השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

אופנועים

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
אופנועים

חשבת פעם על תחושת חופש מופלאה, ההרגשה הזו של רכיבה מהירה אל עבר השקיעה כפי שרק רואים בסרטים? עם אופנוע תוכל לממש את כל החלומות הללו, רוח בפנים ומעבר בטוח על פני כל אלה העומדים בפקק לידך. שוק האופנועים בישראל אינו גדול אך יכול להציע לכל רוכב את הכלי המותאם ביותר לו. 

מגוון סוגי אופנועים

לפני רכישת אופנוע כדאי שתכיר את כל סוגי האופנועים השונים שיש בשוק הרכב הדו גלגלי. החל מאופנועי כביש בעלי נפח מנוע קטן של 125 סמ"ק, דרך אופנועי שטח מקצועיים ועד לאופנועי כביש תחרותיים כבדים. חשוב להכיר את המגבלות של כל אחד מן הכלים ואת מידת הצורך שלך בכלי המיועד. כך למשל בנסיעה יומיומית בסביבה עירונית עלייך לחפש אופנוע בעל נפח מנוע בינוני של 250 סמ"ק המציע זריזות גבוהה ויכולות תמרון נוחות. 

טכנולוגיה מתקדמת

האופנועים של ימינו מצוידים במכלול שלם של מערכות בטיחות ורכיבה הנותנות לך את התחושה הטובה ביותר שניתן לחשוב מכלי רכב. שורה של תקנות שפורסמו לאחרונה באירופה כבר כוללות הנחיות ברורות של יצרניות האופנועים לייצר מערכות בטוחות אפילו יותר וכמו כן להוריד את זיהום האוויר של המנועים.

אופנועים בישראל

ישראל היא מדינה נוחה למדי לרכיבה על האופנועים ומציעה מערכות כבישים די נוחות ותשתיות רכיבה סבירות בהחלט. בישראל קיימים לא מעט יבואני אופנועים, אנחנו באוטו1 ריכזנו עבורכם את האופנועים הנמכרים והטובים ביותר שקיימים בשוק. 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
כתבות בנושא אופנועים
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר