ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ג'יפ רנגייד

image JEEP
מחיר משוער: 155,900 - 205,900
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 17
יתרונות חסרונות
אבזור מרחב פנימי
עיצוב מחיר
שלדה
ג
ג
ג
ג
ג
Jeep Renegade
ג'יפ רנגייד- רכב הפנאי החדש לנסיעת שטח איכותית
אחת הטענות החוזרות ונשנות כלפי עולם רכבי הפנאי הקומפקטים, אשר תפס תאוצה אדירה בשנים האחרונות, הינה בדבר היותם מצועצעים ופושרים במידה מה, באופן שאינו אופייני לרכבי שטח קשוחים כפי שמתיימרים הם להיות. סנוניות שטח אמתיות בודדות נתרו על כבישי ישראל כשאחת הדוגמאות הבולטות שבינהם הוא דגם הרנגייד החדיש מבית היוצר של קרייזלר- פיאט אשר הושק לאחרונה ונחשב לאלטרנטיבה מצוינת למי שחפץ ברכב שטח של ממש שכן משתייך הוא למשפחת "גיפ" עתירת המוניטין בכל הנוגע לרכבי שטח מקצועיים וייחודיים. דגם הרנגייד חולק פלטפורמה משותפת עם דגם הפיאט 500X מיניוואן תוך הכנסת שיפורים משמעותיים שהכשירו אותו להתמודדות מלאה עם תנאי שטח קשים ושבילי עפר לרבות מרווח גחון בן 22 ס"מ, היצע מתקדם של גרסאות הנעה קדמית, מתלים הייחודיים המכויילים לנהיגה אתגרית, זויות נטישה וגישה מצויינות המסוגלות לצלוח בקלות תנאי שטח קיצוניים כגון מים עמוקים או עלויות חדות מהרגיל. גיפ רנגייד מוצע בגרסת "טריילהוק" קרבית במיוחד אשר כוללת מפרט שטח שאינו נופל ברמתו מרכבי השטח המסורתיים של ג'יפ וכולל מפרט ייעודי לרבות צמיגי שטח אגרסיבים, מיגוני גחון עשויים מתכת  ועוד שלל תוספות אשר הופכות אותו לאחת האופציות הטובות בקטגוריה כיום עם תג מחיר סביר בהחלט לעומת המוצע.
 
יחידות כוח עוצמתיות לנסיעת כביש ושטח
בהתאם להצהרתה של יצרנית הרכב, עתיד דגם הרנגייד להיות משווק עם למעלה מ-16 קומבינציות של יחידות כוח עוצמתיות, אך נכון להיום, משווק הוא עם שתי יחידות מנועיות בלבד. הגרסה הבסיסית בעלת מנוע בן 1.4 ליטר מודגש טורבו, אשר זהה למנוע הקיים בגדם ה-500 של אבראת', מספק 160 כוח סוס,, זמינות כוח אטרקטיבית של 23.5 קמ"ג כבר ב-1,750 סל"ד, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11 שניות בלבד ומשודך לתיבת הילוכים מתקדמת בת 6 מהירויות ידנית בלבד. הגרסה הבכירה, שעתידה לצאת לשיווק בזמן הקרוב, כוללת מנוע בנפח של 2.4 ליטר בעל ארבעה צילנדרים המספק 184 כוח סוס ומשודכת לתיבת הילוכים אדירה בת 9 מהירויות. יחידת הכוח האיכותית מציעה הילוך כוח של ממש, בעלת בקרת מדרון ייחודית המציעה חמישה מצבי נהיגה שונים לרבות מצב Jeep Active Drive full-time system, המאפשר וויסות אוטומטי בין שני הסרנים תוך הזנת כוח תמידית ומצב Jeep Active Drive Low, המספקת הילוך כוח אמיתי הכולל בקרת מדרון ייחודית המשולבים בבקרת משיכה.
 
נתוני צריכת דלק סבירים בהחלט
בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, צרכת הדלק בדגם הרנגייד עומדת על 17 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה בהתאם לממוצע עירוני ובינעירוני, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידה ניכרת ועומדת על כ-11 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת, אך עדין נחשבים נתונים אלה לאטרקטיביים ביותר בהשוואה לרכבי שטח בכלל ולרכבים בסדר גודל כזה בפרט. נתוני צריכת דלק סבירים אלה מתקבלים הודות למשקלו הנמוך יחסית של הרכב אשר עומד על 1,395 ק"ג בלבד ואיכותה הגבוה של תיבת ההילוכים המכוילת להעברה מתוזמנת של ההילוכים ובכך יוצר חסכון ממשי בצריכת האנרגיה הזמינה והדלק הנצרך.
 
 איכות ונוחות הנסיעה בדגם הרנגייד
נסיעת כביש בדגם הרנגייד נחשבת לנעימה, חלקה ומהירת תגובה, באופן המספק כושר האצה מידית בכל לחיצה על דוושת הגז. המתלים בדגם הרנגייד מכויילים על הצד הנוקשה שלהם וצולחים בקלות רבה את זעזועי הכביש ותחלואי הדרך באופן החוסך מתא הנוסעים כל תנודה מיותרת או רעידה המפרה את שלוותם. כיאה לרכבים המכויילים על הצד הנוקשה, גם בדגם הרנגייד איכות הנסיעה הולכת ומשתפרת ככל שמהירות הנסיעה עולה ופעולת המנוע גוברת. בידוד הרעשים טוב ומשביע רצון ביחס לרכב בסדר גודל שכזה, רעשי המנוע נחסכים מיושבי הרכב לחלוטין ורעשי הרוח נשמעים רק כאשר מד המהירות חוצה את רף ה-120 קמ"ש לערך. אחיזת הכביש נחשבת לטובה למדי, ההגה מחובר, משדר הוראות מידיות לארבעת הגלגלים בצורה טובה תוך שמירה על דינמיות מלאה.
 
איכות נסיעת שטח בתנאים גבוהים
איכות נסיעתו של דגם הרנגייד בתנאי שטח נחשבת לגבוה למדי, המרכב החזק והעמיד בשילוב עם המתלים הנוקשים ויחידות הכוח החזקות, צולחות בקלות רבה על מהמורה, מהקלה ועד המאתגרת ביותר. תחושת הנסיעה המתקבלת בשטח מרשימה בעיקר ביחס לגודלו עקב יכולותיו לרבות זוית הגישה בת ה-30.5 מעלות, זוית נטישה בת 34.3 מעלות, יכולות נסיעה בתנאים מאתגרים כגון מעברי מים בגובה של עד חצי מטר ועוד. גרסת הרנגייד לימיטד בעלת ההנעה הכפולה כוללת מערכת לשליטה במאפייני הנהיגה בהתאם לתנאי השטח, מערכת נעילה אלקטרונית של הדיפרנציאל ועוד שלל מערכות ייחודיות אשר נחשבות לנדירות מאוד בקרב רכבי הקטגוריה.

עיצוב חיצוני "שטחי" וקשוח
בעיצובו של דגם הרנגייד הוכנסו אלמנטים רבים מהעיצוב האופייני של רכבי ג'יפ המיתולוגים לרבות הגג המעוצב בסגנון MY SKY   המוצע בשתי וורסיות אפשריות לבחירת הנהג, פנסי החזית העגולים והשכבה הקדמית בעלת החרכים האנכיים. העיצוב הכללי מעיד על כך שדגם הרנגייד הוא 4X4 מוקטן, מאין גרסה קטנה של דגם הגראנד צ'ירוקי של החברה, חלקו האחורי של הרכב כולל קוים מרובעים, חיפויי פלסטיק שחורים מעל לגלגלים ופסים בולטים לאורך הגגון. זנב הרכב נחשב לגולת הכותרת שלו, כולל פנסים מרשימים בתצורת איקס ופלסטיקה מיוחדת המדמה מגן גחון מרשים וקשוח במיוחד. גרסת הלימיטד הייחודית משודרגת יותר וכוללת תוספת של 3 ס"מ במרווח הגחון.
 
עיצוב מרשים של תא הנוסעים
עיצוב תא נוסעים בדגם הרנגייד הוא עיצוב אופייני לרכב שטח של ממש, שמשת הרכב והדשבורד הקדמי אנכיים כיאה לסגמנט, קורות A עוצמתיות המוכרות מדגמי ג'יפ הקיימים מעטרות את קדמת תא הנוסעים וחומרי הדיפון האיכותיים בהחלט מעניקים תחושת איכות גבוה ורושם של רכב יוקרתי. מסך התצוגה מפורט מאוד, מספק לנהג מידע רב על כלל הנתונים הנדרשים בעת נסיעה מנהלתית או נסיעת שטח מאתגרת. המושב האחורי נחשב למרווח, מאפשר ישיבה נוחה של שני מבוגרים לפחות תוך שמירה על רמת נוחות גבוה. בכל רחבי תא הנוסעים פזורים תאי אחסון רבים שנחשבים לייעודים לנסיעות שטח ונשיאה של ציוד שטח. תא המטען כולל נפח מכובד של 524 ליטר ונחשב לגדול ביחס לרכבים המתחרים בסגמנט.
רמת אבזור גבוה ובטיחות מובילה

פנים הרכב אבזור מול מחיר
מפרט האבזרים המוצע כסטנדט עם דגם הרנגייד רחוק מאוד מלהיות מרשים ביחס לתג המחיר הנדרש בגינו, הוא כולל שלל אביזרים, שחלקם מוצעים בתוספות תשלום כגון מערך מתקדם בן שש כריות אוויר ומתג ייעודי לביטולם, פתרונות אחסון ייחודים הרלוונטים בעיקר לתנאי שטח, מערכת מולטימדיה נרחבת בעלת מסך ייעודי לשליטה מלאה במרבית מערכות הרכב, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, שקע כוח אמריקאי בקדמת הרכב ובספסל הנוסעים האחורי, מערכות בקרת יציבות שונות, בלם יד חשמלי, חיישני לחץ אויר בגלגלים, חיישני חגורות בטיחות ועוד שלל אביזרים ותוספות הנחשבות לאיכותיות במיוחד ומשפרות במירה רבה את חווית הנסיעה בדגם. דגם הרנגייד נחשב לבטיחותי מאוד לא רק על שום האבזור הייעודי הרב הקיים בו, אלה גם לאור היותו בעל שלדה חזקה ואמינה שנועדה לספוג גם בעת נסיעה בתנאי דרך אתגריים וקיצוניים. 
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ג'יפ רנגייד, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
מור דהן
סתם רכב לפלצנים, בגודל כמו ג'וק ועולה כמו רב4, עדיף כבר ללכת על ג'יפים אמיתיים באותו מחיר ולא צעצוע כמו רנגייד עם מחיר מ ...   [המשך..]
ענבל כהן
ג'יפון מעולה! קומפקטי וחזק, לא גדול מדי ,לא מגושם כמו רוב הרכבים בקטגוריה, אני כל כך שמחה שסוף סוף קיבלתי ג'יפון קטן עם ...   [המשך..]
הגדרות נגישות