ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיטרואן C3

image citroen
מחיר משוער: החל מ 103,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.5
יתרונות חסרונות
איכות חומרים היגוי
נוחות ביצועים
עיצוב חיצוני מרחב פנימי
סיטרואן C3
סיטרואן C3
סיטרואן C3
סיטרואן C3
סיטרואן C3
סיטרואן C3
סיטרואן C3 מציעה סטייל רב וללא ספק היא הרכב הנוח ביותר בקטגוריית רכבי המיני. הרכב משווק בקטגוריית החמש דלתות עם שמשה פנורמית רחבה הנמתחת לגג ומספקת ראייה רחבה ומעולה. הרכב קצר יחסית לקטגוריית המיני אך על כך היא מפצה בגובה רב יותר משאר המכוניות בקטגוריה. לרכב מנוע של 1.6 ליטר עם 120 כוחות סוס העושה את עבודתו נאמנה ומספק ביצועים נאים עד מאוד. צריכת הדלק של הרכב ממוצעת ולא שונה באופן מהותי מרכבים אחרים בתחום. עיצוב הפנים מרהיב ומיוחד ועושה שימוש בחומרים אכותיים ביותר. המרווח מלפנים טוב ולאלו שיושבים מאחור סביר. המכונית רכה ונוחה על הכביש עם יכולות דינאמיות,  לרכב הגה חשמלי המקל מאוד על הניווט והנהיגה. ביציאה לכביש הבינעירוני הרכב מראה יכולות מרשימות מאוד והופך את הנהיגה לחוויה בלתי רגילה. לסיכום, לסיטרואן עיצוב מרשים במיוחד והנהיגה בו היא חוויה. עם החלון הפנורמי הנותן תחושה של אוויר וחופש ומנוע שקט וטוב הסיטרואן נותנת תמורה נאה למחיר.

סיטרואן C3 הסופר מיני המבוקשת והחסכונית
בשנים האחרונות הפכה קטגוריית רכבי הסופר מיני לקטגוריה התחרותית והמגוונת ביותר, דגמים איכותיים צצים כפטריות לאחר השמש ומציגים נתונים נסיעה גבוהים, עיצובים צעירים וספורטיבים ביותר, נתוני צריכת דלק חסכוניים להפליא ועוד שלל נתונים מעניינים. יצרנית הרכב סיטרואן לא נחה על השמרים ומתמודדת בקטגוריה זו בגאון עם דגם הc3 האיכותי, מדובר ברכב איכותי ביותר המשווק החל משנת 2016 בדורו השלישי, מבחינה עיצובית חיצונית הוא שואב אלמנטים עיצוביים מדגם הקקטוס ובכלל זה העתקת פגושי האויר הייחודיים וידיות האחיזה המרשימות, הוא כולל היצע איכותי ביותר של יחידות הנעה המאפשרות נסיעה איכותית ומדוייקת, דינאמיות רבה וחיסכון ממשי בצריכת הדלק, רשימת האבזור עמה הוא משווק עשירה ואטרקטיבית ביותר, הוא מציג תא נוסעים גדול ומרווח באופן המאפשר למשפחה ממוצעת לעשות בו שימוש נאה ללא תחושת צפיפות כלשהי וכך גם תא המטען המאפשר העמסה מרובה של ציוד רב והחשוב מכל, הוא משווק בתג מחיר אטרקטיבי ביותר שהופך אותו ללא צל של ספק לאחת האופציות הכדאיות והאטרקטיביות ביותר בקטגוריה. 

היצע יחידות הנעה חזק ואיכותי
בעוד שברחבי העולם משווק דגם הc3 של סיטרואן עם היצע רחב ביותר של מנועים, בישראל משווק הדור השלישי של הדגם עם יחידת הנעה אחת בלבד חזקה ואיכותית להפליא, מדובר במנוע המוכר מדגמים רבים המשווקים בקונצרן PSA בנפח של 1.2 ליטר בנזין Pure Tech בעל 3 צלינדרים ומדגש טורבו בהספק של 110 כוח סוס המתקבלים ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי בן 20.9 קמ"ג כבר מ-1,500 סל"ד. יחידת הנעה איכותית זו משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלאנטרית  או לחילופין לתיבת הילוכים ידנית, שתיהן בייצרה של חברת אייסין היפאנית, אשר יחד מספקות הן כושר האצה נאה ביותר מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.8 שניות בלבד ומהירות מרבית של 188 קמ"ש.

נתוני צריכת דלק חסכוניים ביותר
על פי נתוני היצרן הרשמיים, צריכת הדלק הממוצעת בדגם ה-C3 החדשה עומדת על כ-20.4 ק"מ לליטר, בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת על צריכה משולבת של כ-12.9 ק"מ לליטר אשר בעת נסיעה עירונית עומדת על 11.7 ק"מ לליטר ובעת נסיעה מחוץ לעיר תעמוד צריכת הדלק על 14.2 ק"מ לליטר. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות לעבודתה הנאמנה של תיבת ההילוכים אשר מכויילת להעברת הילוך יעיל ללא משיכה מיותרת אשר לרוב יוצרת צריכה גבוה של דלק וכן למשקלו הנמוך של הרכב אשר מקל מאוד על צריכת הדלק.
 
איכות נסיעה ברמה גבוה
יחידת ההנעה המוצעת בדגם ה-C3 מספקת יכולות נסיעה גבוהות במיוחד, הנסיעה ברכב חלקה ושקטה ביותר ולמעט רעידות מינוריות המורגשות בעת עמידה מדובר במנוע איכותי למדי. בעת נסיעה במצב שיוט ניכרת הנוחות הרבה שבנסיעה בדגם זה, תיבת ההילוכים היעילה תורמת גם היא לנסיעה החלקה ולאחיזת הכביש הגבוה המספקת לנהג את מלוא הביטחון לו הוא נדרש. המתלים בדגם ה-C3 מכויילים על צידם הרך, תורמים גם הם לתחושת הנוחות הגבוה ולגיהוץ הכביש הגבוה ללא כל הרגשה של זעזועי כביש ופגעי דרך. העברתה של תיבת ההילוכים למצב ספורטיבי מביאה לביצועי כביש טובים וזריזים למדי אשר הופכים את הנסיעה בדגם ה-C3 למהנה ומעניינת ביותר.
 
עיצוב חיצוני צעיר ומשודרג
אחד העדכונים המהותיים ביותר שנעשו במסגרת עדכון הדור השלישי של דגם ה-C3 מתייחס לתחום העיצוב החיצוני אשר נשען כעת על השפה העיצובית של דגם הקקטוס של סיטרואן, חזית הרכב מחולקת ל-3 חלקי משנה ובכלל זה יחידות ה- Air Bumps הלא הן כריות גומי שנועדו להגנה מפני שריטות או מכות קלות בפח הרכב, פנסי ערפל מרשימים ויחידות תאורת לד מתקדמת השקועה בחלקו התחתון של קדמת הרכב. חלקו האחורי של הרכב כולל שני פנסים בעלי יחידות תאורה מעוצבת, דלת תא המטען קטנה יחסית ומשתלבת היטב עם הפגוש הגבוה מהרגיל. סביב כל הרכב מצויה רצועת פלסטיק שחורה ובולטת המעניקה לה מראה ספורטיבי המושך מאוד את העין. מידותיו של הרכב סבירות למדי עם אורך של 3,996 מ"מ, רוחב של 1,749 מ"מ, גובה בן 1,490 מ"מ ובסיס גלגלים אשר עומד על 2,539 מ"מ.
 
תא נוסעים גדול, נוח ופרקטי
גם בעיצובו של תא הנוסעים ניכרות השפעות ממשיות בעיצובו של דגם הקקטוס, העיצוב הכללי הינו ברובו ישר וסימטרי ביותר, הדשבורד שטוח למדי ותחתיו ממוקמים הפקדים השונים לרבות פקדי מיזוג האויר, מערכת השמע ועוד שלל מערכות מתקדמות, בפער שבין פתחי המיזוג לפאנל מצוי חיפוי בד את צבעו ניתן לבחור בהתאם לצבע הכללי של הרכב במרכז הדשבורד מצויה קונסולת הנהג אשר כוללת מסך מולטימדיה מרכזי ובולט ולוח המחוונים הרבוע אשר מעניקים לו מראה נאה. גולת הכותרת בעיצוב תא הנוסעים הן ידיות הדלתות אשר מעוצבות בסגנון המדמה ידיות של מזוודוות ישנות ועשויות הן מחומרים איכותיים. מושבי הרכב מרווחים ונוחים ביותר, המושבים מעט גבוהים ומעניקים לנוסע זוית ראיה איכותית ונוחה, ספסל הנוסעים האחורי גדול ומרווח מתגבר בקלות על השיפול בגג אשר מקטין מעט את תא הנוסעים. תא המטען גדול באופן יחסי לסגמנט מציג נפח בן 300 ליטר עם מבנה קצר וגבוה המאפשר העמסה מקסימאלית של עגלות, קניות או כל ציוד אחר אשר נדרש במהלך התפעול השוטף של הרכב וכולל שלל פתרונות אחסון מתקדמים ביותר.
 
רמת אבזור גבוה ומפנקת ביותר
סיטרואן C3 מוצע לשיווק בארץ בכ-2 רמות אבזור, שתיהן נחשבות לאיכותיות ומהודרות ביותר ביחס לרכבי סופר מיני רבים. רמת הגימור הבסיסית המוצעת קרויה שיין והיא כוללת רשימת אבזור ארוכה ובכללה מערכת מולטימדיה בעלת מסך בגודל של 7 אינץ' המאפשרת תמיכה במכשירי אפל, מערכת בקרת אקלים מתקדמת, דיבורית בלוטוס איכותית, חיישני גשם ותאורת דרך, חישוקים בקוטר של 16 אינץ', מראה בעלת טכנולוגייה נוגדת סינוור, חלונות כהים אחוריים, יציאות  USB ו-AUX ועוד. גרסת האיבזור המתקדמת יותר קריה שיין פאק והיא כוללת בנוסף לרשימה הבסיסית את מערכת הכניסה והתנעה ללא מפתח פיזי, מערכת מתקדמת לניטור שטחים מתים במראות, חישוקים בקוטר של 17 אינץ', מצלמת חניה ועוד. רמות אבזור מתקדמות אלה משווקות בטווח מחירים אטרקטיבי ביותר אשר הופך את הרכב לכדאי ביותר באופן המתאים לכל המשפחה.
 
רכב בטיחותי לכל המשפחה
דגם ה-C3 נחשב לרכב בטיחותי למדי, הוא נבחן עם השקתו של הדור השלישי במבחני הריסוק המחמירים על ידי ארגון EuroNcap אשר זיכה אותו בציון של 4 כוכבי בטיחות מתוך ה-5 המקסמאליים, ציון של 59% במבחן השמירה על הולכי רגל, ציון של 88% במבחן ההגנה על מבוגרים וציון של 83% מבחן ההגנה על ילדים. אלמנט נוסף אשר תורם משמעותית לרמת הביטחון של דגם ה-C3 הינה רשימת האבזור הארוכה והמכובדת עימה הוא משווק אשר כוללת מערך בן 6 כריות אויר עם אופציה לניטרול פעילותן בעת הצורך, מערכת התראה על עייפות הנהג, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת מתקדמת לזיהוי תמרורים, מערכת לניטור שטחים מתים ועוד שלל מערכות אשר הופכות את הרכב לבטיחותי ביותר.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיטרואן C3, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
מיכאל
דגם EHDI פשות מצויין וחיסכוני מאוד ...   [המשך..]
רוני
הרכב הזה היה פעם מוצלח מאוד בזכות מנוע דיזל חסכוני\Aהיום כבר איןAחבל ...   [המשך..]
הגדרות נגישות