ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

יונדאי טוסון

image HYUNDAI
מחיר משוער: החל מ- 142,900
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 12.7
יתרונות חסרונות
איכות צריכת דלק
עיצוב
מרווח פנימי
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
הקאמבק הגדול של יונדאי טוסון, אחרי כמעט 6 שנים שלא היה משווק בארץ, חוזר יונדאי טוסון ובגדול עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה, מערכת Car Connected* מתקדמת, מבוססת אנדרואיד המגיעה עם WIFi מובנה, רדיו Nobex אינטרנטי, ניווט Waze, שירותי חניה ועוד. טוסון החדשה זוכה לעיצוב צעיר, הרפתקני ואלגנטי, מבלי להתפשר על מרווח עצום לנהג ולנוסעים. יחד עם זאת הוא שומר על רמת בטיחות גבוהה מאוד עם שש כריות אוויר ומגוון מערכות בטיחות מתקדמות. טוסון יצאה לשוק עם דגמי מנוע 1.6 המייצר 132 כ"ס ו2.0  שמייצר 155 כ"ס ומי שיבחר בדגם המפואר יהנה מגג פנורמי מטורף המשתרע על פני כל חלקו העליון של הרכב.

יונדאי טוסון- רכב הפנאי הקומפקטי בגרסה חדישה
אי שם בתחילת שנת 2015 הציגה יונדאי את הגרסה השלישית והמחודשת של גם ה-ix35 אשר נחשב לרכב חדש לכל דבר ועניין לרבות שמו של הדגם אשר הוחלף לשמו המקורי- טוסון, שם מיתולוגי בו עשתה יונדאי שימוש בעבר. דגם הטוסון בגרסתו החדישה משתייך לקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים המשפחתיים נחשב לרכב מודרני, חזק, מעוצב ומלוטש למדי אשר כולל שימוש בחומרים איכותיים ביותר, הנדסת אנוש מובילה ויחידות הנעה עצימות אשר מספקות ביצועי כביש טובים ביותר. במסגרת עדכון הדור החדש זכה דגם הטוסון להגדלה ניכרת במימדים הפייזים אשר באה לידי ביטוי בעיקר בבסיס גלגלים הגדול בלמעלה מ-3 ס"מ ביחס לדור היוצא ולרשימת אבזור ותוספות מרשימה למדי. דגם הטוסון הוא התשובה הראויה והטובה ביותר מצידה של יונדאי לדגמים המבוקשים לרבות הפיג'ו 3008, קיה ספורטאג', שברולט קפטיבה, מיצובישי אאוטלנדר, טויוטה ראב 4 ועוד. 
 
יחידות הנעה חזקות ותיבות הילוכים מובילות
דגם הטוסון משווק בישראל עם שתי יחידות הנעה איכותיות ביותר, שתי יחידות הנעה אלה זהות לאילו הקיימות בדגם הספורטז' של קיה. יחידת ההנעה הבסיסית והמבוקשת ביותר, כוללת במנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר טורבו המספק כ- 132 כוח סוס ומומנט נאה בן 16.4 קג"מ. יחידת ההנעה הבסיסית משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית דו מצמדית בעלת 6 יחסי העברה, אשר זהה גם היא לתיבת ההילוכים הקיימת בדגם הספורטז' ויחד מספקות הן כושר האצה נאה מ 0 ל – 100 קמ"ש בכ- 12.1 שניות בלבד  ומהירות מירבית מכובדת של 170 קמ"ש. גרסת המנוע הגדולה יותר, גם היא מבוססת בנזין וכוללת נפח של 2.0 ליטר עם הספק בן  155 כוח סוס ומומנט מרבי של 19.6 קג"מ. יחידת ההנעה הבכירה מספקת כושר האצה דומים אשר עומדים על 11.1 שניות בלבד באצה מ – 0 ל 0- 100 קמ"ש. 

איכות ונוחות הנסיעה
כבר מרגע התנעתו הראשונית של הטוסון ניכר כי הוא משרה ביטחון רב על הנהג, הדבר מתקבל אודות לספר אלמנטים משמעותיים ביותר ובכללם יכולות השיכוך הקשה של המתלים, ההגה המדוייק אשר מאפשר לבצע תמרון בצורה נוחה והדוקה ביותר, מלאכת העברת המשקל הטובה אשר יוצרת יכולות נהיגה ספורטיביות נאות ועוד. יחידות ההנעה החזקות צולחות במשימתם בצורה טובה, סוחבות את הרכב באופן אופטימאלי, גם כאשר נדרשת האצה או ביצוע עקיפה. ככלל נסיעה בדגם הטוסון אחיזת הכביש טובה ומרוסנת, ללא השקעת מאמץ מיותר או קולות רגע מיותרים. דגם הטוסון מציג יכולות נסיעה סבירות למדי גם כאשר מדובר בנסיעת שטח קל ביותר כמו דרכי עפר או כורכר באופן שאינו נופל מרבות מהמתחרות.
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים ביותר
בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, יחידת ההנעה הבסיסית אשר כוללת 1.6 ליטר מציגה נתוני צריכה ממוצעים של כ- 13.5 ק"מ לליטר, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק אינה רחוקה ועומדת על כ-10.5 ק"מ לליטר. יחידת המנוע הבכירה בנפח של 2.0 ליטר מציגה נתוני צריכה רשמיים של 12.7 ק"מ לליטר בממוצע בעוד שבזמן נסיעה בפועל צריכת הדלק עומדת על כ-10 ק"מ לליטר לערך. נתוני צריכת דלק אלה נחשבים לסבירים ביחס למשקלו הגבוה של הרכב אשר עומד על למעלה מחצי טון. 

עיצוב חיצוני נאה ובעל נוכחות
בעיצובו החיצוני זכה דגם הטוסון לנגיעתו של מעצב העל פיטר שרייר אשר הביא אותו לקפיצת מדרגה משמעותית ביחס לדור הקודם, יש שיאמרו שמדובר על אחד מכלי הפנאי הנאים ביותר המצויים בכביש הישראלי כיום, לא בכדי הוא מושך תשומת לב רבה, בעיקר כאשר מדובר ברמת האבזור הגבוה. קדמת הרכב מתהדרת בגריל משושה גדול מימדים וביחידות תאורה אלכסוניות נאות למדי, בחלקו העליון של הרכב מצוי גג שמש פנורמי יפיפה וחלקו האחורי גדול וגבוה ביותר. 

תא נוסעים מעוצב, מרווח ומהנה לנסיעה
הגדלתו של בסיס הגלגלים הביאה למרווח פנימי אדיר בתא הנוסעים של דגם הטוסון המאפשר ישיבה נוחה ומרווחת של חמישה מבוגרים בקלות עם מרווח ברכיים וראש טוב למדי. סביבת הנהג מודרנית מאוד למראה, איכות החומרים גבוה ונעימה למגע, לוח המחוונים ברור, גדול ונעדר אלמנטים עיצוביים ייחודיים. במרכזה של קונסולת הנהג מצוי מסך מגע גדול ונעים לעין אשר מאפשר שליטה נוחה בפונקציות הרכב השונות. תא המטען של דגם הטוסון גדול ביותר ביחס למתחרותיה הרבות וכולל נפח של 488 ליטר המאפשרים אחסון של ציוד רב וכולל שלל פתרונות אחסון יעילים למדי.
 
שלל רמות אבזור גבוהות ואיכותיות 
יונדאי טוסון משווק בישראל בכ-4 רמות אבזור שונות אשר נחשבות לאיכותיות ומתקדמות ביותר, רמת האבזור הבסיסית ביותר קרויה Prime ואילו רמת האבזור הבכירה ביותר קרויה רמת הפרימיום. רמות אבזור אלה נחשבות לאטרקטיביות ועשירות למדי וכוללות, בהתאם לרמת האבזור, מחשב דרך מתקדם, תא כפפות עם אפשרות לקירור, מערכת שמע מקורית, מראות צד המתקפלות חשמלית, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מערכת מולטימדיה Connected בעלת דיבורית בלוטוס ווויז מובנה, גג זכוכית עם אופציה לפתיחה, חלונות חשמליים, חישוקים קלים בקוטר של 19 אינץ' עם חיתוך צמיגי נמוך ועוד. כלל מערכות אבזוריות אלה נחשבות למשפרות באופן משמעותי את רמת הנסיעה ואיכותה ומייצבות את דגם הטוסון בקו אחיד עם מיטב המתחרות בקטגוריה. 

רמת בטיחות בדרגה גבוה
בדומה לרבים מדגמי יונדאי האחרונים שראו אור בשנים האחרונות נחשב דגם הטוסון לרכב בטיחותי ביותר, הדבר נובע ממספר סיבות עיקריות ובראשן העובדה כי הוא מצייד ברשימת אבזור ייעודי מכובדת המשפרת במידה רבה את רמת הבטיחות וכוללת, בין היתר, מערך בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותן בעת הצורך, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, התקן איזופיקס למיצוב בטיחותי של כסא בטיחות לילדים, מערך חיישני לחץ אויר בגלגלים, זמזם להתראה על אי חגורות בטיחות, מערכת בקרת שיוט, מערכת עזר לזינוק בעלייה ועוד. בנוסף עמד דגם הטוסון בשלל מבחני הבטיחות על פי התקן האירופאי המחמיר אשר העניק לו את הציוד המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של EuroNCAP, ציון של 86% במבחן ההגנה על מבוגרים, ציון של 85% במבחן ההגנה על ילדים וציון איכותי ביותר של 71% במבחן עזרי הבטיחות האקטיביים.

הרכב המושלם לנסיעת כביש ושטח קל
דגם הטוסון מציג שורה ארוכה של יתרונות בולטים אשר הופכים אותו לאופציה נהדרת על פני מתחרותיה הרבות לקטגוריה, יתרונות בולטים אלה כוללים את היותו רכב גדול ומרווח ביותר אשר מספק רמת ביטחון גבוה לנהג ולנוסעי הרכב עם נוכחות יציבה ומוצקה על גבי הכביש, את העובדה כי הוא מציג שורה ארוכה של אבזור ייחודי ומהנה לנסיעה, איכותם הגבוה ביותר של יחידות ההנעה המספקות ביצועי כביש ויכולות דינמיות ראשונות במעלה וכמו כן תג המחיר האטרקטיבי אשר מתחיל מסכום של 142,900 ₪ לדגם ה-1.6 ליטר ברמת האבזור הבסיסית ועד לסכום של 174,900 ₪ לדגם הבכיר אשר כולל מנוע בנפח של 2.0 ליטר בנזין עם רמת האבזור הבכירה בטכנולוגיית הנעה כפולה. יתרונות ממשים אלה הם ההסבר הטוב ביותר לאחוזי המכירות הגבוהים ולביקוש המתמיד של דגם זה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש יונדאי טוסון, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
ששון
היה לי את גרסת 4X4 של הדגם, מכונית מצוינת עם יכולות שטח מרשימות וטובות.Aאני מאוד נהנתי עם הרכב, נסיעה רכה ואיכותית ב ...   [המשך..]
יונתן גנים
היה לי טוסון שנת 2008 ולצערי וטמטומי החלפתי אותו ב IX35 . הטוסון שהיה לי היה מדהים, ירדתי איתו גם לשטח ועשיתי טיולים שח ...   [המשך..]
הגדרות נגישות