השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
פורד פיאסטה
Ford

מידע

פורד פיאסטה
פורד פיאסטה- הסופר מיני המחודשת 
הסופר מיני המובילה מבית היוצר של פורד היא הפיאסטה המרשימה אשר שווקה הפסיק לחלטין לפני מספר שנים וחודש בשנת 2009. דגם הפיאטסה נחשב לאחיו התואם של דגם ה- 2 של מאזדה שכן שניהם חולקים את אותה השלדה אך נבדלים הם בסוג המנוע, רמות הגימור ועיצובו של תא הנוסעים. הדגם החדש של הפיאסטה משווק במרכב 5 דלתות בלבד, שתי גרסאות גימור מתקדמות , עיצוב חיצוני מעודכן ונעים לעין אשר כולל למעלה מ12 שילובי צבעים ססגוניים ומעניינים, תא הנוסעים קטן המימדים מאפשר ישיבה נוחה של 2 מבוגרים בספסל האחורי וסביבת נהג רחבה ומהנה לנסיעה, היצע מכאני מתקדם אשר מביא את הפיאסטה להציג ביצועי כביש איכותיים וצריכת דלק נמוכה והכל בתג מחיר אטרקטיבי כדאי אשר ממצב את דגם הפיאסטה אחת האופציות הטובות ומשתלמות ביותר בקטגוריה. דגם הפיאסטה נחשב לתשובה הנכונה והראויה ביותר של פורד לדגמי הסופר מיני לרבות פולקסווגן פולו, פיג'ו 208, מאזדה 2, רנו קליאו, סקודה פאביה ועוד. 

היצע מנועים קטני מימדים ואיכותיים להפליא
פורד פיאסטה משווק עם שלוש גרסאות מנועיות, גרסת המנוע הראשונה הינה גרבה הכוללות מנוע טורבו בנזין בן שלושה צילנדרים מסדרת המנועים המובילה של פורד- סדרת האקו בוסט בנפח של 1.0 ליטר אשר כולל מערכת לניתוק צילנדרים שנועדה להקטין במידה ניכרת את נתוני צריכת הדלק, מנוע זה מוצע במספר הספקים לרבות 100, 125 ו-140 כוח סוס איכותיים. גרסת המנוע השנייה כוללת מנוע בנפח של 1.6  ליטר אטמוספרי המשווק גם הוא בשתי גרסאות הספקים- 70 או 85 כוח סוס ואילו גרסת המנוע השלישית הינה גרסת דיזל בנפח של 1.5 ליטר בהספקים של 85 או 120 כוח סוס. יחידות המנוע המגוונות משודכות לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית אשר החליפה את התיבה האוטומטית המיושנת בעלת 4 ההילועים. 

איכות נסיעה נעימה ואיכותית
איכות הנסיעה אשר מציג דגם הפיאסטה טובה למדי, מערכת המתלים נחשבת לאיכותית ביותר בקטגוריה והיא צולחת בקלות רבה את כל תחלואות הכביש העירוני, אך לא זאת בלבד, שכן מציג דגם הפיאסטה כושר ריסון גבוה ביותר המאפשר לבצע פניות חדות תוך שמירה על יציבות ובטחון רב אך מצד שני אין הדבר פוגם כלל ברכות הבסיסית של הרכב . נסיעה בדגם הפיאסטה נחשבת לשקטה ביותר, רעשי הרוח ורעשי פעולת המנוע אינם חודרים אל תוך תא הנוסעים כך שאל נוסעי הרכב  לא מגיעים הרעשים המיותרים. ההגה בדגם הפיאסטה נחשב למדוייק ויציב ביותר, מתקשח ומתייצב ככל שהמהירות עולה אך יחד עם זאת נשמרות היכולות הדינמיות והתזזיתיות שכה אופייניות לרכב.

נתוני צריכת הדלק בדגם הפיאסטה
בדומה ליצרניות רכב רבות, דגם בפורד השקיעו רבות בייצורה של מכונית חסכונית בכל הנוגע לצריכת הדלק, שכן ידוע לכל כיום שלנתון זה השפעה ישירה על הביקוש ואחוזי המכירות. דגם הפיאסטה מציג נתוני צריכה רשמיים אטרקטיבים ביותר אשר עומדים על הקשת שבין  23 ק"מ לליטר ל17 ק"מ לליטר בהתאם לגודל המנוע, בעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים הרבה יותר ועומדים על בין 17 ק"מ לליטר ועד ל14.4 ק"מ לליטר בממוצע במבחן נסיעה משולב, אך עדיין בהשוואה לרכבים האחרים המשתייכים לקטגוריה, נחשבים נתונים אלה לאטרקטיביים וחסכוניים במיוחד ומקורם במספר נסיבות לרבות איכות המנוע ומידת פעילותה של תיבת ההילוכים המכוילת להעברת הילוכים מתוזמנת ובכך חוסכת בצריכת הדלק.

עיצוב חיצוני מרשים עם קריצה ספורטיבית
דגם הפיאסטה מעוצב בצורה נאה למדי המשדר אמירה ספורטיבית וססגונית הפונה אל קהל היעד הצעיר. קדמת הרכב כוללת פגוש קדמי בעל גריל משושה מסורג גדול במיוחד אשר מותאם לשפה העיצובית החדשה של פורד. בצידי הרכב התפוחים מעט נמשך שיקוע מאורך אשר מתחיל בקדמת הרכב ומסתיים בחלקו האחורי ומשתלב עם יחידות תאורת הלד החדישות. חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה, בחלקו העליון ממוקם מאין ספויילר בולט, שמשת הרכב מעוגלת ומשתלבת היטב ביחידות התאורה הגדולות הממוקמות מעל לפגוש האחורי. בעיצובו החיצוני של דגם הפיאסטה ניכר כי קהל היעד שלו הוא ציבור הנהגים הצעירים שכן מוצע הוא עם מגוון גדול ביותר של שילובי צבעים מעניינים ומקוריים אשר הופכים את הרכב לאטרקטיבי יותר.

עיצוב נהדר לתא הנוסעים
מרגע הכניסה אל תוך תא הנוסעים של פורד פיאסטה מתקבלת תחושה יוקרתית ונעימה במיוחד, תחושה זו מתקבלת הודות לאיכות החומרים הגבוה ורמת ההרכבה המעולה בה הוא מתהדר , הדשבורד הקדמי מורכב מפלסטיקה קשיחה ומחוספסת אשר עומדת בהחלט בסטנדרט של הסגמנט ובמרכזו התווספו תוספות מעניינות כגון מערכת שמע מקורית, מערכת בקרת אקלים ועוד.  תנוחת הישיבה בדגם הפיאסטה טובה מאוד, המושבים האיכותיים מספקים תחושה עוטפת ומגוננת על הנהג ויושבי הרכב, הראות הקדמית מצויינת ומאפשרת לנהג גובה אידיאלי וזוית ראיה יפה. המושבים הקדמיים מרווחים מאוד, מאפשרים מרווח רב וזאת בניגוד למושב האחורי אשר מרגיש מעט קלסטרופובי ולוחץ. תא המטען סביר ביותר ביחס לקטגוריה וכוללת 281 ליטר המאפשרים אחסון איכותי של ציוד רב וכן ניתנים להגדלה משמעותית של עד 961 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.

רשימת אבזור מעניינת
דגם הפיאסטה משווק עם מספר רמות אבזור איכותיות המציעות רשימת אבזור מעניינת אשר הופכת את הנסיעה לנעימה מהנה הרבה יותר, רשימת אבזור זו, אשר בכללה מוצעת כסטנדרט, כוללת מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מגלגל ההגה עם מערך בן שישה רמקולים מתקדמים, חלונות חשמליים בחלונות הקדמיים והאחוריים, מערכת בקרת אקלים, מחשב דרך מתקדם, חיבורי AUX וUSB , מערכת בידור מקורית של פורד SYNC 3 התומכת בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto ועוד שלל תוספות מרשימות אשר הופכים כל נסיעה לחוויה של ממש. 

רמת בטיחות גבוה ביותר
ידוע שכלל רכב פורד הינם רכבים בטיחותיים ביותר אשר אינם מתפשרים על פחות מהרמה הגבוה הקיימת של אבזור בטיחות וכך גם דגם הפיאסטה אשר מציג שורה ארוכה של אביזרים ייעודיים שנועדו לשפר במידה ניכרת את רמת הבטיחות בעת נסיעה ובכללם מערכת בלימה אוטונומית בעלת אופציה לזיהוי הולכי רגל, מערכת חניה אוטומטית, מערך בן 6 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטול פעילותם, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת ניטור עצמים בשטחים מתים ועוד. בנוסף העמידה פורד את דגם הפיאסטה בכלל מבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של Euro NCAP אשר זיכה אותו בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות.

למי מתאים דגם הפיאסטה?
דגם הפיאסטה מותאם באופן טבעי לקהל הנהגים הצעיר מחפש אחר רכב בעל ניראות מעניינת עם קריצה ספורטיבית ויכולות כביש גבוהות אך לא רק, נמצא כי קהלי יעד נוספים מוצאים בדגם הפיאסטה את אשר חיפשו שכן משלב הוא מספר יתרונות לרבות תא נוסעים נעים לישיבה, חסכוניות של ממש בנתוני צריכת הדלק, עמידות ואמינות לאורך שנים רבות וכמו כן תג מחיר אטרקטיבי, כל אלה הופכים אותו להיות מבוקש ביותר בקרה משפחות צעירות, נהגים בודדים, נהגים מבוגרים ועוד שלל סוגים של נהגים המחפשים אחר יתרונות מובילים אלה. 
מחיר משוער
החל מ 79,000
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
17.8
יתרונות
חסרונות
כייפית לנהיגה
תא מטען קטן
איכות בנייה גבוהה
לא הכי מצויידת
חסכונית בדלק
גיר אוטומטי חורק

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על פורד פיאסטה
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר