ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אופל מוקה

image Opel
מחיר משוער: החל מ 144,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.2
יתרונות חסרונות
עיצוב מחיר
ביצועים
איכות חומרים
אופל מוקה
אופל מוקה
אופל מוקה
אופל מוקה
אופל מוקה
אופל מוקה
רכב הפנאי האולטימטיבי - אופל מוקה
רכב הפנאי העירוני מבית היוצר של יצרנית הרכב אופל הוא למעשה התשובה שלה לקטגוריית רכבי הקרוסובר הקטנים שכוללת, בין היתר את הניסאן ג'וק, סוזוקי קרוסאובר, סקודה יטי, רנו קפצ'ור, שברולט טראקס ועוד. המוקה הושקה לראשונה בעולם בשנת 2012 ויצאה לשיווק רשמי בשנת 2013, לכבישי ישראל היא הגיעה בשנת 2014 וכבשה במהירות רבה פלח שוק משמעותי בקטגוריה זו עם נתוני מכירות גבוהים. המפרט הטכני של המוקה זהה למפרט של דגם הטראקס המוכר מבית שברולט אך פנים הרכב שונה ומותאם יותר לקהל האירופאי מאשר הטראקס. עיצובה החיצוני של המוקה גבוה, מסוקס ואגרסיבי, תנוחת הישיבה הגבוה מספקת לנהג שדה ראיה אופטימלי ורחב, תא הנוסעים מרווח והיצע המנועים חזק, אמין ואיכותי. בינואר 2017 צפויה להשיק החברה את הדגם החדש של המוקה שזכה לתוספת השם X, ומציע שלל רב של שדרוגים ותוספות הן בפן העיצובי והן בפן המכאני שהופכים אותו לאופציה המועדפת בקטגוריה.
 
מנוע איכותי ברמה גבוה  
המוקה משווקת כיום בישראל עם גרסה מנועית אחת בנפח של כ-1.4 ליטר המספקת 140 כוח סוס עוצמתי. יחידת ההנעה של דגם המוקה זהה  ליחידת ההנעה הקיימת בדגמים נוספים מבית היוצר של קונצרן ג'נרל מוטורס כגון השברולט טראקס טורבו והאופל אסטרה ומשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית- טיפטרוניק בעלת 6 מהירויות ומומנט מירבי של 20.4 קמ"ג מרשימים במיוחד. יחידת ההנעה מספקת כושר האצה מרשים  מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.7 שניות בלבד ומהירות מיירבית של 195 קמ"ש, מדובר בנתונים איכותיים ביותר לאור נפחו של המנוע ובהשוואה לרכבים מקבילים המשתייכים לאותה הקטגוריה. המנוע האיכותי מספק ביצועים איכותיים ללא מאמץ גבוה במיוחד וללא עליה לסל"ד גבוה. הגרסה החדשה שעתידה להיות משווקת ב2017 מציעה מערכת הנעה חדשה ומשודרגת לחלוטין הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.4 ליטר המספק 152 כוח סוס המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית פלאנטרית בעלת 6 יחסי העברה המותקנת גם בדור החדש של דגם האסטרה האיכותי. בעולם יושקו גם גרסאות דיזל ושילובים אפשריים של תיבת הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, אך הם אינם צפויים להגיע לישראל.  
 
צריכת דלק סבירה למדי
על אף איכותו הגבוה של המנוע טורבו ותיבת ההילוכים המתקדמת, בג'נרל מוטורס מעולם לא ייצרו רכבים חסכוניים בדלק. מיכל הדלק הקיים בדגם המוקה עומד על כ-53 ליטר וצריכת הדלק הרישמית עומדת על 14.7 ק"מ לליטר. בפועל, בנסיעה עירונית ובינעירונית משולבת עומדת צריכת הדלק על כ-9.5 ק"מ לליטר בממוצע, מדובר בנתון סביר למדי ביחס למידת הדינאמיות והנמרצות שמספק המנוע. הגרסה החדשה שעתידה להיות משווקת מציגה נתוני צריכת דלק איכותיים וחסכוניים יותר בכ-3% לערך שעומדת על כ-15.1 ק"מ לליטר, נתונים משופרים אלה מתקבלים הודות לשלל השיפורים שהוכנסו לרבות מערכת "עצור וסע" שתפקידה לעצור את פעילות המנוע בעת עצירת הרכב והפחתת משקלו הכולל של הרכב. 
 
נוחות נסיעה וביצועי כביש
נסיעה במוקה נחשבת לנסיעה שקטה ויציבה למדי, התחושה המתקבלת היא של שליטה וריסון רב דבר אשר מקנה בטחון רב לנהג, המתלים מעט נוקשים ומתקשים לבודד את תא הנוסעים ממהמורות הדרך הקשות. התוצאה הכללית המתקבלת היא של נסיעה נוחה ורגועה למדי, בין אם מדובר בנסיעה עירונית הדורשת יכולת תמרון בין רחובות העיר ובין אם מדובר בנסיעה בינעירונית ארוכת תווך הדורשת נוחות ויציבות רבה. ההגה בעל משקל נאה ופעולה לינארית טובה מספק תחושת בטחון ושליטה מלאה אם כי לעיתים בעת תחילת נסיעה מורגשת מלאכותיות יתר. ביצועיה של המוקה בנסיעת שטח איכותיים גם הם בעיקר ככל שנעשית השוואה לרכבים המקבילים המשתייכים לאותה הקטגוריה.
 
עיצוב קשוח ויפיפה
במבט חיצוני על אופל מוקה מתקבל מראה אופייני לרכב פנאי אמיתי, גבוה ואגרסיבי ובו זמנית קלאסי ומעוצב כיאה לכלל רכבי החברה. חזית הרחב רחבה ועוצמתית ובצידי הרכב מורגשת האגרסיביות הרבה. המוקה מוצעת לשיווק בהיצע צבעים שונים צעירים וססגוניים ביותר. תא הנוסעים המעוצב בקפידה מציג שילוב יפה בין חומרים מבריקים לחומרים במראה מאט, הדשבורד הקדמי עשוי באופן נעים למגע וקונסולת הנהג משתלבת היטב עם העיצוב הכללי. המושב הנהג גדול ונוח, תנוחת הנהיגה זקופה ומוגבהת ומעליה קורות A הממוקמות לאורך כל פנים הרכב, מושב האחורי מרווח ונוח באופן המספק מקום רב לרגליים ולכתפיים והתחושה הכללית המתקבלת היא של חלל גדול ועשיר. תא המטען בנפח של 356 ליטר ומבנה פונקציונלי, שימושי ונוח ביותר לאחסונו של ציוד רב וכולל אוזני ווים לקשירה, תאורה ותאי אחסון קטנים ונוחים. דגם המוקה X צפוי להציג מתיחת פנים ועיצוב חדיש ומשודרג לריכוך המראה החיצוני המעט אגרסיבי ושיפורם של התוספות בתא הנוסעים.
 
אבזור עשיר לשיפור חווית הנסיעה
אופל מוקה עשיר בשלל רב של תוספות ושדרוגים שנועדו להעלות במידה משמעותית את חווית הנסיעה הכללית, תוספות אלא המגיעות ברובן כסטנדרט כוללות בין היתר פנסי LED אדפטיביים בקדמת הרכב, מערכת שמע מקורית בעלת שקעי USB וAUX ושליטה מלאה בתפעול מגלגל ההגה, מושבים חשמליים בעלי פונקצית זיכרון, חיפויים פנימיים לדיפונים ולדלתות, חישוקי סגסוגת 17 אינץ', חלונות אחוריים כהים ועוד. ערכת אבזור עשיר זו נחשבת למשתלמת במיוחד והופכת את המוקה לכדאית ביותר בהשוואה לרכבים המקבילים המשתייכים לקטגוריית רכבי הפנאי. תוספות נוספות מוצעות בתוספת תשלום לרבות מתקן לתליית אופניים, גג שמש מעוצב ועוד ובכך משתפרת במידה רבה מידת ההתאמה של הרכב לבעליו בהתאם לצרכיו האינדיבידואלים.
 
בטיחות ברמה גבוהה
לאחרונה מצטרפות יצרניות רכב רבות למגמה ההולכת ומתחזקת לשיפור רמת בטיחותם של הרכבים, במסגרת מגמה זו מותקנים שלל תוספות ואביזרים ומועמדים הרכבים בפני מבחנים מחמירים. אופל לוקחת גם היא חלק משמעותי במגמה זו ומאבזרת את רכביה בשלל תוספות ייעודיות, כך גם דגם המוקה המאובזר בשלל תוספות לרבות מערכת "אופל איי" שתפקידה לזהות תמרורים, התרעה על סטייה מנתיב, בקרת שמירה על מרחק והתראה טרם התנגשות, מערכת ABS לנעילת גלגלים, מערך כריות אויר מתקדם, מערך מצלמות היקפי ועוד. בנוסף עמדה המוקה במבחני הבטיחות המחמירים של EuroNCAP וזכתה לציון של 6 כוכבי בטיחות דבר המשפר במידה ניכרת את תחושת הביטחון של הנהג והנוסעים.
 
למי מתאימה המוקה?
קהל היעד האופטימלי לאופל מוקה הינו קהל יעד מגוון ורבגוני ביותר, החל ממשפחות הנדרשות לנסיעה בטוחה ולמקום רב לאחסונם של עגלות ילדים וציוד רב, דרך יחידים חובבי מרכב הקרוסאובר הגבוה מעל פני הכביש ועד לאוהבי נסיעות השטח הרך. המוקה משווקת בתג מחיר העומד על סך 144,990 ₪ ואילו המוקה X החדשה צפויה להיות משווקת בתג מחיר משוער שינוע בין 135,000 – 145,000 ₪ בהתאם לרמת האבזור הנדרשת. בהשוואה לרכבים האחרים בקטגוריה נחשבת המוקה לגדולה ובעלת תא נוסעים איכותי ומאובזר למדי ועל כן ניתן לומר כי היא מציעה תמורה טובה מאוד למחיר. ממספר רב של מבחני דרך רבים שנעשו נרשמו ציונים גבוהים ואמירה חד משמעית כי מדובר באחד הכלים המוצלחים בקטגוריה, הוא משלב מראה קשוח של רכב שטח איכותי עם ביצועי כביש טובים למדי שמספקים נהיגה איכותית ונעימה. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אופל מוקה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
לשצינסקי
להנות מכל נסיעה ברכב ...   [המשך..]
יחיאל
נהגתי ברכב בהנאה מרובה, הרכב שקט ומפתח בקלות תאוצות לעקיפה, יציב בפניות חדות, גובה מקנה שליטה ...   [המשך..]
הגדרות נגישות