ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ג'יפ צירוקי

image JEEP
מחיר משוער: 209,000 - 319,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 10.9
יתרונות חסרונות
איכות החומרים אמינות
מרחב פנימי צריכת דלק
יכולת שטח זיהום אוויר
ג
ג
ג
ג
ג
Jeep Cherokee
ג'יפ צ'ירוקי – הפנאי שטח האיכותי והמוביל בקטגוריה
רכב הפנאי הקלאסי, פורץ הדרך הראשון מסוגו, אשר סלל את הדרך לעלייתה וצמיחתה של קטגוריית רכבי הפנאי בישראל הוא ללא ספק דגם הצ'ירוקי של יצרנית הרכב ג'יפ. דגם הצ'ירוקי הוא רכב פנאי- שטח מסוגנן הנחשב לאחיו קטן המימדים של דגם הגראנד צ'ירוקי, הוא מציע רמת נסיעה ואיכות חיים גבוה הן בנסיעת כביש מנהלתית והן בנסיעת שטח קשוחה ומשתייך ברוב הוד והדר לקטגוריית המשנה של רכבי הפנאי היוקרתיים, קטגוריה אליה משתייכים גם דגמי הפורד אדג', ב.מ.וו Q3, והאודי Q5.  דגם הצ'ירוקי מתהדר בעיצוב חיצוני חיצוני קשוח, עוצמתי ובעל נוכחות רבה על הכביש בשילוב עם עיצוב פנימי שימושי, מרווח ויוקרתי, רשימת אבזור עשירה ונדיבה במיוחד, היצע מנועים חזק ואיכותי במיוחד המספק ביצועי כביש ברמה גבוה ביותר ויכולות שטח עוצמתיות המספקות חווית נהיגה בלתי רגילה. הדור החמישי של דגם הצ'ירוקי הוצג לראשונה בתערוכת הרכב הבינלאומית בניו יורק בשנת 2013 ובניגוד לדור הרביעי שזכה לכינוי "ליברטי", הדור החמישי כבר אינו מכונה כך. דור זה הושפע רבות מהמיזוג של פיאט וקרייזלר וזכה לפלטפורמה חדישה עליה מתבסס גם הדודג' דארט. 

היצע מנועים חזק ועוצמתי
דגם הצ'ירוקי משווק בישראל בגרסה מנועית אחת בלבד הכוללת מנוע בנזין V6 בנפח עוצמתי של 3.2 ליטר המספק 271 כוח סוס, מומנט מירבי של 32 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.6 שניות בלבד ומהירות מירבית של 209 קמ"ש. נתונים אלה נחשבים לנאים למדי, בעיקר ככל שמדובר ברכב בסדר גודל כזה, במשקל רב ובגודל מנוע עוצמתי מסוג זה. המנוע האיכותי משודך לתיבת הילוכים אוטומטית- טיפטרוניק בעלת לא פחות מ-9 הילוכים, מדובר בתיבת הילוכים ייחודית וחדשנית במיוחד. השילוב האיכותי של המנוע החזק עם תיבת ההילוכים המתקדמת ביותר יוצר יחידת כוח חזקה וגמישה עד מאוד. ברחבי העולם מוצע דגם הצ'ירוקי עם יחידות כוח נוספות שטרם הגיעו למחוזותינו, לרבות מנוע בנזין בנפח של 2.4 ליטר ומנוע דיזל חסכוני.

נתוני צריכת דלק 
על אף מאמציה הניכרים של יצרנית הרכב ליצור חסכון בצריכת הדלק, מאמצים אשר באים לידי ביטוי בהחלפת תיבת ההילוכים לתיבה מתוזמנת וחסכונית וניתוק מלא של המכלולים האחוריים, נתוני צריכת הדלק גבוהים למדי ועומדים על כ-10 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת, עירונית ובינעירונית, רגועה. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידה ניכרת ועומדת על בין 7-8 ק"מ לליטר. נתוני צריכת דלק גבוהים אלה נרשמים עקב גודלה הרב של יחידת הכוח הדורשת משאבי אנרגיה רבים במיוחד, גם בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה שנתוני הצריכה שלהם עומדים על 17 ק"מ לליטר בדגם האודי Q5 ו10.4 ק"מ לליטר בדגם ה-X3 של ב.מ.וו.

ביצועי דרך ונוחות נסיעה
נסיעה בדגם הצי'רוקי נחשבת לחוויה בלתי רגילה, הוא מציג שילוב של אחיזת כביש טובה, זוויות גלגול מודגשות ויכולות דינמיות גבוהות מהמקובל בקטגוריה. הדור החמישי של דגם הצ'ירוקי מציג שורה של שיפורים שנועדו להביא לפתרונן של בעיות עימן התמודד הצ'ירוקי בדורותיו הקודמים לרבות מעבר משלדת סולם בעלת סרן חי לשלדה חדישה בעלת הנעה קדמית ומתלה רב חיבורי אשר תורמים לו משמעותית ביכולות הכביש והשטח. כיול המתלים בדגם הצ'ירוקי מצוי על הצד הרך שלהן, דבר התורם במידה ניכרת לנוחות הנסיעה ויכולות השטח הגבוהות. בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה נחשב דגם הצ'ירוקי לשקט למדי וזאת על אף הצמיגים האגרסיבים ועוצמת המנוע. בעת נסיעה בינעירונית מגיע דגם הצ'ירוקי לשיוט אטרקטיבי כבר בסל"ד נמוך והודות לתיבת ההילוכים המתקדמת נוצרת פעולת העברת הילוכים חלקה ומהירה בעלת יחסי העברה המחולקים נכון באופן התואם את רצועת הכוח של המנוע.

יכולות השטח של דגם הצ'ירוקי
כבר בנסיעה קצרה בתנאי השטח ניכרות יכולות השטח הגבוהות של ה- גיפ צ'ירוקי  שכן כולל הוא את מיטב הטכנולוגיה המתקדמת ביותר המשפרת את יכולות השטח השונות והופכת את הנהיגה בתנאים קשים לחלקה, בטוחה ונוחה הרבה יותר. דגם הצ'ירוקי צולח בקלות טיפוס בעליות תלולת או ירידה חדה ומאתגרת ללא כל קושי. זויות המרכב של דגם הצ'ירוקי טובות בהחלט, הוא מתהדר בנעילה אחורית מלאה ואמיתית, צמיגים אגרסיבים בעלי נוכחות רבה הצולחים בקלות כל מהמורה, הילוך כוח קצר ומיגון גחון העשוי ממתכת יצוקה. 

עיצוב מרשים בעל נוכחות
עיצובו החיצוני של דגם הצ'ירוקי בדורו החמישי נחשב למוחצן, בולט וקשוח הרבה יותר מאשר העיצוב בדורות הקודמים, דורות אשר שמרו על עיצוב קלאסי של רכב שטח בסיסי ונוח בעל מוטות עליונים וקווים חדים שאינם משדרים גמישות או עיקולים כלשהם כמקובל בשנים עברו.  העיצוב החדש משלב היטב בין הנוכחות הרבה והקשיחות המתבקשת מהג'פ עוצמתי דוגמת הצ'ירוקי לדינמיות הזורמת שאינה מכבידה על העין. חלקו הקדמי של הצ'ירוקי כולל בתוכו גריל קדמי דומה לאחיו הגדול- הגראנד צ'ירוקי המלשב בין ריבועי ניקל כסופים בחלקו העליון לגריל כסוף ובולט לעין בחלקו התחתון, כמו כן התווספו פנסים כפולים בקדמת הרכב המקנים לו מראה עתידני ומרשים ואילו חלקו האחורי של הרכב מתהדר בעיצוב סולידי יותר ללא תוספות מיוחדות כלשהן המעמיסות על המראה הכללי.. 

תא נוסעים מעוצב ונוח
במסגרת העדכון העיצובי שנעשה לדור החמישי של דגם הצ'ירוקי צמחו מימדיו בכ-13 ס"מ ביחס לדור היוצא, הדבר בא לידי ביטוי בגודל ובמרווח הפנים שמציע תא הנוסעים אשר מאפשר ישיבה נוחה ומרווחת ל-5 נוסעים מבוגרים ללא כל תחושת צפיפות. איכות החומרים ואיכות ההרכבה גבוהות בהחלט ומשדרות תחושת יוקרה רבה כבר מרגע הכניסה אל תוך תא הנוסעים. קונסולת הנהג, כיאה לרכב שטח טיפוסי, כוללת את מספר המתגים המינימלי הנדרש לתפעול נוח של הרכב ונחשבת לנוחה במיוחד. תא המטען מספק נפח גדול במיוחד של 512 ליטר ועל ידי קיפול שורת המושבים האחורית מתקבל מרווח פנימי אדיר המאפשר אחסון של ציוד רב במיוחד.

רמת אבזור מתקדמת 
דגם הצ'ירוקי משווק ב3 רמות אבזור שונות הנחשבות כולן, גם הבסיסית שבינהן, לארוכה ונדיבה ביותר וכוללות מערכת ניווט מתקדמת, משטח טעינה אלחוטית לסמארטפונים, התנעה מתקדמת ללא מפתח פיזי, מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת מסך מגע בן 8.4 אינץ', מושבים המתכווננים באופן חשמלי, מערכת בקרת חניה איכותית, דלת חשמלית לסגירה נוחה של תא המטען, חלון שמש פנורמי בגג הרכב, ריפודי עור איכותיים, מערכת חימום במושבים ועוד שלל אביזרים ותוספות שהופכות את הנסיעה לאיכותית ומהנה במיוחד.

רמת בטיחות גבוה למדי
דגם הצ'ירוקי נחשב לרכב בטיחותי למדי שכן הוא מתהדר במרכב קשיח ואיכותי וכמו כן הוא זכה לציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של EuroNcap בהתאם לתקן האירופאי המחמיר ולציון של 92% במבחן השמירה על מבוגרים בעת נסיעה. בנוסף מאובזר דגם הצ'ירוקי בשלל תוספות איכותיות שנועדו להעלות ולשדרג את רמת הבטיחות בעת נסיעה ובכללם מערכת בקרת גלישה במדרון בעלת פונקציה לזיהוי מוקדם של סכנות או התנגשות אפשרית, מערכת ייחודית לייבוש בלמים למצבי נהיגה קיצוניים, מערכת הגנה במקרי "צליפת שוט" ועוד שלל אביזרים ייעודים אשר הופכים את הרכב לאחד הרכבים הבטוחים ביותר בקטגוריה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ג'יפ צירוקי, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
שימרית
רכב מצויין, יצא לנהוג עליו גם בחו"ל בתנאי שטח קשים, חזק ביותר! ממליץ בחום לכל אוהבי השטח. ...   [המשך..]
קובי
רכב שטח מעולה מחיר סביר, אחלה בחירה! ...   [המשך..]
הגדרות נגישות