ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פורד אקספלורר

image Ford
מחיר משוער: החל מ 265,000
שנות אחריות: 3 שנים או 100 אלף ק"מ
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 8.9
יתרונות חסרונות
ביצועי כבישטח מעולים יקרה
מרווחת צריכת דלק גבוהה
עיצוב פנימי מרהיב מגושמת
פורד אקספלורר
פורד אקספלורר
פורד אקספלורר
פורד אקספלורר
פורד אקספלורר
פורד אקספלורר
הפורד אקספלורר עבר מהפכה בשנים האחרונות, שכן הוא התחיל את דרכו כטנדר פשוט ותו לא. אולם בשנת 2011 החליטה פורד לשדרגו מטנדר לרכב קרוסאובר, כלומר החליטה לזנוח את פלטפורמת הטנדר שלו לטובתו של רכב רגיל וכתוצאה מכך, הפך לרכב הרבה יותר טוב כמעט מכל בחינה אפשרית – החלטה טובה פורד! כיום מגיע האקספלורר עם מנוע V6 אשר מספק יותר כוח מאשר ה-V8 בדגמים הישנים של שלו, ובגירסת 2012, החליטה פורד לתת לאקספלורר מנוע טורבו עם 4 צילנדרים אשר מספר הרבה יותר כ"ס מאשר ה-V6 הישן. אולם, חשוב לדעת כי למרות מראהו, הפורד אקספלורר הוא לא רכב אידיאלי לנסיעות שטח, ולכן עדיף להיצמד לנסיעה על כביש איתו – דבר אשר הוא מבצע בצורה מעולה. הפורד אקספלורר הוא אחד הרכבים הכי בטוחים שפורד בנתה – הוא מגיע עם כריות אוויר לכולם, מצלמות אחוריות וחיישנים לאזורים העיוורים. לסיכום, האקספלורר הוא רכב קרוסאובר מעולה ומפנק שמעניק תמורה מלאה למחירו.

פורד אקספלורר - רכב פנאי עוצמתי בעל נוכחות חזקה
אחד הדגמים הגדולים והמאסיבים ביותר בקטגוריית רכבי הפנאי העוצמתיים הוא דגם האקספלורר הידוע מבית היוצר של פורד, מדובר ברכב אלגנטי ביותר אשר מבוסס על הפלפורמה המשודרגת של דגם ה- S80 של וולוו, בעל נוכחות מרשימה על גבי הכביש והיצע יחידות הנעה גדולים ביותר אשר מותאמים לרוב לקהל היעד האמריקאי החובב רכבים גדולים בעלי כוחות סוס אימתניים המותאמים לכבישים האינסופיים של ארצות הברית. בשנת 2014 הופסק שיווקו של הגרסה הבסיסית של דגם האקספלורר אשר כלל מערכת הנעה קדמית ובשנת 2015 הציגה פורד את החדש הלוא הוא הדור החמישי של הדגם, פרי פיתוחו המבוקר של מנכ"ל החברה מר אלן מולאלי אשר ביקש לייצר רכב חטוב יותר מבעבר, באופן אשר נעדר גמלוניות וגודל מיותר. במסגרת מתיחת פנים זו, התהדר דגם האקספלורר במרכב גדול בן 7 מקומות ישיבה, עיצוב מחודש ויוקרתי של תא הנוסעים, שופרה במדה רבה רשימת האבזור והתוספות המוצעות עם הדגם באופן שהפך את הדגם לאחד הרכבים המפנקים ומהנים יותר לנסיעה וכמו כן עודכן ההיצע המכאני באופן המאפשר בחירה בהנעה קדמית מתקדמת. דגם האקספלורר נחשב למענה האולטימטיבי והיעיל ביותר לדגמים מובילים כגון המיצובישי אאוטלנדר, סובארו פורסטר, שברולט טראוורס, ג'יפ גראנד צ'ירוקי ועוד ונחשב לפתרון איכותי לקהלי יעד מגוונים ובכללם חובבי נסיעות השטח הרך לטיולים רכים על שבילי כורכר, משפחות המחפשות אחר רכב גדול מימדים לאחסון של ציוד רב וכן לאוהבי הרכבים גדולי המימדים בכללותם. 

יחידות הנעה מחודשות עוצמתיות ומרשימות
במסגרת מתיחת הפנים האחרונה בדור החמישי של דגם האקספלורר הופסק לחלוטין שיווקו של מנוע ה-V8 הגדולים במיוחד וזאת במסגרת המגמה המתחזקת לקיווצם של המנועים בקרב יצרניות רכבים אמריקאיות רבות. כיום מוצע דגם האקספלורר לשיווק בארץ עם מנוע דוראטק V6 בנפח עוצמתי כולל של 3.5 ליטר המוכר מדגם האדג' ומספק 290 כוח סוס ב-6500 סל"ד ונתון של 35.27 קמ"ג המתקבלים כבר ב-4000 סל"ד. במדינות רבות משווק דגם האקספלורר עם דגמים נוספים של יחידות הנעה ובכלל זה מנוע 4 צילנדרים טורבו אקובוסט המספק 240 כוח סוס וגרסה עצומה נוספת הכוללת מנוע V6 בעלת מדגשי טורבו כפולים המספק 365 כוח סוס ו48 קמ"ג. יחידת ההנעה החזקה משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שישה מהירויות אשר יחד מספקות הן כושר האצה אדיר מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9 שניות בלבד, נתון מרשים ביותר ביחס למשקלו הרכב של הרכב.
 
נתוני צריכת דלק צפויים
כצפוי, נתוני צריכת הדלק של דגם האקספלורר אינם נחשבים לנתונים חסכוניים כלל, שכן גודלו הרב של הרכב ומשקלו המשמעותי אשר עומד על 2.2 טונות, עושים את שלהם כך שצריכת הדלק הממוצעת עומדת על נתון של  8 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, בעוד שבעת נסיעה בפועל צריכת הדלק אף גבוה יותר ועומדת על ממוצע של 6.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה. בעידן הנוכחי, בו רבות מיצרניות הרכב עברו לייצורם של רכבים חסכוניים הרבה יותר, נתוני צריכה גבוהים אלה נחשבים לקיצוניים במיוחד באופן שאינו עומד בקנה אחד עם דגמים רבים המשתייכים לקטגוריה של דגם האקספלורר ומציגים שילוב של גודל משמעותי עם נתוני צריכת דלק חסכוניים יותר. 
 
נתוני נסיעה איכותיים ביותר
נסיעה ברכב בסדר גודל של דגם האקספלורר הינה חוויה בפני עצמה, הנוכחות המאסיבית אשר יוצרת שליטה מיטבת במאסה הגדולה בשילוב עם היציבות הרבה הנובעת מהמשקל הרב של הרכב הם שמעניקים לנהג תחושת ביטחון אמיתית ללא מתחרים. דגם האקספלורר, באופן האופייני לרבים מהרכבים האמריקאים, מצוייד במערך מתלים נוקשה, אשר חוסך באופן מושלם מיושבי הרכב כל זעזוע או רעידה מיותרת הנובעת מפגעי הכביש השונים. בעת נסיעה מחוץ לעיר ניכרת עבודת ריסון תנודות משמעותית, הבלמים מתפקדים היטב ומערכת ההנעה הכפולה עושה עבודה טובה למדי.  בכל הנוגע ליכולת הנסיעה של דגם האקספלורר בתנאי שטח ניכר כי היכולות שלו נגזרות מאופי רגוע ומשפחתי ופחות מרכבי השטח הקשוחים, הוא אינו מחוספס או חסון במיוחד ויתקשה עד מאוד בנסיעה בתנאי שטח קיצוניים. מערכת הבקרה של הדגם כוללת שלושה מצבי נהיגת שטח- סלעים, חול ובוץ אך שלושתם רכים למדי ומתאימים בעיקר לנסיעות בכבישי כורכר מקסימום.
           
עיצוב גדול לנוכחת מרבית
במרוצת השונים ובחלוף הדורות של דגם האקספלורר עיצובו החיצוני תמיד היה גדול, מאסיבי ומגושם למדי בכללו זויות חדות, יחידות תאורה עצומות בגודלם ושמשות רבועות רחבות ביותר. במסגרת עדכון הדור החמישי ניכר כי עבר הדגם מלאכת עיצוב מחדש במסגרתו הוחלט על שינוי תדמיתי אשר מרככך את המראה הגמלוני כך שהתוצאה המתקבלת היא של רכב גבוה וחטוב הרבה יותר מבעבר. בקדמת הרכב הוחלפה השכבה המתכתית לשכבה בעלת מראה עדין יותר, יחידות התאורה הוחלפו ביחידות מתקדמות יותר, הגריל הקדמי שופר במידה ניכרת ועוד. הפרופורציות הכלליות מאורגנות הרבה יותר טוב כך שהמראה המתקבל בסך הכל נינוחות ונאות יותר לעין.  
 
תא נוסעים מעודכן ברמת גימור מתקדמת
גם בגזרת תא הנוסעים עבר דגם האקספלורר מלאכת שדרוג ועדכון מקיפה ביותר, מדובר בתא נוסעים רחב וגדול המספק 7 מקומות ישיבה נוחים ומרווחים עם מקום רב לברכיים ולראש. קונסולת הנהג הקדמית מציגה הנדסת אנוש ברמה גבוה ביותר וחומרים באיכות מיטבית. במרכזה של הקונסולה מצוי מסך מגע גדול ונוח לשליטה מלאה בפונקציות הרכב השונות וזאת לצד לוח מחוונים גדול המספק את המלוא המידע הנדרש לנהג. תנוחת הנהיגה ברכב היא מהטובות ביותר המוצעות כיום בעולם הרכב, הנהג יושב בזוית גבוה ובולטת ביותר, קורות הרכב אינם פוגמים בזוית הראיה והתחושה המתקבלת היא של שליטה אופטימלית בכל הממלכה הנוסעת. תא המטען של דגם האקספלורר עצום בגודלו, כולל נפח של 595 ליטר הניתנים להגדלה פשוטה ומהירה על ידי קיפולה של שורת המושבים השלישית עד לקבלת 1,240 ליטר. 
 
רמות גימור מובילות לנסיעה מיטבית ובטוחה
פורד אקספלורר
משתייך לקטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים והמרשימים, הדבר בא לידי ביטוי, בין היתר, ברמת האבזור המתקדמת אשר מציעה רשימת אבזור ארוכה ומהנה לשימוש אשר כוללת (בהתאם לרמת הגימור המבוקשת) אפשרות לפתיחה והתנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם אופציה לשליטה נפרדת לחלקו האחורי של הרכב, מראות צד המתקפלות חשמלית, זכרונות לכיוונון המושבים והמראות, חימום וקירור אישי למושבים, גג פנורמי מרשים, עיסוי במושבי הרכב לגב הנוסעים ועוד. כמו כן נחשב דגם האקספלורר לרכב בטיחותי ביותר שכן הוא מצוייד ברשימה ארוכה של אבזור בטיחותי מתקדם המשפר משמעותית את בטיחות הנסיעה וכולל מערך איכותי בן 7 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם בעת הצורך, מערכת לסיוע בעת ביצוע זינוק בעליה, מערכת בקרה על נדנוד הגרור, אפשרות לניטור שטחים מתים בעלת התרעה על תנועה צולבת בחלקו האחורי של הרכב, מערכות בלימה אוטונומיות לנסיעה עירונית ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת. רמת בטיחות מתקדמת זו הופכת את השימוש ברכב לבטיחותי ויציב הרבה יותר באופן המספק לנהג את רמת הבטיחות הגבוה שכה נדרשת לו בעת נסיעה ברכב בסדר גודל מאין זה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פורד אקספלורר, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
סמי סבג
יש לי את פורד אקספלורר 2002 הצורה המרובעת למי שמכיר. מכוניתץ נהדרת, מנוע חזק מאוד 4 ליטר 210 כוחות סוס. יכול לעשות הכל י ...   [המשך..]
חנוך
רכב מדהים רחב ומרווח שקט ויפה. מאובזר ביותר. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות