שינויים גדולים במרכב ובמבנה השלדה והמתלים מציגים חדשנות יחסית בדגם שהקפיד להשאר שמרני . החלפת הסרן האחורי מדגם ישן וכבד למתלים נפרדים שמציגים חדשנות, ביצועי אחיזה משופרים והפחתת משקל. מגוון רחב יותר של יחידות מנוע כדי לאפשר רלוונטיות גדולה יותר מחוץ לשוק האמריקאי. לדוגמא, יחידת מנוע עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.3 ליטר עם מגדש טורבו בהספק של 305 כ"ס ובמקביל יחידת מנוע V6 3.7 ליטר עם אותו ההספק – לשוק האמריקאי. 
שמירה על הקווים של הדגם המוכר
שמירה על הקווים של הדגם המוכר

גרסה קיצונית לאבירי הדלק
כמובן שלא נוותר על הגרסה המיוחדת, גרסת GT  עם שמונה צילינדרים בתצורת וי , נפח של 5.0 ליטר והספק של 420 כ"ס המון מומנט כצפוי ממנוע אמריקאי . הנ(א)ה אחורית שדואגת לחריכת צמיגים מסורתית אצל נהגים בלי רחמים. הדגם הזה אומנם לא מצוייד בחוסר האחיזה של הדגם הותיק, אבל נהג אמיץ שיקח את ה-GT  לנסיעת מבחן עלול למצוא את עצמו מחליף צמיגים אחרי חצי שעה.
מרשימה ועוצמתית
מרשימה ועוצמתית

עיצוב מעולה ומוצלח במיוחד
העיצוב משדר באופן מיידי את המסר שרצו להעביר, דגם של מוסטנג קלאסית שנסע במכונת זמן. בהחלט עיצוב מעולה שמרמז על החדשנות של הדגם ועדיין שומר על כבודה של המסורת. אחד האלמנטים הבולטים היא הנמכת המרכב באופן מאוד משמעותי שמחדד את העובדה שמדובר בדגם עם אחיזה טובה יותר מבעבר והיגוי מדוייק יותר. בעיצוב הפנימי שמרו על המסורת באופן הרבה יותר הדוק .
יוטיוב1
מתי בארץ?
"דלק מוטורס" יבואנית פורד בישראל . בחברה מסרו כי יבוא המוסטנג החדשה נשקל ברצינות וסביר להניח שהיא תגיע לארץ במקביל לייבוא האירופאי בעוד שנה וחצי. בהחלט יש מקום לרכב עם 305 כ"ס ועיצוב מסובב ראשים שמתבסס על מנוע 2.3 ליטר מוגדש. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר