3 פיקאסו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יונתן
בס"דAשלום , קניתי C3 פיקאסו לפני שנתיים וחצי . אנחנו גרים בשומרון והרכב סוחב את כל העליות ומצליח להרביץ ביריד ...   [המשך..]
שלומית
קנית את ה c3 לפני כשנה, לטעמי זה אחד הרכבים היפים שקיימים! העיצוב שלו מושך את העין של העוברים ושבים בכבישים.הרכב נ ...   [המשך..]
הגדרות נגישות